پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی ۲۰۲۳

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸

بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی ۲۰۲۳

آشنایی با بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی کمک می‌ کند تا بتوانید برای خرید گوشی موبایل هوشمند در بودجه‌ های خود صرفه‌ جویی کنید. در واقع بخش زیادی از افراد برای اینکه از پرداخت هزینه‌ های زیاد جهت خرید گوشی جلوگیری کنند، به سراغ گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی، سامسونگ و برندهای دیگر می‌ روند. لازمه انتخابی مناسب این است که یک گوشی با امکانات قابل قبول و قیمت پایین بتوانید پیدا کنید. امروزه با توجه به بازار داغ خرید و فروش گوشی‌ های هوشمند بخش زیادی از برندها تصمیم گرفته‌ اند که گوشی‌ های ارزان قیمت و اقتصادی را با تنوع بالا در بازار عرضه کنند.

در یکی دو سال گذشته گوشی شیائومی در حوزه کالاهای دیجیتال توانسته است حرف‌ های زیادی برای گفتن داشته باشد. به همین علت ما تصمیم گرفته‌ ایم که در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی بپردازیم. فراموش نکنید که قیمت گوشی‌ های شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر بسیار مناسب است.

ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی کدامند؟

شیائومی محصولات خود را در سه دسته پایین رده، میان رده و بالا رده یا پرچمدار روانه بازار می‌ کند. در عین حال گوشی‌ های اقتصادی و ارزان قیمت شیائومی از تقاضای بالایی برای خرید برخوردارند. از جمله ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی که می‌ توانند پاسخگوی نیازهای شما برای وبگردی، تماشای فیلم و گشت و گذار در شبکه‌ های اجتماعی باشند، می‌ توانیم موارد زیر را نام ببریم.

گوشی شیائومی POCO C40

برای معرفی بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی در گام نخست به سراغ POCO C40 می‌ رویم. گوشی شیائومی پوکو C40 را می‌ توان از جمله میان رده‌ های با کیفیت این برند در نظر گرفت.

شیائومی یک گوشی با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی روانه بازار می‌ کند. این نمایشگر با پنل IPS LCD و با رزولوشن 1650 در ۷۲۰ پیکسل می‌ تواند پاسخگوی نیازهای کاربران در استفاده روزمره باشد. این نمایشگر با حداکثر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و با تراکم پیکسلی ۲۶۸ پیکسل در اینچ عملکردی قابل قبول از خود به اجرا خواهد گذاشت.

از نظر سخت افزاری نباید از یک گوشی ارزان قیمت انتظار زیادی داشت. شیائومی برای این گوشی میان رده و ارزان قیمت خود به سراغ تراشه JLQ JR510 رفته است. این تراشه با فناوری ۱۱ نانومتری ساخته شده و کاربران نسبت به عملکرد آن به احتمال فراوان آشنایی نخواهند داشت. از دیگر ویژگی‌ های گوشی شیائومی POCO C40 می‌ توان به بهره‌ مندی از دوربین دوگانه اشاره کرد. دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و از نوع Wide برای این گوشی انتخاب شده است. علاوه بر این در کنار سنسور اصلی می‌ توانید دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را نیز مشاهده کنید.

دوربین سلفی گوشی شیائومی پوکو C40 نیز دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسلی است. از نظر دوربین و عکاسی این گوشی با توجه به تگ قیمتی که دارد، عملکردی مناسب خواهد داشت.

یکی از ویژگی‌ های جذاب گوشی شیائومی POCO C40 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی، بهره‌ مندی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به شمار می‌ رود. این باتری قدرتمند را حتی بر روی گوشی‌ های پرچمدار نیز کمتر مشاهده می‌ کنید.

