پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

راهنمای خرید ماشین لباسشویی، کدام لباسشویی را بخریم؟

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای خرید ماشین لباسشویی، کدام لباسشویی را بخریم؟

راهنمای خرید ماشین لباسشویی، کدام لباسشویی را بخریم؟

خرید ماشین لباسشویی به واسطه اینکه یکی از مهمترین لوازم خانگی شناخته می شود، همواره با دقت بالایی انجام می گیرد. اگر به دنبال خرید یک لباسشویی خوب و باکیفیت هستید باید از چند فاکتور استفاده کنید. طیف گسترده‌ای از عوامل می‌توانند به شما در خرید یک ماشین لباسشویی خوب کمک کنند. از جمله ویژگی هایی که در خرید این محصول در نظر میگیرید، می‌توان به بهره‌وری از انرژی، اندازه ماشین لباسشویی، ویژگی‌های محصول و قیمت آن اشاره نمود. علاوه بر این با توجه به اینکه امروزه ماشین های لباسشویی با طراحی خاص به بازار عرضه می شوند، نوع ساخت آنها را نیز می توانید در نظر بگیرید. به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی با درب از بالا یا ماشین لباسشویی با درب از جلو برای برخی از افراد می‌توانند گزینه‌ های بهتر باشند. با توجه به این امر، ما با بررسی بهترین گزینه ها و با ارائه راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کنیم تا در این زمینه بتوانید انتخاب خود را به خوبی انجام دهید.

چرا در خرید ماشین لباسشویی باید دقت کرد؟

حقیقت این است که استفاده از ماشین لباسشویی استاندارد و با کیفیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی روزمره شناخته می‌شود. اینکه بخواهید از لباس‌های کثیف و شسته نشده فرار کنید، کاملا امری دور از ذهن به نظر می رسد. به همین علت خرید یک ماشین لباسشویی قابل اعتماد و استاندارد می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. اساسا تمام ماشین های لباسشویی که در بازار عرضه می شوند با ویژگی های منحصر به فرد، ظرفیت خاص و عملکرد متفاوت می توانند مورد بررسی قرار گیرند.

این روزها تولیدکنندگان ماشین های لباسشویی تلاش میکنند که محصولات خود را با ویژگی های منحصر به فرد در اختیار مصرف کننده قرار دهند. به عنوان مثال در بررسی ماشین لباس لباسشویی متوجه می شویم برخی از آنها از ویژگی هایی مانند شستشوی سریع، قفل کودک، ارائه برنامه های مختلف برای شستشو و همچنین شستشوی لباس بر اساس دما بهره مند شده اند. با توجه به اینکه در طراحی ماشین لباسشویی از مدرن ترین قطعات استفاده میشود، بر روی آنها می توان صفحه نمایش های دیجیتال را نیز مشاهده کرد. بررسی این موارد به خوبی شما را یاری می‌کند تا در خرید ماشین لباسشویی با بررسی مهمترین فاکتورها، انتخابی مناسب انجام دهید.

نکات مهم برای خرید بهترین ماشین لباسشویی

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید و به دنبال انتخاب بهترین محصول با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته‌اید، هستید، می توانید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که با توجه به تعداد اعضای خانواده و قیمت ماشین لباسشویی، انتخاب و خرید بهترین گزینه برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد.

نقش ظرفیت در خرید ماشین لباسشویی

هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی، یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در نظر بگیرید، ظرفیت آن به شمار می رود. با توجه به اینکه تعداد اعضای خانوار در انتخاب بهترین ماشین لباسشویی می تواند موثر باشد، چندین محصول ارائه شده توسط برندهای مختلف را می توانید مورد بررسی قرار دهید. با توجه به اینکه خرید بهترین لباسشویی برای هر خانواده متفاوت است، می‌توانید از این فاکتور کمک گرفته و خریدی مناسب انجام دهید.

اگر مجرد هستید یا به تازگی تشکیل خانواده داده اید، می توانید از ماشین های لباسشویی ۶ کیلوگرمی استفاده کنید. این مدل از ماشین های لباسشویی می‌توانند در هر سیکل شستشو 2 پیراهن، 2 شلوار و 2 روبالشی را به همراه 2 حوله کوچک برای شما به خوبی شستشو دهند.

