پربازدیدترین مطالب

معرفی گارانتی های معتبر

حمایت از کالای دیجیتال توسط گارانتی سایبر

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷

حمایت از کالای دیجیتال توسط گارانتی سایبر

حمایت از کالای دیجیتال توسط گارانتی سایبر

گارانتی چیست؟

اگر نگاهی به محیط اطراف خود بیندازید، تعداد زیادی لوازم دیجیتال پیدا می­کنید که هر روز با آن­ها سروکار دارید. در دنیای امروز بسیاری از امور ما توسط ابزار دیجیتال مانند گوشی، تبلت، لپ ­تاپ، دوربین عکاسی، MP3 Player و ....انجام می شود. این ابزار به حدی با زندگی ما در عصر تکنولوژی گره خورده است که حتی عده­ای به وسیله آن­ها کسب درآمد می­کنند. اما باید توجه داشت که این لوازم آسیب­ پذیر هستند و احتمال خراب شدن یا از کار افتادن آن­ها وجود دارد. پس همه آنها نیاز به حمایت یا گارانتی دارند. داشتن بهترین خدمات پس از فروش یکی از مواردی است که مشتریان در هنگام خرید به آن توجه می کنند و یکی از موارد مهم در جذب مشتری به حساب می ­آید.

زمانی که یک شرکت محصولی را تولید و روانه بازار می­کند برای حمایت از مشتری و تضمین کالای خود، خدمات پس از فروش در نظر می­گیرد. شما پس از خرید هر ابزار دیجیتال با مراجعه به دفترچه راهنمای آن می­توانید مواردی که شامل گارانتی و حمایت شرکت تولید کننده آن محصول میشود را مشاهده کنید. از جمله شرکت­های که خدمات پس از فروش خوبی برای لوازم دیجیتال ارائه می دهد گارانتی سایبر است.

معرفی شرکت گارانتی سایبر

شرکت سایبر از ابتدای فعالیت خود تاکنون عرضه محصولاتی مانند انواع مادربردهای بایوستار و ازراک، حافظه رم با برند زپلین، کارت گرافیک های بایوستار ، سافایر و آرکتک ، درایو نوری اچ پی و لایتون ، هاردهای اکسترنال و اینترنال پلکستور، مکستور، سیگیت و وسترن را بر عهده دارد.

در حالا حاضر نیز تمامی محصولات برند گیمدیاس که یک برند گیمینگ تایوانی است توسط این شرکت گارانتی و روانه می شود.

در زمینه فروش لپ ­تاپ نیز سهم عمده ­ایی از محصولات ایسر، ایسوس و لنوو را در بازار به خود اختصاص داده است.

 فعالیت گارانتی سایبر در چه زمینه ای است؟

تعمیرات و پشتیبانی ابزار دیجیتال نیاز به نیروی ماهر و تخصصی دارد. تعمیرکار غیر متخصص قطعات و همچنین قطعه مشابه قطعه اصلی یا به عبارتی قطعه تقلبی فراوان است و تشخیص این موضوع برای افراد عادی جامعه مشکل است. به همین دلیل خود اشخاص نمی توانند به دنبال قطعه اصلی یا تعمیرکار متخصص بگردند. بنابراین بعد از خرید یک ابزار دیجیتال نیاز به گارانتی و حمایت کمپانی مربوطه است تا مشتری از آسیب های احتمالی ذکر شده در امان باشد.

گارانتی سایبر خود را موظف می داند پس از فروش محصولات دیجیتال که نمایندگی شرکت های آن را در ایران به عهده دارد، بهترین حمایت و پشتیبانی را داشته باشد و به همین دلیل از رقبای خود متمایز است. سایبر برای عدم مراجعه مشتریان خود به تعمیرکار غیر متخصص و همچنین به منظور جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه آنها، در نگاه اول روی کالاهای خود حساس است و کالای با کیفیت به مشتری ارائه می دهد، اما در صورت بروز هرگونه مشکل به وسیله گارانتی خود از آنها حمایت میکند و جلوی متضرر شدنشان را می گیرد.

اکنون این شرکت در شهرهای تهران، شیراز، اهواز، مشهد و تبریز نمایندگی فعال دارد و آماده ارائه خدمات حضوری است. همچنین با مراجعه به سایت گارانتی سایبر می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و منتظر رسیدگی باشید.

"هدف سایبر آسوده خاطر بودن مشتری از بابت خرید کالای اصلی مطابق استاندارد جهانی است."

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.