پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

 جدیدترین تلویزیون های سامسونگ دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

شرکت سامسونگ به جرات می توان گفت موفق ترین شرکت در حوزه تکنولوژی به ویژه تلویزیون می باشد که سالانه مدل های متنوع با ویژگی های باور نکردنی را با کیفیت عالی ارائه می کند. این تلویزیون های برای بودجه های مختلف طراحی و ارائه می شود و اگر امکان خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ برای افراد فراهم باشد که دیگر بسیار ایده آل خواهد بود.

ویژگی های عمومی جدیدترین تلویزیون های سامسونگ:

این شرکت در سال 2021 یک سری از ویژگی های عمومی برای تمام تلویزیون های امسال خود در نظر گرفته که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد:

بسته بندی با قابلیت جذب و هماهنگ با محیط زیست
مصرف بسیار بهینه انرژی و کاهش مصرف برق 
حذف باتری قلمی در کنترل های خود و استفاده از انرژی خورشیدی و قابلیت شارژ با استفاده از یو اس پی
امکان اتصال همزمان 4 کنسول به این دیوایس ها
استفاده بیشتر از هوش مصنوعی و هوشمند تر شدن این تلویزیون ها 
قرار دادن امکاناتی که به افراد کم بینا و نابینا هم امکان استفاده از این تلویزیون ها را بدهد.

بررسی برخی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ:

مدل Neo QLED: این مدل که امسال به بازار معرفی شده است یکی از پرچمداران این کمپانی به ویژه در حوزه 4K و 8K می باشد. این مدل از تکنولوژی نور پس زمینه ی Mini LED بهره می برد و پردازشگر این مدل Neo Quantum Processor بوده واز تکنولوژی جدید Quantum HDR بهره می برد. این سری دنیای جدیدی از کیفیت و تصویر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
مدل QN900A: این مدل هم علاوه بر موارد ذکر شده دارای سیستم صوتی از نوع OTS Pro  می باشد کیفیت تصویر 8K بوده و و بدون قاب و با ضخامت 15 میلیمتر می باشد که واقعا ایده آل و چشم نواز است. 
مدل های QN800 و QN700A که از خانواده مدل قبلی بوده ولی تفاوتی که دارند کمی اقتصادی تر  هستند و از حالت بدون قاب و نازکی بودن فوق العاده در این مدل ها خبری نیست.
سری QN95A که با مدل های QN90A تا QN85A معرفی شده اند که این سری از تلویزیون های سامسونگ در اندازه های 48 تا 55 اینچی معرفی شده اند و همگی این مدل ها از تکنولوژی جدید Mini LED و ضخامت 25 میلیمتر بهره خواهند برد.
جدیدترین تلویزیون های سامسونگ از سری AU 9000 تا AU7000: این مدل ها کمی اقتصادی تر در نظر گرفته شده اند و از کیفیت 4K بهره می برند. دارای ضخامت 25 میلی متری بوده و از تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo بهره می برند. 

 محدوده قیمت جدیدترین تلویزیون های سامسونگ: 

با توجه به قیمت ارز امروزه این محدوده از 17 میلیون در مدل های اقتصادی شروع و در مدل های لاکچری به 230 میلیون هم می رسد. ولی اگر امکان خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ فراهم باشد بسیاری از افراد می توانند با بودجه خود از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان بهره مند شوند. برای خرید اقساطی تلوزیون ما به شما سایت فروشگاه قسطی را برای این منظور معرفی می کنیم که از لحاظ قیمت و کیفیت و اطمینان خرید بسیار مناسب می باشد. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.