در مقابل اگر از جمله خانواده های 3 نفره هستید، خرید ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرمی را به شما توصیه می‌کنیم. این مدل از ماشین های لباسشویی می توانند ۳ پیراهن و ۳ شلوار را به راحتی در هر سیکل شستشو برای شما به خوبی تمیز کنند. خانواده های 4 نفره برای انتخاب و خرید بهترین ماشین لباسشویی باید به سراغ گزینه‌ های ۸ کیلوگرمی بروند. در عین حال اگر برای یک خانواده پرجمعیت نیاز به خرید ماشین لباسشویی دارید، گزینه هایی که توانایی شستشوی لباس بالای ۱۰ کیلوگرم در هر سیکل شستشو را دارند، انتخابی مناسب هستند.

با توجه به این شرایط می‌توان بیان کرد که بررسی ظرفیت ماشین لباسشویی یکی از مهمترین موارد برای خرید این محصول خواهد بود.

نوع ماشین لباسشویی

اگر بخواهیم یکی دیگر از مهمترین فاکتورها برای خرید بهترین ماشین لباسشویی را عنوان کنیم باید به سراغ نوع ساخت آن و استانداردی که برای تولید در نظر گرفته شده است، برویم. همانگونه که می دانید امروزه ماشین های لباسشویی به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در بازار عرضه می شوند. هر کدام از این محصولات می توانند بسته به نیاز شما انتخابی مناسب باشند. به عنوان مثال ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک به گونه ای طراحی می شود که بخش شستشو و خشک کن آن مجزا بوده و و برای طی کردن فرآیند شستشو نیاز به مداخله دستی خواهید داشت.

علاوه بر این نوع ساخت ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک به گونه‌ ای بوده که کاربر قادر است با متوقف کردن برنامه شستشو، برای انجام تغییرات اقدام نماید. به عنوان مثال گاهی اوقات مشاهده می شود که بر روی لباس، لکه هایی باقی مانده اند. در این زمان می توانید برنامه شستشو را متوقف کنید و با استفاده از دست برای از بین بردن لکه اقدام کنید. اگر از جمله افرادی هستید که به صرفه جویی انرژی اهمیت زیادی می دهید، ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک گزینه ای مناسب برای شما هستند. با توجه به قدرت کمتر ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک می توانید با استفاده از آن در صرفه جویی در مصرف انرژی گامی بلند بردارید. با وجود عملکرد ساده ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک، نگرانی بابت تعمیر آن ها نخواهید داشت.

در طرف مقابل ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک قرار دارد که می تواند مزایای مخصوص به خود را داشته باشد. خرید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک این امکان را به شما می‌دهد که از یک محصول با جدیدترین استانداردها بهره ببرید. با بررسی نوع ساخت این مدل از ماشین های لباسشویی متوجه میشویم که در مقایسه با محصولات نیمه اتوماتیک، فضای به مراتب کمتری را اشغال خواهند کرد.

علاوه بر این در ساخت ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک شرایطی در نظر گرفته می‌شود که کاربر بتواند حالت های سفارشی را انتخاب کند. بهره گیری از برنامه های شستشوی متنوع این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید انواع مختلف پارچه ها را مورد شستشو قرار دهید. علاوه بر این به واسطه انعطاف پذیری بالایی که چرخه های شستشو در ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک دارند، می‌توانید کیفیت کار را به شکل قابل توجهی بالاتر ببرید. این مدل از ماشین های لباسشویی به شما این امکان را می‌دهند که با فشردن کلید مورد نظر برای شستشوی لباس های خود اقدام کنید. به همین علت می توانید پس از روشن کردن ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک از منزل خارج شوید. با بررسی نوع ساخت ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک متوجه می‌شویم که عمر مفید و دوام بسیار طولانی تری نسبت به ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک دارند.

بررسی نوع طراحی (درب از جلو درب از بالا)

یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در خرید بهترین ماشین لباسشویی به شما کمک کند، بررسی نوع طراحی و ساخت آنها است. با توجه اینکه لیستی از مزایا و معایب ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا را برای شما ارائه میدهیم، به خوبی می توانید برای انتخاب گزینه ای مناسب اقدام نمایید. این که کدام ماشین لباسشویی برای شما گزینه ای مناسب تر است، کاملا می‌تواند به اولویت شما بستگی داشته باشد.

