پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

جدیدترین لپ تاپ های MSI مجهز به کارت های گرافیک پرقدرت و پردازنده های مدرن

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

جدیدترین لپ تاپ های MSI مجهز به کارت های گرافیک پرقدرت و پردازنده های مدرن

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ MSI مجهز به کارت های گرافیک پرقدرت و پردازنده های مدرن

بالاخره جدیدترین لپ تاپ های MSI با پردازنده های مدرن و پرقدرت در کنار گرافیک های انویدیا سری RTX 40 به بازار عرضه خواهند شد. لپ تاپ هایی که به لطف بهره گیری از کارت های گرافیک پرقدرت و پردازنده های مدرن می توانند از نظر گیمینگ تجربه ای فراموش نشدنی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.
پس از گذشت چند ماه از سال ۲۰۲۳، msi تصمیم گرفته است که در بازار جهانی لپ تاپ های جدید خود را که مجهز به این فناوری ها هستند را عرضه کند. قرار است امسال MSI محصولات خود را با صفحه نمایش ۱۸ اینچی و با بهره گیری از سخت افزارهای بروزرسانی شده در اختیار کاربران بگذارد. این لپ تاپ ها مجهز به نسل ۱۳ پردازنده اینتل و همچنین گرافیک های RTX 40 می باشند تا در هنگام انجام بازی ها بتوان لحظاتی لذت بخش را تجربه نمود. با ما همراه باشید تا نسل جدید لپ تاپ msi که مجهز به قوی ترین سخت افزارهای روز هستند را معرفی کنیم.

سخت افزارهای مدرن در جدیدترین لپ تاپ های msi

انواع لپ تاپ گیمینگ msi و لپ تاپ های حرفه ای که توسط این برند به بازار عرضه می‌ شوند مجهز به بهترین پردازنده های گرافیکی خواهند بود.

لپ تاپ گیمینگ msi

پردازنده هایی که ام اس آی برای این دسته از لپ تاپ های خود انتخاب کرده، بر اساس ریز معماری Ada Lovelace از NVIDIA مجهز شده و نسبت به نسل قبلی محصولات این برند جهش بزرگی در کارایی خواهند داشت. علاوه بر این گرافیک های سری RTX 40 که برای این دسته از لپ تاپ های MSI انتخاب شده اند با هدف افزایش نرخ فریم و وضوح بالا از تکنولوژی DLSS 3 پشتیبانی می‌ کنند. کاربر می‌ تواند در هنگام انجام بازی‌ های سنگین از وضوحی بیش از هر زمان دیگری لذت ببرد. ترکیب شدن پردازنده های نسل ۱۳ اینتل به عنوان تراشه های جدید با گرافیک های انویدیا نیز در محصولات ارائه شده توسط ام اس آی قدرت بالایی به وجود می‌ آورد. هر کدام از سری لپ تاپ های MSI که با این فناوری ها مجهز شده‌ اند قابلیت‌ ها و ویژگی های منحصر به فردی خواهند داشت. در ادامه به بررسی این دسته از لپ تاپ ها خواهیم پرداخت.

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ msi، هنر طراحی و سخت افزاری پرقدرت

بهترین لپ تاپ های گیمینگ msi مجهز به سخت‌ افزار پرقدرت شده‌ اند. لپ تاپ های گیمینگ علاوه بر اینکه نیاز است که دارای سخت افزارهای بروز باشند، از نظر طراحی نیز باید مطابق با استانداردهای روز ساخته شوند. طراحی قوی کمک می کند که لپ‌ تاپ بتواند در بخش دفع گرما عملکردی بی نظیر از خود به اجرا بگذارد. ام اس آی با درک این شرایط لپ تاپ های گیمینگ مدرن خود را مجهز به جدیدترین استانداردها کرده و از راهکارهای انحصاری خود جهت دفع گرما کمک گرفته است. استفاده از Cooler Boost 5 برای مجهز کردن این لپ تاپ ها نشان می دهد که از نظر دفع گرما عملکردی بی نظیر از این سری محصولات MSI مشاهده خواهید نمود. سری لپ تاپ های گیمینگ عرضه شده توسط ام اس آی برای سال ۲۰۲۳ بیش از هر زمان دیگری از نظر دفع گرما قدرتمندتر عمل می کنند.

جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ msi

فناوری خنک سازی Cooler Boost در طراحی جدید خود با استفاده از هیت پایپ ها یا لوله های ناقل گرما به بهترین شکل می تواند از تراشه های حافظه ویدیویی، حرارت را دفع کند. شرایطی که کمک خواهد کرد در گیمینگ عملکرد بهتری مشاهده نمایید. علاوه بر این کنترل دما در هنگام انجام بازی و استفاده از نرم افزارهای سنگین نیز به بهترین شکل صورت می گیرد. از دیگر قابلیت‌ هایی که در لپ تاپ های جدید ام اس آی می توان مشاهده کرد، بهره گیری از MUX در تمامی مدل ها خواهد بود. از اقتصادی ترین محصولات ارائه شده توسط ام اس آی یعنی Katana گرفته تا محصولات رده بالای این برند در سری لپ تاپ های گیمینگ Titan مجهز به این فناوری خواهند بود. به لطف بهره‌ گیری از این قابلیت و از طریق برنامه MSI Center می توان ویژگی Msi Discrete Graphics Mode را در دسترس داشت. قابلیتی که کمک می کند جهت سوئیچ بین کارت گرافیک مجزا و کارت گرافیک داخلی CPU به راحتی بتوان اقدام نمود. بر اساس نیاز، کاربر قادر است از قدرت گرافیکی بالاتر و یا شارژدهی بیشتر باتری بر روی لپ تاپ ها بهره مند شده و روی به انتخاب حالت مطلوب بیاورد.
ام اس آی برای لپ تاپ های جدید خود که از نسل ۱۳ اینتل و گرافیک RTX 40 بهره‌ مند هستند طراحی منحصر به فرد و زیبا را نیز در نظر گرفته است. چندین مدل لپ تاپ جدید ارائه شده توسط MSI جهت انجام بازی دارای ظاهری زیبا و طراحی منحصر به فرد خواهند بود. ویژگی های برجسته ای که بر روی لپ تاپ های گیمینگ MSI مانند سری محصولات Stealth، Raider G و Vector GP قرار گرفته اند، از جمله نسبت ابعاد 16:10، صفحه نمایش های با وضوح +QHD و همچنین نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی جذابیت زیادی برای محصول به وجود خواهند آورد.

انواع لپ تاپ های جدید MSI

انواع لپ تاپ های ارائه شده توسط ام اس آی با طراحی خاص برای سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران قرار می گیرند. سری لپ تاپ های ارائه شده توسط این برند هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. علاوه بر این در طراحی و ساخت محصولات ارائه شده توسط MSI می توان ویژگی های منحصر به فردی مشاهده نمود.

لپ تاپ های سری Stealth، بسیار سبک با طراحی خاص و مدرن

برای سال ۲۰۲۳ سری لپ تاپ های Stealth با طراحی منحصر به فرد در دسترس کاربران قرار می‌ گیرند. این لپ تاپ های باریک و پرقدرت در اندازه های 14 اینچ، 15 اینچ، 16 و ۱۷ اینچ روانه بازار می‌ شوند. کاربران می توانند بسته به نیاز خود، روی به خرید هر کدام از این محصولات بیاورند.

لپ تاپ های Stealth ام اس آی

در این میان msi برای سال ۲۰۲۳ دو محصول مختلف و نسل متفاوت را برای این سری لپ تاپ های خود مد نظر قرار داده است. به عنوان مثال لپ تاپ های Stealth 16 Studio و Stealth 14 Studio با طراحی بسیار زیبا و با بدنه ای از آلیاژ منیزیم آلومینیوم در دسترس کاربران قرار می گیرند. نوع طراحی و ساخت این سری از لپ تاپ های ام اس آی بسیار سبک و باریک بوده تا کاربران بتوانند به راحتی جهت جابجایی آن ها اقدام نماید. بد نیست بدانید که msi برای ساخت Stealth 14 Studio از فناوری حرارتی MSI Vapor Chamber کمک گرفته تا این محصول با بهره مندی از کنترل عالی دما بتواند یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های ۱۴ اینچی در دنیا باشد.
محصول دیگر ارائه شده در این سری یعنی لپ تاپ ام اس آی مدل Stealth 16 Studio علاوه بر سخت افزارهای قدرتمند و طراحی منحصر به فردی که دارد، مجهز به یک سیستم صوتی بسیار باکیفیت شده است. سیستم صوتی با شش بلندگو از نوع Dynaudio بوده و کاربر هنگام گوش دادن به محتوای صوتی، صدایی گوش نواز را خواهد شنید. فراموش نکنید که لپ تاپ های دیگر ام اس آی در این سری با سایز ۱۴ تا ۱۷ اینچ تاییدیه NVIDIA Studio را دریافت کرده‌ اند و برای کاربری تولید محتوا و گیمینگ می توانند انتخابی مناسب باشند.
از دیگر نکات جالبی که در این سری از لپ تاپ های MSI می توان مشاهده نمود، صفحه نمایش ۲۴۰ هرتزی آن ها به شمار می رود. مدل Stealth 15 audio از سری محصولات ام اس آی با صفحه نمایش OLED و با نرخ بروزرسانی ۲۴۰ هرتزی از عملکرد خیره کننده‌ ای برخوردار خواهد بود. زمان پاسخ‌ دهی صفحه نمایش این لپ تاپ ام اس آی کمتر از 0.2 میلی ثانیه بوده که برای گیمرها انتخابی بی نظیر شناخته می‌ شود. فراموش نکنید که این لپ تاپ با صفحه نمایش شگفت انگیز، رنگ های فضای رنگی DCI_P3 را به صورت صد در صد پشتیبانی کرده و برای تولید کنندگان محتوا می تواند بهترین گزینه باشد.
در حالت کلی می توان بیان کرد که سری لپ تاپ های Stealth از برند ام اس آی محصولاتی باریک و کم صدا بوده و برای کاربران حرفه‌ ای گزینه ای ایده آل به شمار می روند.

