پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵AU۷۰۰۰

پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵AU۷۰۰۰

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65AU7000

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65AU7000 در سال 2021 در سایز صفحه نمایش 65 اینچ توسط برند خوشنام سامسونگ تولید و به بازار عرضه شده است. سایز 65 اینچ برای محیط‌های متوسط و بزرگ گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این تلویزیون به قابلیت‌های اسمارت مجهز شده است و با وجود سیستم عامل تایزن می‌تواند دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند را به خانه شما وارد کند. یکی از مواردی که در کیفیت تصویر تلویزیون 65AU7000 نقش بسیار زیادی دارد وجود کیفیت تصویر 4k اولترا اچ دی می‌باشد. این کیفیت تصویر از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت و جزئیات بسیار بالا نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65AU7000 به تیونر DVB-T2/S2 و آنالوگ، مجهز شده است و کیفیت صدای فوق العاده ای نیز برخوردار است و به طور کلی می‌تواند 20 وات توان صوتی را در سراسر محیط انتشار دهد. قاب پشتی تلویزیون 65AU7000 به یک پورت USB سه پورت HDMI مجهز شده است. شما با خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU7000 به راحتی می‌توانید با استفاده از وای فای و پورت LAN به اینترنت متصل شوید. همچنین این تلویزیون به قابلیت‌های +HDR ، HDR10 و HLG مجهز شده است و می‌تواند تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. نکته بسیار مهمی که باعث شده است تلویزیون سامسونگ 65AU7000 بتواند اطلاعات و داده‌ها را مورد پردازش و تحلیل قرار دهد وجود پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K می‌باشد. این پردازنده کاملا قدرتمند است و می‌تواند در زمانی کاملاً سریع تمامی اطلاعات را پردازش کرده و محتواها را با با سرعت و قدرت بسیار بالایی مورد تجزیه و تحلیل قرار ‌دهد. تلویزیون 65AU7000 از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی برخوردار است و شما می‌توانید انواع دستگاه‌ها و دیوایس های مختلف را به تلویزیون متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. قیمت این تلویزیون با تلویزیون های 65 اینچ ال جی سری 7 در یک رنج قیمتی قرار دارد. خرید تلویزیون 65 اینچ بسته به سری آن متفاوت است و مثل تلویزیون های سونی و سامسونگ هر چی سری بالاتر برود، قیمت هم با آن افزایش پیدا میکند. تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7000 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و در هر محیطی که قرار بگیرد خانه شما را نیز شیک تر و زیباتر می‌کند. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای دارد. اگر قصد خرید تلویزیون 2022 را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7000

تلویزیون 2021 سامسونگ مدل 65AU7000 از نظر کیفیت تصویر کاملا قدرتمند است. نکته بسیار مهم در انتخاب و خرید تلویزیون این است که تلویزیون‌هایی که توسط برند سامسونگ تولید و به بازار عرضه می‌شود به راحتی می‌توانند در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها در اولویت خرید قرار بگیرند زیرا تلویزیون‌های سامسونگ برای بسیاری از موارد کاربرد دارد و شما می‌توانید به صورت همزمان از این تلویزیون‌ها برای مشاهده فیلم استفاده کرده یا اینکه موسیقی‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار بالایی بشنوید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65AU7000 برای انجام بازی‌ها و گیم‌های مختلف نیز گزینه مناسبی است. تلویزیون AU7000 سایز 65 اینچ دارد و به بهترین کیفیت تصویر مجهز شده است. این محصول با کیفیت 4k می‌تواند رضایت شما را به راحتی جلب کند. کیفیت تصویر 4k تمامی محتوا را به صورت واقعی و طبیعی نمایش می‌دهد و شما می‌توانید تمامی جزئیات صحنه‌ها و تصاویر را مشاهده کنید. کیفیت تصویر 4k در مقایسه با تلویزیون‌های فول اچ دی 4 برابر رزولیشن بیشتری دارد و تمام محتواها را با جزئیات بالا نمایش می‌دهد. تمامی صحنه‌ها و رنگ‌های ارائه شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون کاملا طبیعی و واقعی هستند و شما صحنه‌ها را به صورت زنده دریافت می‌کنید. تلویزیون 65AU7000 به پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K مجهز شده است و شاخص کیفیت تصویر هوشمند 2000 PQI برخوردار است. این تلویزیون از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

