پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

دو گوشی ارزان‌تر از ردمی ۱۰ ایکس

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۰

دو گوشی ارزان‌تر از ردمی ۱۰ ایکس

دو گوشی ارزان‌تر از ردمی 10 ایکس

اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت شیائومی در حال کار روی دو گوشی هوشمند دیگر از برند ردمی با قیمتی کمتر از ۱۴۰ دلار است منتشر شده است

 

خرید گوشی شیائومی

 

خرید اقساطی گوشی شیائومی

 

 

چندی پیش شرکت شیائومی از گوشی هوشمند ردمی ۱۰ ایکس رونمایی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا مطلوبی بهره  داشت  . شیائومی ردمی ۱۰ ایکس نمایشگری ۶/۵۳ اینچی با رزوولشن ۱،۰۸۰ در ۲،۳۴۰ پیکسل دارد که برای محافظ از آن از گوریلا گلس ۵ بهره گرفته است .

سیستم‌عامل ردمی ۱۰ ایکس که مبتنی بر اندروید ۱۰ می باشد، وقدرت خود را از  تراشه هلیو جی ۸۵می گیرد   که حافظه رم ۴ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند؛ البته نسخه‌ای گران‌تر نیز از ردمی ۱۰ ایکس عرضه گردیده  که حافظه رم آن به ۶ گیگابایت نیز می‌رسد.

ردمی ۱۰ ایکس از دوربین اصلی با ماژول چهارگانه استفاده برده است  که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در تصویر. در بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه گردیده است .

در حالی ردمی ۱۰ ایکس با مشخصاتی که ذکر شد در بازار چین به قیمت ۱،۰۰۰ یوان یا معادل ۱۴۱ دلار عرضه گردیده ؛ خبر ها  حاکی از این موضوع است که  شیائومی در حال ساخت دو گوشی هوشمند دیگر از برند ردمی با قیمتی ارزان‌تر ردمی ۱۰ ایکس می باشد.

گفته می‌شود که دو محصول جدید شیائومی از تراشه سری هلیو G8x مدیاتک بهره خواهند برد  که احتمالا یکی از دو مدل MT6969T یا MT6769V/CT مد نظر می باشند . برخی معتقد هستند که یکی از این محصولات، ردمی ۹ خواهد بود که از تراشه هلیو G80 استفاده می‌کند و مدل دیگر نیز احتمالا ردمی 9A خواهد بود .

پیش بینی شما چیست ؟

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.