پربازدیدترین مطالب

راهنمای خرید

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ در سال ۱۴۰۲

شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ در سال ۱۴۰۲

لپ تاپ‌ های هیبریدی در میان کاربران این روزها با سرعت قابل توجهی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌ اند. با توجه به اینکه نسبت به لپ‌ تاپ‌ های معمولی این محصولات دارای امکانات بیشتری هستند، بخش زیادی از کاربران ترجیح می‌ دهند به سراغ خرید آن ها بروند. در واقع با خرید بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ می‌ توانید دو محصول را به صورت همزمان در یک دستگاه در اختیار داشته باشید. کاربر قادر است بسته به نیاز خود و در شرایط مختلف لپ تاپ هیبریدی را تبدیل به یک تبلت کند. آن دسته از افرادی که بین انتخاب و خرید لپ‌ تاپ و تبلت دچار تردید هستند و نمی‌ توانند بهترین گزینه را از میان آن ها انتخاب کنند، می‌ توانند به سراغ خرید لپ‌ تاپ هیبریدی بروند.

انتخاب و خرید بهترین لپ‌ تاپ هیبریدی گیمینگ نیز باید با بررسی سخت‌ افزارها و نوع ساخت محصول انجام گیرد. فراموش نکنید که به واسطه معماری خاصی که در طراحی لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی به کار گرفته می‌ شود، این دستگاه‌ ها دارای قابلیت‌ های منحصر به فردی هستند. این شرایط سبب شده است که قیمت لپ تاپ هیبریدی در مقایسه با قیمت لپ تاپ معمولی نیز بیشتر باشد. ما از جنبه‌ های مختلف به بررسی گزینه‌ های گوناگون پرداخته‌ ایم و تلاش کرده‌ ایم که بهترین لپ‌ تاپ هیبریدی در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

لپ تاپ هیبریدی چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ بپردازیم، بهتر است ابتدا تعریفی از این گجت داشته باشیم. در حالت کلی می‌ توان لپ تاپ‌ های هیبریدی را دستگاه‌ هایی نامید که کاربر می‌ تواند از آن ها به عنوان لپ‌ تاپ و تبلت استفاده کند. افرادی که قصد فعالیت در عرصه هنر را دارند، بهتر است به سراغ خرید این دستگاه‌ ها بروند. به عنوان مثال دانشجویان رشته گرافیک و طراحان گرافیکی به واسطه نوع طراحی خاص لپ تاپ هیبریدی می‌ توانند هنر خود را با قدرت تجسمی و استفاده از این دستگاه به نمایش در بیاورند.

از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های لپ تاپ که برای کاربران جذابیت خرید آن ها را افزایش داده است، می‌ توان به بهره‌ مندی از صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. با توجه به اینکه به دلیل محدودیت سخت‌ افزاری بر روی لپ‌ تاپ‌ های معمولی نمی‌ توان از صفحه نمایش لمسی استفاده کرد، لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی در این زمینه توانسته‌ اند خود را گزینه‌ ای بهتر نشان دهند.

در طرف مقابل کاربرانی که به دنبال استفاده از لپ‌تاپ هستند می‌ توانند سایر ویژگی‌ های لپ تاپ مانند استفاده از صفحه کلید را نیز در دسترس داشته و بسته به نیاز خود به جای نمایشگر لمسی از لوازم جانبی مانند کیبورد و موس استفاده کنند.

لیست بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ

اکنون که به طور کلی با لپ تاپ هیبریدی آشنایی به دست آورده‌ اید، می‌ توانیم لیستی از بهترین گزینه‌ ها برای برای گیمرها را معرفی کنیم.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 Plus

نخستین گزینه‌ ای که در لیست بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ می‌ تواند قرار گیرد، تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 Plus است. این برند یک تبلت را با پردازنده Core i5 و با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ کند. صفحه نمایش ۱۲ اینچی این محصول به واسطه دقت نمایش بالا و همچنین رزولوشن ایده آلی که دارد به بهترین شکل کاربران را یاری خواهد کرد تا در انجام بازی بتوانند تجربه‌ ای هیجان انگیز را داشته باشند. این تبلت به شکلی طراحی شده است که در هنگام پردازش‌ های نسبتا سنگین بازدهی و عملکرد ایده آلی اجرا می‌ کند. از جمله ویژگی‌ های محصول ارائه توسط مایکروسافت می‌ توان به پشتیبانی از سیم کارت در برخی از مدل‌ ها اشاره نمود. طراحی جذاب و با کیفیت، سخت‌ افزار توانمند و همچنین باتری با ظرفیت بالا را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این محصول عنوان کرد.