لباسشویی درب از بالا

اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی را دارید، با بررسی نوع ساخت آن می‌توانید انتخابی کاربردی انجام دهید. لباسشویی هایی که به صورت درب از بالا تولید می شوند، محصولاتی ارزان قیمت هستند. علاوه بر این با توجه به نوع ساخت این محصولات، انعطاف پذیری بیشتری داشته و زمان شستشوی لباس‌ها در آنها نیز کوتاه تر است. با توجه به اینکه درب این ماشین های لباسشویی در بالا قرار گرفته شده است، در حین فرآیند شستشو کاربر می تواند لباس های دیگری را به آن اضافه نماید.

اگر بخواهیم یکی از معایب ماشین لباسشویی درب از بالا در مقایسه با ماشین لباسشویی درب از جلو را عنوان کنیم، قدرت شستشو و شویندگی پایین تر آن را نام خواهیم برد.

ماشین لباسشویی درب از جلو

نوع دیگری از ماشین های لباسشویی که در بازار عرضه می شوند، گزینه هایی هستند که درب آن ها در جلو تعبیه شده است. شستشوی تمیزتر و بهتر لباس ها از جمله مهم‌ترین مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین های لباسشویی درب از بالا به شمار می رود. این مدل از ماشین های لباسشویی اندازه ای مناسب تر داشته و انرژی را کارآمدتر مصرف می‌کنند. با بررسی و مقایسه ماشین لباسشویی درب از جلو و ماشین لباسشویی درب از بالا متوجه می‌شویم که محصولاتی که در ساخت آن ها درب را در جلو قرار داده‌اند، می توانند مصرف آب را نیز کاهش داده و برای شستشوی پارچه ها و لباس های ظریف نیز انتخابی مناسب تر باشند.

اگر از جمله افراد پرمشغله به شمار می روید، خرید ماشین لباسشویی درب از جلو را به شما توصیه می کنیم. با توجه به سرعت بالای شستشو و خشک کردن این محصولات می توانید در سریعترین زمان لباس های خود را تمیز و خشک در اختیار داشته باشید. برنامه های شستشوی بیشتر، چرخش سریع تر و همچنین قدرت بالاتر از جمله مزایای خرید ماشین لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین لباسشویی درب از بالا محسوب می شوند.

اگر بخواهیم به صورت کلی مزایای ماشین های لباسشویی درب جلو را بیان کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

ظرفیت نسبتا زیاد

مصرف انرژی کمتر

مصرف آب کمتر

ایجاد صدای کم

ظاهر مدرن‌تر

بهره مندی از برنامه های شستشوی متنوع

مصرف کمتر مواد شوینده

بررسی آپشن ها و ویژگی های سودمند

در تولید ماشین های لباسشویی، طراحان تلاش می‌کنند که از ویژگی‌های خاصی استفاده نمایند. صرف نظر از نوع ماشین لباسشویی که باید در نظر بگیرید، سعی کنیم به آپشن های اضافی آن دقت کنید. به عنوان مثال گاهی اوقات ماشین های لباسشویی با ظرفیت کم از آپشن‌های بسیار زیادی بهره مند هستند. صرفاً اینکه تنها ظرفیت ماشین لباسشویی را در نظر بگیرید، می تواند شما را دچار اشتباه کند. ماشین های لباسشویی با اندازه کوچک دارای آپشن های مختلف بوده که می توانند برای خشک کردن سریع لباس ها، تنظیم چرخش و همچنین از بین بردن چین و چروک لباس به کمک شما بیایند.

بهره مندی از برنامه های شستشوی متنوع

هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی دقت داشته باشید که در ساخت آن برنامه های شستشوی متنوع به کار رفته باشد. برنامه های شستشوی جذاب می توانند به خوبی نیازهای هر فردی را برطرف کنند.

