پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین گوشی ها در سال ۲۰۱۹

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین گوشی ها در سال ۲۰۱۹

بهترین گوشی ها در سال 2019
آترامارت 15 گوشی هوشمند برتر را با بررسی موشکافانه و جزء به جزء معرفی می کند.

 

برای خرید گوشیهای سامسونگ  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

 

12. گوشی سامسونگ Galaxy Note 9
هنوز هم جزو بهترین ها در بین گوشی های بزرگ
تاریخ انتشار: آگوست 2018 | وزن: 205 گرم | ابعاد: 162x76.4x9 mm | سیستم عامل: Android Oreo | اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ | قطعنامه: 2960 × 1440 | CPU: Exynos 9810 | رم: 6/8 گیگابایت | ذخیره سازی: 128/512 GB (حداکثر 1 ترابایت با کارت) | باتری: 4،000mAh | دوربین عقب: +12MP 12MP | دوربین جلو: 8 مگاپیکسل

دوازدهمین گوشی بهترین ها در سال 2019 کسی نیست جز Samsung Galaxy Note 9. گلکسی نوت 9 سامسونگ حتی با راه اندازی خط Galaxy S10 و همچنین نوت 10، قدرت ماندگاری خود را نشان داده است. قیمت مقدماتی  این گوشی علی رغم آن که حدودا در بازار جهانی  999 دلار بود ولی مانند سرنوشت همیشگی پرچمدارهای گوشی سامسونگ با ورود نوت 10 با افت قیمت بسیار زیادی نسبت به قیمت اولیه روبرو شد ،در حالی که شما یک گوشی همه چی تمام را در اختیار دارید.

نمایشگر
صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity سامسونگ کمی بزرگتر (بلندتر، اما در واقع باریک تر از نوت 8) است و برای داشتن ظاهری خمیده و زیبا ، به طرفین می پیچد. این مدل از  سامسونگ  به نوعی ضد لبه طراحی شده  است. آنچه ممکن است در ابتدا برای شما جالب نباشد ، میزان روشنایی این صفحه نمایش و تنوع رنگ آن است ولی با تنظیمات جزئی به نور و رنگ و دلخواه صفحتون میرسید.

باتری
نوت 9 باتری 4000 میلی آمپری دارد و همین باعث شده در رتبه بهتری نسبت به رقیب هم رده خود یعنی S9 Plus قرار گیرد. ظرفیت آن 14.2٪ بزرگتر از S9 Plus و 33.3٪ بزرگتر از S9 است. در روز با استفاده زیاد یک روز و با استفاده عادی  دو روز به شما دوام شارژ  می دهد.

دوربین
دوربین نوت 9 دقیقاً مانند S9 Plus است . با این گوشی از عکس گرفتن از راه دور با سرعت 30 فوتی از طریق بلوتوث S Pen ، می توانید لذت بیشتری ببرید. سامسونگ همچنین هوش مصنوعی را به دوربین اضافه کرده است که به طور خودکار تعادل و رنگ سفید را بر اساس صحنه ای که تشخیص می دهد تنظیم می کند. این دوربین و همچنین Google Pixel 2 در نور کم (گاهی بهتر ، گاهی بدتر ، اما از هر جهت زیاد نیست) ، و برنامه پیش فرض دوربین بسیار  قوی است (قویتر از Google).این گوشی  فاقد ضبط ویدیوی HDR است که در سایرگوشی های اندرویدی مانند سونی و ال جی دیده می شود.

سخن آخر
اگر قصد خرید یک گوشی نوت با امکانات متوسط دارید به لحاظ قیمت و کیفیت بهترین انتخاب نوت 9 است. تفاوت قیمت حدود 4 میلیونی با نوت 10 باعث توفیق این گوشی در بازار کنونی می شود.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.