پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین گوشی های ماه جولای ۲۰۱۶ توسط انتوتو انتخاب شدند

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین گوشی های ماه جولای ۲۰۱۶ توسط انتوتو انتخاب شدند

بنچمارک انتوتو هر ماه ۱۰ گوشی برتر را با توجه به عملکردی که داشته اند معرفی می کند. رتبه اول این لست را گوشی وان پلاس 3 با امتیاز ۱۴۰۲۸۸ کسب کرده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ بوده که پردازنده ۴ هسته ای آن با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می کند و همچنین از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد.

در جایگاه دوم گوشی ویوو ایکس پلی 5 الیت با امتیاز ۱۳۸۷۰۶ قرار دارد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز است و سرعت پایین تری نسبت به وان پلاس 3 دارد. این گوشی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و همچنین نمایشگر خمیده 2K از ویژگی های آن به شمار می رود.

جایگاه سوم متعلق به گوشی LeEco Le Max 2 است که با اختلاف ۷۰۰ امتیاز کمتر از محصول ویوو (۱۳۸۰۲۶) در جایگاه سوم قرار گرفته است. این تلفن هوشمند نیز مانند دو رقیب جلوتر از خود از اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس پردازنده ۲.۱۵ گیگاهرتز بهره برده و دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.


گوشی نوبیا زد 11 توانسته با کسب ۱۳۷۶۸۵ امتیاز در جایگاه بعدی قرار گیرد. مانند ۳ گوشی دیگر که در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته اند این تلفن هوشمند نیز مجهز به اسنپدراگون 820 بوده و از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد.

رتبه پنجم تا دهم بنچمارک انتوتو به گوشی های زوک زد 2 پرو، شیائومی می 5، سامسونگ گلکسی اس 7 اج، اپل آیفون 6 اس، اکسون 7 و آیفون اس ای اختصاص دارد.

به نظر شما در دنیای واقعی بهترین گوشی ها کدامند؟
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.