                                                           

سیستم صوتی تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7000

تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 می‌تواند صدا و تصویر را با کیفیت بسیار بالا به صورت همزمان برای شما ارائه دهد. این تلویزیون سایز 65 اینچ دارد و به سیستم صوتی حرفه ای مجهز شده است. صدای ارائه شده از تلویزیون 65AU7000 بدون نویز و کاملا شفاف می‌باشد. این محصول اسپیکرهای قدرتمند دارد و به طور کلی از 20 وات توان خروجی برخوردار است. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65AU7000 به فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus مجهز شده است و تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالایی منتشر می‌کند. این تلویزیون دارای قابلیت بلوتوث  Bluetooth Audio است و شما می‌توانید سیستم صوتی جداگانه تهیه کرده و صدای تلویزیون را ارتقا بخشید.

طراحی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU7000

محصولات برند سامسونگ از نظر طراحی کاربران بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تلویزیون سامسونگ 65AU7000 نیز از آن دسته از تلویزیون‌های برند محبوب سامسونگ است که به صورت نازک و بدون حاشیه طراحی شده است و زمانی که محتوای مورد علاقه خودتان را مشاهده می‌کنید هیچ گونه حواسپرتی برای شما وجود ندارد. تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 سایز 65 اینچ دارد و کاملاً زیبا و ظریف طراحی شده است. پایه‌های این تلویزیون کاملا مقاوم هستند و دارای قابلیت مدیریت کابل می‌باشد و هیچگونه به هم ریختگی در اطراف تلویزیون مشاهده نمی‌شود.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 4k سامسونگ 65AU7000

از نقاط ضعف تلویزیون های سامسونگ میشه به این مورد اشاره کرد که برنامه های زیادی روی آنها نصب نمیشود. اگر نصب کردن برنامه خیلی برای شما اهمیت دارد میتوانید تلویزیون های سونی که سیستم عامل آندروید را دارند در سایت دبی کوچولو مشاهده و خرید کنید. این تلویزیون سایز 75 اینچ هم دارد که برای فضاهای بزرگ استفاده میشود. قیمت تلویزیون 75 اینچ همین کمی بیشتر از سایز 65 اینچ است و اگر فاصله شما با تلویزیون بین 7 تا 8 متر است بهتر است سایز 75 اینچ رو بردارید. تلویزیون سامسونگ مدل 65AU7000 محصول سال 2021 است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. شما می‌توانید با خرید این تلویزیون به اینترنت متصل شوید و با مرورگر وب قدرتمند به وبگردی بپردازید. تلویزیون 65AU7000 به صورت صفحه نمایش تخت طراحی شده است و از دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند نیز برخوردار است. این تلویزیون دارای پورت LAN و قابلیت وای فای است و شما می‌توانید حتی بدون استفاده از سیم به اینترنت متصل شوید و به دنیایی از اطلاعات دسترسی داشته باشید. تلویزیون 65AU7000 می‌تواند قابلیت‌های متنوع و سرگرم کننده ای را برای شما ارائه دهد. و دسترسی به فروشگاه‌های مختلف اپلیکیشن یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت تلویزیون 65AU7000 محسوب می‌شود. تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7000 سیستم عامل تایزن مجهز شده است و دارای قابلیت سنسور اکو است از مصرف انرژی پایین نیز برخوردار است.

                                                             

نتیجه گیری

تلویزیون هوشمند سامسونگ AU7000 سایز 65 اینچ دارد و به نور صفحه نمایش زمینه ال ای دی کریستال و به صورت صفحه نمایش تخت طراحی شده است. این محصول موتور پردازشگر تصویر کریستال و کیفیت تصویر 4k و 20 وات توان صوتی دارد. اگر قصد خرید تلویزیون 65AU7000 را دارید با مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.