از دیگر قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های گوشی شیائومی POCO C40 می‌ توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و بهره‌ مندی از سنسور اثر انگشت اشاره کرد. قیمت گوشی POCO C40 به عنوان یکی از گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی سبب نشده است که این برند از امکانات مورد نیاز کاربران چشم پوشی نماید. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همچنین OTG را می‌ توان از دیگر ویژگی‌ های این گوشی ارزان قیمت در نظر گرفت. در عین حال وزن بالای گوشی شیائومی POCO C40 ممکن است برای کاربران آزاردهنده باشد.

برای خرید گوشی شیائومی POCO C40 می‌ توانید به سراغ نسخه‌ های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی بروید. شیائومی این گوشی ارزان قیمت را با حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در بازار عرضه می‌ کند. نسخه دیگری که در دسترس شما قرار گرفته است با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌ تواند توان بهتر و ظرفیت بالاتری داشته باشد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 10A

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی قرار گرفته است، گوشی Redmi 10A نام دارد. شیائومی این محصول خود را نیز متناسب با نیاز کاربرانی که قصد انجام امور روزمره دارند را در بازار عرضه می‌ کند.

یک گوشی با صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS برای کاربران انتخابی مناسب خواهد بود. این نمایشگر با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت، عملکردی مناسب در حد قیمت خود خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌ های صفحه نمایش این گوشی می‌ توان به بهره‌ مندی از رفرش ریت ۶۰ هرتزی اشاره کرد. گوشی ارائه شده توسط شیائومی تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در اینچ را دارد.

از دیگر ویژگی‌ های گوشی Redmi 10A به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی می‌ توان به بهره‌ مندی از پردازنده مدیاتک اشاره نمود. شیائومی برای این گوشی ارزان قیمت و اقتصادی به سراغ تراشه Helio G25 رفته است. این پردازنده ۸ هسته‌ ای با ۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی و ۴ هسته اقتصادی ۱.۵ گیگاهرتزی، عملکردی قابل قبول در اجرای برنامه‌ های کاربردی و بازی‌ های محبوب خواهد داشت. فراموش نکنید اگر به دنبال انجام بازی‌ های سنگین هستید باید به بخش تنظیمات بازی مراجعه کرده و آن را بر روی حالت LOW قرار دهید.

شاهکار شیائومی به قسمت سخت‌ افزار آن برمی‌گردد. یک گوشی با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای کاربران می‌ تواند با این قیمت جالب توجه باشد. علاوه بر این شیائومی نسخه‌ های دیگر را با قیمت مناسب‌ تر در دسترس شما قرار می‌ دهد. اگر قصد خرید گوشی شیائومی ردمی 10A را دارید، می‌ توانید مدل ۶۴ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایتی را انتخاب کنید. در کنار این دو نسخه می‌ توان نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایتی را نیز خریداری نمود. اگر به دنبال ارتقای فضای ذخیره سازی هستید، درگاه کارت حافظه بر روی این گوشی تعبیه شده است.

هنگامی که قصد خرید ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی را دارید نباید توقع چندانی از کیفیت دوربین آن داشته باشید. این گوشی ارزان قیمت شیائومی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. به احتمال فراوان شیائومی با هدف کنترل قیمت گوشی Redmi 10A بر روی پنل پشتی تنها از یک سنسور استفاده کرده است. دوربین سلفی این گوشی نیز با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی تنها در نور روز تصاویر را با کیفیت نرمال ثبت خواهد نمود.

یک باتری لیتیوم یون ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی گوشی شیائومی Redmi 10A قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز بر روی قاب پشتی قرار دارد. این حسگر در قفل گشایی صفحه نمایش سرعت نسبتا مناسبی خواهد داشت.

اگر قصد خرید ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی را دارید و پردازنده آن برای شما مهم است، توصیه می‌ کنیم به بررسی این محصول بپردازید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12C

در ادامه معرفی ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی به Redmi 12C برخورد کرده‌ ایم. اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی را از نظر کیفیت دوربین نام ببریم، بدون تردید به این محصول اشاره خواهیم نمود.