امروزه تولید کنندگان با بهره گیری از جدیدترین استانداردها، محصولاتی را به بازار عرضه می کنند که از ۸ الی ۱۴ برنامه شستشو ای متفاوت بهره مند هستند. سعی کنید در خرید خود به حالت های سیکل شستشو دقت کافی داشته باشید. دستگاهی که بر روی آن علامت لباس پشمی وجود دارد، می تواند به شما کمک کند تا این نوع لباس ها را شستشو دهید. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت هایی که بر روی ماشین های لباسشویی قرار می گیرد، ارائه تنظیمات ضد چروک شدن لباس خواهد بود. گاهی اوقات کاربر نیاز دارد که در سریعترین زمان لباس های خود را شستشو دهد. به همین حالا باید به دنبال خرید ماشین لباسشویی با سرعت بالا در فرآیند شستشو باشد.

با توجه به نوع پارچه باید برنامه شستشو را انتخاب کنید. به عنوان مثال پارچه های ظریف به هنگام شستشو نیاز به مراقبت های بیشتری دارند. فرض کنید لباس های شما از پارچه ابریشمی باشند. این مدل از پارچه مقاومت پایینی داشته و ممکن است زود پاره شوند. علاوه بر این لباس های سفید و رنگ روشن نیز باید به هنگام شستشو مراقبت شوند. برای شستشوی این لباس ها باید گزینه ای را انتخاب کنید که لکه های آن را بتواند به خوبی از بین ببرد.

شستشوی حبابی

یکی از برنامه های شستشو که نیاز به آن دارید، شستشوی حبابی خواهد بود. این ویژگی موجب می شود که حباب هایی ایجاد شده و با استفاده از آن ها آب و مواد شوینده به عمق پارچه برسند. در نتیجه ضمن صرفه جویی در مصرف برق، افزایش کیفیت شستشو را مشاهده خواهید کرد.

منطق فازی

با بهره‌گیری از این قابلیت می توانید ماشین لباسشویی را برای شستشوی لباس ها با توجه به میزان کثیفی و مقدار آنها به صورت خودکار آماده کنید. علاوه بر این استفاده از این روش شستشو به شما کمک میکند که مقدار دقیق مواد شوینده و آب را مصرف نمایید.

شستشوی سریع

اگر فرصت بسیار کمی برای شستشوی لباس های خود دارید، این ویژگی می تواند به خوبی شما را یاری کند. گاهی اوقات نیاز است که در سریعترین زمان لباس ها شستشو شده و خشک شوند. به همین علت برنامه شستشوی ارائه شده بر روی ماشین لباسشویی به کمک شما خواهد آمد.

فضای شما برای قرار دادن ماشین لباسشویی

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی در نظر گرفته می‌شود، میزان فضایی است که شما در اختیار دارید. احتمالا این فاکتور به شما در انتخاب گزینه ای مناسب کمک فراوان کند. نوع ساخت ماشین های لباسشویی درب از جلو به گونه ای است که اندازه ای جمع و جور تر نسبت به لباسشویی های درب از بالا خواهند داشت. به همین دلیل اگر فضای کمتری برای خرید ماشین لباسشویی دارید، بهتر است روی به انتخاب گزینه هایی که درب آن ها در جلو قرار دارد، بیفتید.

قیمت ماشین لباسشویی

احتمالا باید تمام فاکتورها را برای خرید بهترین ماشین لباسشویی در یک کفه ترازو قرار داد و قیمت آنها را نیز در سمت دیگر گذاشت. با توجه به اینکه امروزه تنوع بسیار بالایی در زمینه فروش ماشین لباسشویی به وجود آمده است، خرید محصولی با قیمت مناسب مدنظر قرار دارد. نوع ساخت ماشین های لباسشویی به گونه‌ای است که از گزینه های ارزان قیمت تا گران قیمت به بازار عرضه می شوند. معمولا لباسشویی هایی که گران تر هستند، کیفیت بالاتری داشته و برنامه های شستشوی متنوعی در اختیار شما قرار می دهند. این مدل از ماشین های لباسشویی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری نیز خواهند داشت. علاوه بر این در ساخت ماشین های لباسشویی گرانقیمت استانداردی به کار می‌رود که هزینه های آب و انرژی به میزان قابل توجهی کاهش می یابند.

جنس بدنه

در ساخت ماشین لباسشویی از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. جنس بدنه ماشین لباسشویی و درام آن ها از دیگر فاکتورهایی است که به شما در خرید بهترین محصول می تواند کمک فراوان کند. معمولا در ساخت ماشین های لباسشویی ارزان قیمت از جنس پلاستیک محکم برای ساخت درام ها استفاده می کنند. علاوه بر این بهره گیری از سرامیک نیز کمک می‌کند که ماشین های لباسشویی را با قیمت ارزان تر روانه بازار نمایند.