لپ تاپ های Vector GP، Raider GE و Titan GT، معاینات قدرت

جدیدترین لپ تاپ های رده بالا که توسط ام اس آی عرضه می شوند مجهز به پردازنده های پرقدرت هستند. از جمله لپ تاپ های گیمینگ جدید این برند در سری محصولات Raider GE و Titan GT با بهره گیری از کارت گرافیک حرفه ای و پردازنده پرقدرت Intel i9_13980HX عملکردی شگفت انگیز از خود نشان می دهند.

لپ تاپ های Vector GP، Raider GE و Titan GT

این سری لپ تاپ ها قابلیت انتخاب کارت های گرافیک تا مدل GeForce RTX 4090 را هم دارند. در کنار طراحی و ساخت، سخت افزار قدرتمندی این سری از لپ تاپ های msi دارند. فناوری MSI OverBoost Ultra می تواند محصول کامل تر در اختیار کاربران قرار دهد. برای هر هسته بزرگ پردازنده، فرکانس بوست به لطف بهره گیری از این قابلیت می‌ تواند به ۵.۲ گیگاهرتز برسد.
با توجه به اینکه جهت انجام بازی و افزایش لذت تجربه گیمینگ نیاز به بهره گیری از نمایشگر باکیفیت از ام اس آی است، طراح از بهترین صفحه نمایش های دنیا بر روی این سری از لپ تاپ های خود استفاده کرده و آن ها را به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. انواع لپ تاپ های سری Titan GT مجهز به صفحه نمایش Mini LED شده اند. علاوه بر این از دیگر قابلیت های نمایشگر نصب شده بر روی لپ تاپ های msi می‌ توان به بهره گیری از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی اشاره نمود. این نمایشگرها با وضوح تصویر 4K می‌ تواند عملکرد خیره کننده ای به اجرا بگذارد. صفحه نمایش لپ تاب های Titan GT از ام اس آی دارای حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت هستند. نمایشگر نصب شده بر روی این لپ تاپ ها از نوردهی محلی یا Local Dimming در بیش از ۱۰۰۰ ناحیه بهره‌ مند خواهند بود. این شرایط کمک می کند که در صحنه‌ های مختلف بتوان نمایش بهتری از نواحی تاریکی مشاهده نمود.
محصولات ارائه شده توسط این برند یعنی لپ تاپ های Raider GE، مجهز به نمایشگرهای فوق‌ العاده هستند. ام اس آی برای این دسته از لپ تاپ های خود تصمیم گرفته است از صفحه نمایش +QHD کمک بگیرد. این صفحه نمایش ها با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و با نسبت ابعاد 16:10 از جمله بی نظیرترین نمایشگرهایی به شمار می روند که بر روی محصولات ارائه شده در سال ۲۰۲۳ می توانید مشاهده نمایید. طراحی کاملا جدید و نوار نورپردازی مدرنی که برای این دسته از لپ تاپ ها انتخاب شده، ویژگی های ظاهری دستگاه را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.
در آخر لپ تاپ های سری Vector GP جدیدترین محصولات ام اس آی علاوه بر داشتن طراحی مینیمالیست و باریک به لطف بهره مندی از سخت افزارهای رده بالا برای کاربران و مهندسانی به مصارف سنگین دارند، انتخابی بی نظیر به شمار می رود.

سری لپ تاپ های Katana، Sword، Pulse و Cyborg، تنوع بالا برای گیمرها

ام اس آی سری جدیدی از محصولات خود با نام Cyborg را روانه بازار می‌ کند. لپ تاپ Cyborg 15 به بهترین شکل طراحی شده و با بهره گیری از صفحه نمایش نیمه شفاف، ظاهری مدرن دارد.

