پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ثبت علامت تجاری متال ۱۲ برای دو پرچم دار سامسونگ

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ثبت علامت تجاری متال ۱۲ برای دو پرچم دار سامسونگ

سامسونگ از طریق اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO)، علامت تجاری Metal 12 برای دو پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس ثبت کرده است. آیا احتمال تغییر جنس بدنه این دو محصول وجود دارد؟

محبوبیت بسیار زیاد پرچمداران آتی سامسونگ موجب شده تا کوچک ‌ترین اطلاعات مربوط به این شرکت و گوشی های هوشمند آن با دقت بسیاری زیادی مورد توجه قرار گیرد. بنابر اسناد منتشر شده به وسیله EUIPO، ظاهرا علامت تجاری Metal 12 مربوط به نوع جدیدی از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم سبک و مقاوم که توسط خود سامسونگ توسعه داده شده و پیش از این نیز در مدل 2018 لپ تاپ Notebook 9 به کار گرفته شده بود، می باشد. در این حالت انتظار می رود گوشی های جدید این شرکت مانند گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس و برخی از محصولات دیگر سامسونگ مانند گیر S4 با این آلیاژ ساخته خواهند شد.

بیایید مزایای منیزیم در مقایسه با آلیاژهای آلومینیوم را بررسی کنیم. هرچند در چنین اسمارت فون های سبک وزنی اختلاف موجود چندان قابل توجه نیست، اما بایستی بدانید که منیزیم در حجم و چگالی برابر، وزن کمتر و مقاومت بالاتری در مقایسه با آلومینیوم دارد. همچنین منیزیم که دوازدهمین عنصر جدول تناوبی می باشد، "فلز آینده" شناخته می شود که البته علت آن نیز مشخص است.

البته این اولین باری نیست که شرکت سامسونگ قصد استفاده از این فلز را در گوشی های خود دارد، زیرا که در گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص توسعه یک نمونه اولیه از گلکسی S7 با منیزیم بودیم. هرچند که این ایده در سال 2016 عملی نشد اما ظاهرا اکنون زمان اجرایی شدن این ایده بر روی پرچمداران سال 2018 سامسونگ رسیده است. البته بایستی تاکید کرد که ثبت علامت تجاری Metal 12 لزوما به معنی تغییر قطعی جنس بدنه این گوشی های هوشمند نمی باشد، اما با این حال انتشار اسناد آن در فاصله کوتاه باقی مانده تا معرفی این محصولات می تواند نشانه ای احتمالی باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.