در طرف مقابل ماشین لباسشویی گرانقیمت با کیفیت ساخت فوق العاده با بدنه‌ ای از استیل ضدزنگ روانه بازار می‌شوند. درام این ماشین های لباسشویی کیفیت بالایی دارد.

بهره وری انرژی یا کارایی

برای انتخاب و خرید بهترین ماشین لباسشویی سعی کنید بهره وری و میزان مصرف انرژی آن را در نظر داشته باشید. بدون تردید با بررسی برچسب انرژی ماشین لباسشویی می‌توانید از کارایی آن اطمینان به دست آورید. ماشین های لباسشویی برندهای خارجی معمولا کیفیت ساخت بالایی دارند. بررسی آن ها بر اساس درجه مصرف انرژی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید محصولی با کیفیت بالا خریداری کنید. به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی با برچسب انرژی A+++ کیفیت ساخت بالاتری نسبت به یک ماشین لباسشویی با برچسب انرژی A داشته و مصرف انرژی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

سایر ویژگی ها برای خرید بهترین ماشین لباسشویی

در کنار مواردی که عنوان کردیم و به شما در خرید بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار کمک می کنند، برخی دیگر از مولفه ها را نیز می‌توانید بررسی کنید. به عنوان مثال تایمر متغیر و کنترل دما از جمله ویژگی هایی هستند که در این زمینه مد نظر قرار خواهند گرفت. علاوه بر این استفاده از صفحه نمایش ال سی دی بر روی ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا اطلاعات کافی در خصوص سیکل شستشو را به دست آورید. صفحه نمایش های بزرگتر می‌توانند وضوح بالاتری داشته و خواندن اعداد و اطلاعات را برای شما راحت تر کنند.

یکی دیگر از فاکتورها برای خرید بهترین ماشین لباسشویی، نوع چرخش و حرکت درام به شمار می‌رود. ماشین های لباسشویی بدون تسمه ساختار متفاوتی داشته و سر و صدای کمتری از خود تولید می کنند. علاوه بر این ماشین های لباسشویی با تسمه نیز در بازار ارائه می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های جذابی که هنگام خرید ماشین لباسشویی می تواند شما را ترغیب کند، استفاده از کنترل های هوشمند خواهد بود. لوازم خانگی امروزه با جدیدترین تکنولوژی ها به بازار عرضه می شوند. رابط های کاربری لمسی و روش های کنترل جدید این امکان را به شما می دهند که برای شخصی سازی آنها بتوانید اقدام نمایید. جالب است بدانید که امروزه ماشین های لباسشویی مدرن این امکان را به کاربر می‌دهند که بتوانند از طریق گوشی‌ های هوشمند خود و از راه دور برای کنترل آن ها اقدام کنند.

بهترین ماشین لباسشویی خارجی

اگر به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی خارجی در بازار هستید، توصیه ما به شما این است که ابتدا به خوبی در خصوص محصولات متنوعی که ارائه می شوند تحقیق کنید. با توجه به اینکه انواع برندهای معتبر، ماشین های لباسشویی را در اندازه ها و ابعاد متنوع به بازار عرضه می کنند، انتخاب محصولی مناسب، اهمیت بالایی دارد. ماشین های لباسشویی ارائه شده با ویژگی ها و برنامه های خاص به خوبی می توانند برای شستشوی لباس ها کیفیت خود را نشان دهند.