شیائومی برای ساخت این گوشی ارزان قیمت به سراغ پلاستیک رفته و قاب پشتی را با استفاده از آن ساخته است. در قسمت جلویی نیز می‌ توانید شیشه ضد خش را مشاهده کنید. طراحی گوشی شیائومی ردمی 12C خوش ساخت و کاربر پسند صورت گرفته است. با وجود قیمت قابل قبولی که این میان رده از شیائومی دارد، کاربر می‌ تواند از طراحی جذاب آن بهره ببرد. علاوه بر این استفاده از صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی برای یک گوشی ارزان قیمت مناسب است. این نمایشگر با رزولوشن ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل و با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پاسخگوی نیازهای شما در شرایط نوری مختلف خواهد بود. یک نمایشگر با تراکم پیکسلی ۲۶۸ پیکسل در اینچ از نوع ips بر روی این گوشی قرار دارد.

از نظر سخت‌ افزاری نیز می‌ توان بیان کرد که قطعات به کار رفته بر روی12C  Redmi نیازهای کاربران را پاسخ خواهند داد. یک تراشه ۸ هسته‌ ای از نوع Helio G85 و از شرکت مدیاتک برای این گوشی به کار رفته است. این پردازنده با دو هسته ۲.۰ گیگاهرتزی در کنار ۶ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی شما را یاری می‌ کند تا بتوانید بازی‌ های محبوب را نیز با قرار دادن بر روی کیفیت پایین انجام دهید.

از دیگر ویژگی‌ های گوشی شیائومی Redmi 12C به عنوان یکی از محصولات ارزان قیمت این برند می‌ توان به بهره‌ گیری از حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی اشاره نمود. شیائومی به مانند سایر گوشی‌ های خود این محصول ارزان قیمت را نیز در چند نسخه روانه بازار می‌ کند. اگر قصد خرید نسخه ارزان قیمت Redmi 12C را دارید، می‌ توانید به سراغ مدل ۶۴ گیگابایتی با حافظه ۴ گیگابایتی بروید. علاوه بر این چنانچه به دنبال خرید بهترین نسخه از شیائومی ردمی 12C هستید، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایتی را به شما توصیه می‌ کنیم.

به قسمت جذاب یکی از ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی یعنی Redmi 12C می‌ رسیم. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی برای کاربران می‌ تواند شگفت انگیز باشد. یک سنسور با توان بالا بر روی پنل پشتی مشاهده خواهید نمود. علاوه بر این سنسور سنجش عمق 0.08 مگاپیکسلی را نیز در کنار حسگر اصلی می‌ توانیم شاهد باشیم. با وجود اینکه دوربین گوشی شیائومی Redmi 12C عملکرد چندان رضایت بخشی برای ثبت تصاویر پرتره نخواهد داشت ولی در عکاسی روز به واسطه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی می‌ توانید نمره قبولی را به آن بدهید. دوربین سلفی گوشی شیائومی Redmi 12C نیز ۵ مگاپیکسلی بوده که عملکردی راضی کننده در نور روز خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌ های گوشی شیائومی Redmi 12C می‌ توان به بهره‌ مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. این باتری با فناوری شارژ سریع و با شارژر ۱۰ واتی بر روی گوشی قرار دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی قرار می‌ گیرد، مدل Redmi 9A از محصولات این برند است.

این گوشی را شیائومی صرفا برای کاربرانی عرضه می‌ کند که تنها به دنبال وبگردی با استفاده از گوشی‌ های هوشمند هستند. یک گوشی با صفحه نمایش 6.53 اینچی و با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل بر هر اینچ در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. این گوشی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و با نرخ به روز رسانی ۶۰ هرتزی عملکردی قابل قبول با توجه به قیمت خود اجرا خواهد نمود. شیائومی از یک پنل IPS بر روی این گوشی اقتصادی استفاده کرده است. جالب است بدانید که شیائومی با بهره‌ گیری از صفحه نمایش HD Plus به دنبال آن بوده است تا هر حریفی را به چالش بکشد.