لپ تاپ های Katana، Sword، Pulse و Cyborg ام اس آی

در بخش های الکتریکی و مکانیکی کاربر می تواند کلیدها را به بهترین شکل مشاهده نماید. علاوه بر این نوع طراحی و ساخت این لپ تاپ به شکلی است که با بدنه ای سخت و باریک از بازی Cyberpunk الهام گرفته شده است. برای گیمرها و افرادی که از طراحی خسته کننده لپ تاپ های گیمینگ بیزار هستند، خرید این محصول می‌ تواند مناسب باشد. علاوه بر این ام اس آی لپ تاپ های پرفروش خود در سری های Sword، Katana و Pulse را با بروزرسانی سخت افزاری در دسترس کاربران قرار می‌ دهد. با بهره گیری از گرافیک های انویدیا و همچنین جدیدترین نسل از پردازنده های اینتل می توان کارایی به مراتب بهتری از لپ تاپ های ام اس آی در این سری مشاهده نمود.
همانگونه که بیان کردیم در لپ تاپ های Sword، Katana و Pulse قابلیت MUX در اختیار کاربران قرار گرفته است. با بهره گیری از این ویژگی به راحتی قادر هستید میان گرافیک مجزا و یا گرافیک داخلی جابجا شوید.

لپ تاپ های سری Creator Z، محصول بی نظیر برای تولید کنندگان محتوا

بررسی لپ تاپ های msi سری Creator A نشان می دهد که تولید کنندگان محتوا می توانند از محصولی منحصر به فرد بهره ببرند.

لپ تاپ های msi سری Creator A

مدل های جدیدی که ام اس آی برای این سری از محصولات خود در نظر گرفته مجهز به قدرتمندترین پردازنده های نسل سیزدهم Intel HX هستند. به عنوان مثال محصولات جدید ارائه شده توسط این برند یعنی لپ‌ تاپ های Creator Z16 HX Studio و Creator Z17 HX Studio علاوه بر بهره مندی از این پردازنده قدرتمند، تاییدیه NVIDIA Studio را به لطف بهره گیری از سیستم خنک سازی قوی به دست آورده اند. تولید کنندگان محتوا می توانند از محصول بی نظیر استفاده نمایند.

لپ تاپ های سری Prestige و Modern، قدرت بالا و ضخامت کم

اکنون می توان از قویترین محصولات سری Prestige از برند ام اس آی بهره‌ مند شد. ام اس آی این سری از لپ تاپ های خود را در چند مدل روانه بازار می‌ کند. لپ تاپ Prestige 16 Evo از محصولات این برند در کنار Prestige 14 Evo به لطف بهره گیری از جدیدترین پردازنده های اینتل از سری Core i7 H عملکردی بی نظیر از خود نشان می دهند. با وجود طراحی سبک این محصولات، کاربر به قدرت پردازشی بالایی دسترسی خواهد داشت.

لپ تاپ های msi سری Prestige و Modern

علاوه بر این Prestige 13 Evo یکی دیگر از محصولات ام اس آی در این سری بوده که با صفحه نمایش ۱۳ اینچی در دسترس کاربران قرار گرفته است. طراحی خاص این لپ‌ تاپ و وزن سبک آن شما را یاری می کند تا به راحتی بتوانید آن را جابجا نمایید. به لطف استفاده از آلیاژ منیزیوم و آلومینیوم و همچنین طراحی دقیق این لپ‌ تاپ، وزن آن تنها ۹۹۰ گرم است. از سری محصولات Prestige، این لپ تاپ را می توان یک گزینه بی نظیر با باتری ۷۵ وات ساعتی در نظر گرفت. کمک گرفتن از این باتری بزرگ شما را یاری می کند تا به صورت مداوم تا ۱۵ ساعت بتوانید روی به استفاده از سیستم بیاورید.
در طرف مقابل سری لپ تاپ های Modern از برند ام اس آی نیز حالا بروزرسانی شده و کاربر می‌ تواند رنگ آبی ستاره‌ ای را نیز از میان مدل های مختلف انتخاب کند.
این لپ تاپ های بی نظیر و زیبا از برند ام اس آی در دو نسخه ۱۴ اینچی و ۱۵ اینچی روانه بازار می شوند. بهره‌ گیری از رم ۱۶ گیگابایت و پردازنده i7_1355U Core این امکان را می‌ دهد که از محصولاتی بروز استفاده کنید.

سخن پایانی

با توجه به موارد گفته شده بايد منتظر محصولاتی مدرن با سخت افزاری قدرتمند از برند ام اس آی ماند. به زودی این سری از لپ تاپ های ام اس آی با گرافیک سری RTX 40 و همچنین پردازنده قدرتمند نسل ۱۳ اینتل در بازار کشور ما عرضه خواهد شد. علاقه‌ مندان قادر هستند از این برند محبوب بهترین گزینه را انتخاب نمایند. با توجه به سطح بودجه، انتظارات و کاربری، قادر به خرید جدیدترین لپ تاپ msi خواهید بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.