بهترین ماشین لباسشویی خارجی برای خانواده های کم جمعیت

برای خرید بهترین ماشین لباسشویی خارجی جهت استفاده در خانواده‌های کم‌ جمعیت می‌ توانید محصولات چند برند را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62_A با ظرفیت ۶ کیلوگرم می تواند انتخابی مناسب باشد. نوع طراحی و ساخت این ماشین لباسشویی به گونه‌ای است که از جدیدترین استانداردها بهره مند است. در ساخت ماشین لباسشویی ۶ کیلوگرمی تی سی ال E62_A قابلیت شستشوی سریع و ۱۶ برنامه برای شستشو استفاده شده و با سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه در اختیار کاربر قرار می گیرد. با توجه به نوع ساخت این ماشین لباسشویی که به صورت درب از جلو انتخاب شده است، برای محیط هایی با ابعاد کوچک انتخابی بی نظیر خواهد بود. از دیگر قابلیت هایی که با خرید ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62_A به آن دست خواهید یافت، بهره گیری از یک موتور فوق العاده کم صدا است. این ماشین لباسشویی با قیمت مناسب در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. صرفه جویی در انرژی و همچنین سیستم ضد لرزش و هوشمند برای کاهش صدا نیز بر روی این ماشین لباسشویی قرار دارند.

بهترین ماشین لباسشویی خارجی برای خانواده های پرجمعیت

اگر به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی خارجی برای خانواده های پرجمعیت و با جمعیت متوسط هستید نیز چند محصول را می توانید بررسی کنید.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT24461IR یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید بررسی نمایید. این ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم و با سرعت چرخش موتور بی نظیر تولید شده است. بهره گیری از برنامه های متنوع برای شستشو و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها برای کاهش لرزش و صدا نیز شما را یاری خواهد کرد که انتخابی مناسب انجام دهید.

خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

برندهای مختلف ایرانی همپای رقبای خارجی ماشین های لباسشویی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنند. به عنوان مثال برند بست یکی از شرکت‌های فعال در کشور بوده که با شعار ساده، با دوام و با کیفیت، محصولات خود را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. علاوه بر این، پارس خزر یکی دیگر از برندهای ایرانی بوده که می‌تواند محصولاتی با کیفیت بالا را برای شما ارائه دهد. ایکس ویژن در چند سال اخیر انواع لوازم خانگی را با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار داده است. ماشین های لباسشویی ارائه شده توسط ایکس ویژن با موتور اینورتر، صدای کم و لرزش پایین، انتخابی مناسب هستند. این پایان کار نبوده و با بررسی بهترین ماشین های لباسشویی ایرانی متوجه می شویم که برندهای جی پلاس و اسنوا نیز تلاش کرده‌اند برای کاربران محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه کنند.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی برای خانواده های کم جمعیت

اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی ایرانی برای خانواده های کم جمعیت را دارید، محصول ارائه شده توسط برند بست best یعنی BWD_6121 را نیز می توانید انتخاب کنید.

این ماشین لباسشویی نیز از جدیدترین فناوری ها بهره می برد. به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی نانو سیلور به منظور باکتری زدایی شما را یاری می کند تا لباس های خود را با کیفیت شستشوی فوق العاده در اختیار داشته باشید. علاوه بر این سیستم شستشوی چندگانه نیز بر روی این ماشین لباسشویی قرار دارد. خرید این محصول به عنوان بهترین ماشین لباسشویی ایرانی برای خانواده های کم جمعیت شما را یاری می‌کند تا از یک محصول با قدرت بالا و مصرف انرژی کم استفاده نمایید. یک نمایشگر ال ای دی بر روی این ماشین لباسشویی قرار گرفته است که تمام اطلاعات و جزئیات را در خصوص سیکل شستشو به دست خواهید آورد. ظاهر منحصر به فرد، قیمت پایین و استفاده از فناوری شستشوی لباس کودک از دیگر ویژگی های این محصول می توانند بیان شوند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU_63100 با ظرفیت 6 کیلوگرم یکی دیگر از گزینه های مناسب داخلی بوده که می تواند خریداری شود. پاکشوما به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه فروش ماشین لباسشویی این محصول را با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی برای خانواده های پرجمعیت

اگر از خانواده‌های پرجمعیت هستید و قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را دارید نیز به راحتی میتوانید با بررسی انواع محصولات موجود در بازار انتخاب خود را انجام دهید.