از نظر طراحی نیز می‌ توان یک گوشی معمولی را شاهد بود. ظاهر این گوشی ارزان قیمت شیائومی به مانند میان رده‌ های باکیفیت بوده و چیزی از آن ها کمتر ندارد. از جمله ویژگی‌ های جذاب دیگر گوشی شیائومی Redmi 9A می‌ توان به رنگ بندی متنوع آن اشاره نمود. از نظر سخت‌ افزاری نیز با وجود قیمت بسیار مناسب گوشی شیائومی Redmi 9A، طراحان در این کمپانی به صورت کاملا دقیق و فنی عمل کرده‌ اند. استفاده از تراشه مدیاتک مدل Helio G25 به عنوان یک تراشه میان رده نشان از این می‌ دهد که شیائومی کاملا بر اساس اصول خود این گوشی را روانه بازار می‌ کند. به واسطه بهره‌ گیری از حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی این پردازنده سرعت و قدرت عملیاتی قابل قبولی به اجرا خواهد گذاشت.

شیائومی محصول خود را در نسخه‌ های متنوع روانه بازار می‌ کند. به عنوان مثال یکی از ارزان‌ ترین گوشی‌ های شیائومی با حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی می‌ تواند گوشی Redmi 9A باشد. علاوه بر این نسخه‌ های ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی از نظر حافظه رم و ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی نیز در بازار عرضه می‌ شوند.

بر روی پنل پشتی گوشی شیائومی Redmi 9A می‌ توانید یک سنسور دوربین را مشاهده نمایید. این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تنها برای ثبت تصاویر معمولی کاربردی است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی بوده که برای یک گوشی ارزان قیمت تعجب برانگیز نخواهد بود. در نهایت می‌ توانید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بر روی گوشی شیائومی Redmi 9A مشاهده نمایید. یکی از نقاط ضعف این گوشی عدم پشتیبانی از فناوری فست شارژ به شمار می‌ رود.

گوشی موبایل شیائومی Redmi A1 Plus

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی قرار گرفته است، مدل Redmi A1 Plus خواهد بود.

با توجه به اینکه بخش زیادی از کاربران به دنبال خرید گوشی‌ های اقتصادی با مشخصات فنی مناسب می‌ روند، شیائومی تلاش کرده است که چندین مدل از این محصولات را در اختیار آن ها قرار دهد. در لیست بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی یک محصول اقتصادی را مشاهده خواهید کرد که از نظر طراحی می‌ تواند برای هر کاربری جالب توجه باشد. یک صفحه نمایش یکدست در نمای روبرویی را شاهد خواهیم بود. در حالت کلی از نظر نوع ساخت و کیفیت، گوشی Redmi A1 Plus می‌ تواند در حد گوشی‌ های میان رده با قیمت بالاتر عمل کند.

به سراغ صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi A1 Plus می‌ رویم. این محصول ارائه شده توسط شیائومی با یک نمایشگر IPS LCD و با ابعاد ۶.۵۲ اینچ روانه بازار می‌ شود. استفاده از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل بر اینچ موجب شده است که قیمت این محصول به میزان قابل توجهی کاهش یابد. شیائومی این گوشی اقتصادی خود را با تراشه‌ ای از شرکت مدیاتک عرضه می‌ کند. این تراشه از نوع هلیو A22 بوده که با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز هیچ مشکلی در اجرای برنامه‌ های کاربردی و حتی بازی‌ های محبوب نخواهد داشت. کاربران برای خرید این گوشی ارزان قیمت شیائومی می‌ توانند دو نسخه را بررسی کرده و روی به انتخاب یک مدل متناسب با نیاز خود بیاورند. نسخه ۳۲ گیگابایتی با رم ۲ گیگابایتی و همچنین نسخه ۳۲ گیگابایتی با حافظه رم ۳ گیگابایتی در دسترس قرار دارند.

