پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

درخشش مادربوردهای ایسوس در نمایشگاه SC۱۷

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

درخشش مادربوردهای ایسوس در نمایشگاه SC۱۷

بزرگترین برند تولیدکننده مادربورد یعنی ایسوس، در نمایشگاه SC17 از آخرین پیشرفت هایش در حیطه «سرور» و «ایستگاه کاری» رونمایی کرده که در ادامه به بررسی جزئیاتی از جدیدترین مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس می پردازیم.

کنفرانس بین المللی SC17 (SuperComputing 2017) که با محوریت سخت افزارهای تخصصی، مواردی مانند پردازش های تخصصی، شبکه، ذخیره و پایگاه و آنالیز را تحت پوشش قرار داد، از 12 تا 17 نوامبر در دنور واقع در کلرادو برگزار شد. شرکت ایسوس نیز در حاشیه این کنفرانس، مجموعه جدید سرورهای سطح بالا (HPC)، ایستگاه کاری نظیر شتاب دهنده ی ESC8000 G4، سیستم رک RS720Q-E9-RS8-S سرورهای تخصصی، مادربورد حرفه ای Z11PA-U12 و مادربورد ایستگاه کاری WS X299 SAGE را در معرض دید علاقه مندان قرار داد.

مادربورد سرور Z11PA-U12
مادربورد سرور Z11Pa-U12، در سایز مناسب و جمع وجور ATX، با 12 اسلات رم DIMM ظرفیت بسیار زیادی از حافظه را فراهم می کند. این مادربورد که از دو GPU پشتیبانی می کند، برای توسعه برنامه های Deep Learning و آموزشی، یک پلتفرم بسیار ایده آل به شمار می آید. این محصول دو عدد رابط OCuLink برای ارتباط port-to-port با پشتیبانی از فناوری NVME است که استفاده از اسلات های توسعه PCIe را تسهیل می بخشد. همچین 3 درگاه mini-SAS HD و 12 رابط SATA را نیز پشتیبانی می کند که سرعت هرکدام از پورت ها، 6 گیگابیت در ثانیه می باشد. به منظور اتصال درایو نوری و یا یک درایو ساتای خارجی، یک رابط 7 پین SATA نیز در این محصول وجود دارد.

مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری با عملکرد حرفه ای ایسوس WS X299 SAGE
مادربورد WS X299 SAGE به لطف 7 اسلات کامل PCI-E 3.0 حداکثر کارایی مبتنی بر GPU را برای شما فراهم می کند. 4 کارت گرافیک در وضعیت های NVIDIA® SLI و AMD® CrossFireX قرار گرفته اند. برای کاربرد های Neaural Network و موارد مشابه این، این مادربورد بهترین انتخاب ممکن می باشد. برای استفاده از پردازنده های حرفه ای Intel® Core™ X با 18 هسته  از این محصول می توانید استفاده کنید و WS X299 SAGE با فناوری های دقیق کنترل و دفع حرارت، حداکثر عملکرد بدون کانال حرارتی CPU را به ارمغان می آورد.

برای هدایت حرارت به سمت خارج، یک هیت سینک بر روی مدار VRM و یک هیت سینک دیگر به همراه لوله ناقل حرارت توسط ایسوس فراهم شده تا بدون استرس به تمامی فعالیت های خود بدون وقفه و مشکل ادامه دهید.

گفتی است دفتر ایسوس در ایران نیز اعلام کرده که مشتریان همزمان با عرضه جهانی این محصولات، قادر به خرید آن ها در داخل کشور خواهند بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.