برای خرید ماشین لباسشویی ایرانی به منظور استفاده در خانواده‌های پرجمعیت می توانید به سراغ یک محصول از برند معتبر دوو بروید.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK_9000S از جمله محصولاتی است که با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود. ظرفیت ۹ کیلوگرمی دیگ این ماشین لباسشویی و استفاده از تکنولوژی نانو سیلور برای شستشوی مناسب لباس ها از جمله ویژگی های این ماشین لباسشویی خواهند بود. دوو به عنوان یکی از معتبرترین برندهای خارجی با فروش ماشین لباسشویی مدل DWK_9000S این امکان را می‌دهد که از یک محصول با سیستم بالانس اتوماتیک البسه بهرمند شوید. این ماشین لباسشویی به سیستم هوشمند کاهش لرزش نیز مجهز است. بهره گیری از سنسور MEMS نیز موجب شده است که صدای تولید شده از این ماشین لباسشویی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. فراموش نکنید که امتیاز شرکت کره‌ای دوو در ایران به گروه صنعتی انتخاب واگذار شده است.

خرید ارزانترین ماشین لباسشویی بازار

گاهی اوقات افراد ترجیح می‌دهند به واسطه عدم نیاز به ماشین های لباسشویی مدرن و گران قیمت، به دنبال خرید ارزان ترین گزینه های موجود در بازار باشند. با بررسی انواع ماشین لباسشویی ارزان قیمتی که در بازار ارائه می شوند، می توانیم چند محصول را برای خرید مد نظر قرار دهیم.

به عنوان مثال ماشین لباسشویی ارزان قیمت اینترنشنال آنیل مدل WM7000 با ظرفیت ۶ کیلوگرم یکی از گزینه هایی است که می تواند برای خریداران انتخابی جالب باشد.

این ماشین لباسشویی علاوه بر اینکه می تواند انواع لباس را شستشو دهد، برای شستن زیرانداز و پتو نیز گزینه‌ای مناسب است. استفاده از موتور تسمه ای موجب شده است که قیمت این محصول نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار کاهش یابد. این ماشین لباسشویی با سرعت چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه در مقایسه با دستگاه‌های مشابه می تواند قدرت بیشتری داشته باشد.

اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی ارزان قیمت را دارید، می توانید محصول ارائه شده توسط برند بست یعنی BWT_950 را در نظر بگیرید. ماشین لباسشویی ارائه شده توسط این کمپانی نیز به گونه‌ای طراحی شده که می تواند بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف کند.

این ماشین لباسشویی با بدنه دو لایه پلاستیکی و با قدرت مناسب از دو موتور مجزا برای شستشو و خشک کردن بهره‌مند شده است. کمپانی بست محصول ارائه شده توسط خود را با یک سیستم محافظ موتور در بازار عرضه می کند. بدنه پلاستیکی ماشین لباسشویی بست مدل BWT_950 با بدنه ای ضد زنگ می تواند تا سال ها برای شما فرآیند شستشوی لباس ها را انجام دهد.

قیمت بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

برندهای ایرانی در چند سال اخیر تلاش کرده اند ماشین های لباسشویی را با استانداردهای روز دنیا در اختیار مصرف کننده قرار دهند. بدون تردید یکی از مزایای خرید ماشین لباسشویی ایرانی، قیمت مناسب آن ها در مقایسه با محصولات خارجی خواهد بود. فراموش نکنید که پایین بودن قیمت ماشین لباسشویی ایرانی به هیچ عنوان بیانگر این نیست که کیفیت آن ها نسبت به گزینه های خارجی کمتر است. برای کسب اطلاع در خصوص قیمت ماشین لباسشویی ایرانی سعی کنید از فروشنده های مجاز نیاز خود را دریافت کنید.

سوالات متداول

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در بازار کدام است؟

انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را باید از میان محصولات برندهای مختلف انجام دهید. برندهای جی پلاس، دوو و اسنوا انواع ماشین های لباسشویی را در بازار عرضه می کنند.

مهمترین نکات برای خرید ماشین لباسشویی کدامند؟

اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی را دارید باید ظرفیت دیگ، ابعاد ماشین لباسشویی، برند تولید کننده و قیمت آن را در نظر بگیرید. علاوه بر این، استاندارد به کار رفته در تولید ماشین لباسشویی نیز باید بررسی شود.

تفاوت های ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک کدامند؟

ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک با جدیدترین استانداردها در بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال در ساخت این محصولات کاربر می‌تواند از قابلیت کنترل از راه دور استفاده کند. علاوه بر این سرعت شستشوی بالا و میزان صدای تولید شده کم از دیگر ویژگی های این محصولات هستند.

 

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.