روی پنل پشتی گوشی شیائومی Redmi A1 Plus نیز 2 سنسور دوربین را مشاهده می‌ کنید. سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسور 0.08 مگاپیکسلی کار ثبت تصاویر را انجام می‌ دهند. دوربین اصلی این گوشی می‌ تواند در نور روز تصاویری مناسب ثبت کند. با این حال توقع نداشته باشید که در نور شب تصاویری بدون نویز در خروجی مشاهده نمایید. با توجه به سنسور ۵ مگاپیکسلی که برای دوربین سلفی شیائومی Redmi A1 Plus انتخاب شده است، می‌ توانید در نور روز تصاویری قابل قبول ثبت کنید. علاوه بر این اگر به دنبال برقراری تماس‌ های تصویری هستید نیز این سنسور پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی این گوشی ارزان قیمت شیائومی قرار دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi A2 Plus

آخرین گزینه‌ ای که در لیست بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی معرفی می‌ کنیم، Redmi A2 Plus نام دارد.

این گوشی از شیائومی در سال ۲۰۲۳ و با سیستم عامل اندروید ۱۲ روانه بازار شده است. بهره‌ گیری از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از نوع IPS LCD و همچنین پشتیبانی از حداکثر نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی از جمله ویژگی‌ های این گوشی ارزان قیمت شیائومی به شمار می‌ روند. علاوه بر این به مانند بخش زیادی از گوشی‌ های ارزان قیمت شیائومی، این محصول نیز با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در اینچ به بازار عرضه می‌ شود.

شیائومی این محصول خود را در سه رنگ برای کاربران روانه بازار کرده است. استفاده از متریال پلاستیک برای ساخت پنل پشتی و همچنین شیشه برای پنل جلویی نیز بر دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توانند عنوان شوند. شیائومی برای یکی از ارزان قیمت‌ ترین گوشی‌ های خود به سراغ پردازنده‌ ای از شرکت مدیاتک رفته است. این پردازنده از نوع Helio G36 بوده که با ۸ هسته می‌ تواند در اجرای انواع نرم‌افزارها و حتی بازی‌ های محبوب توان کافی داشته باشد. 4 هسته توانمند ۲.۲ گیگاهرتزی در کنار ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی کار پردازش را بر روی این گوشی انجام می‌ دهند. شیائومی این محصول خود را در دو نسخه ۲ گیگابایتی و ۳ گیگابایتی با حافظه رم ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌ کند از دیگر ویژگی‌ های این گوشی ارزان قیمت شیائومی می‌ توان به بهره‌ مندی از سنسور ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود. در کنار سنسور واید، یک سنسور تشخیص عمق 0.08 مگاپیکسلی نیز شاهد خواهیم بود. دوربین سلفی این گوشی ارزان قیمت شیائومی نیز ۵ مگاپیکسلی است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع بر روی گوشی قرار دارد.

همچنین بخوانید: بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ

جمع بندی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود بخش زیادی از کاربران ترجیح می‌دهند به سراغ خرید بهترین گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی بروند مدل‌هایی که معرفی کردیم هر کدام برای کاربران با هدف انجام امور روزمره و همچنین وبگردی انتخابی مناسب به شمار می‌روند اگر قصد اطلاع از قیمت انواع گوشی شیائومی را دارید می‌توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت استفاده کنید.

سوالات متداول

ارزان‌ ترین گوشی شیائومی چه نام دارد؟

از میان انواع گوشی‌ های میان رده شیائومی می‌ توان مدل Redmi A1 Plus را به عنوان ارزان قیمت‌ ترین محصول معرفی نمود.

بهترین گوشی ارزان قیمت شیائومی با دوربین با کیفیت کدام است؟

گوشی شیائومی Redmi 12C با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی می‌ تواند خود را به عنوان ارزان‌ ترین گوشی با دوربین با کیفیت معرفی کند.

ارزان‌ ترین گوشی شیائومی که با باتری حجیم چه نام دارد؟

گوشی شیائومی Poco C40 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهترین گوشی ارزان قیمت با باتری توانمند به شمار می‌ رود. 

 برای خرید اقساطی گوشی های شیائومی با بهترین قیمت می توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.