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ

لپ تاپ Lenovo Yoga 6

در زمینه تولید لپ تاپ هیبریدی لنوو نیز توانسته است محصولاتی متفاوت را در اختیار کاربران بگذارد. لپ تاپ لنوو Yoga 6 را می‌ توان یکی از بهترین لپ‌ تاپ ها دانست. وزن کم و طراحی جذاب را می‌ توان ویژگی‌ های این محصول عنوان کرد. یک لپ تاپ با پردازنده Ryzen 7 و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی که به راحتی می‌ تواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را نیز اجرا کند. صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ هیبریدی Lenovo Yoga 6 با سرعت و عملکرد عالی از پس انجام وظایف خود به بهترین شکل بر خواهند آمد. لنوو این محصول خود را با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی در اختیار کاربران می‌ گذارد. با توجه به قیمت لپ تاپ Lenovo Yoga 6 می‌ توان آن را یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای کاربران معمولی تا حرفه‌ ای و گیمینگ عنوان کرد.

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 3 Pro 360

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 3 Pro 360 را می‌ توان یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ در سال ۲۰۲۳ دانست. این محصول که برای گیمرها و طراحان گزینه‌ ای ایده‌ آل است، با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع امولد و همچنین سی پی یو توانمند Intel Core i7_1360P روانه بازار می‌ شود. سامسونگ یک حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را نیز بر روی این لپ تاپ خود به کار گرفته تا کاربران هنگام انجام بازی و استفاده از نرم‌ افزارهای حرفه‌ ای به هیچ عنوان با کندی مواجه نشوند.

یک فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD نیز بر روی این لپ‌ تاپ گیمینگ قرار دارد. از جمله ویژگی‌ های مثبت لپ تاپ Samsung Galaxy Book 3 Pro 360 می‌ توان به بهره‌ مندی از قلم S Pen اشاره کرد. باتری این لپ تاپ نیز دوام بالایی داشته و در تست‌ های بنچمارک محصول ارائه شده توسط سامسونگ عملکرد بی‌ نظیری نشان داده است.

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ

لپ تاپ Dell Inspiron 16

برای معرفی بهترین لپ تاپ باید به سراغ برند دل نیز برویم. این کمپانی محبوب نیز یک لپ تاپ دو در یک را با امکانات بی‌ نظیر برای گیمرها روانه بازار می‌ کند. لپ تاپ دل Inspiron 16 با بهره‌ مندی از پردازنده Intel Core i7_1260P و با گرافیک توانمند به راحتی می‌ تواند بازی‌ های محبوب را برای گیمرها اجرا نماید. یک رم ۱۶ گیگابایتی نیز بر روی این لپ‌ تاپ قرار دارد. صفحه نمایش ۱۶ اینچی این لپ‌ تاپ با روشنایی بسیار بالا، گزینه ای ایده‌ آل برای کاربران حرفه‌ ای و گیمرها است. یک لپ تاپ و تبلت با طراحی حرفه‌ ای و جذاب در کنار باتری فوق العاده، بهترین انتخاب برای گیمرها به شمار می‌ رود. این لپ تاپ نمرات بالایی را در تست‌ های عملکردی به دست آورده است. به واسطه بهره‌ مندی از پردازنده نسل ۱۲، بهره‌ وری عملکرد بر روی این لپ‌ تاپ افزایش یافته و کاربران به هیچ عنوان هنگام استفاده از این دستگاه دلسرد نمی‌ شوند.

لپ تاپ hp مدل Spectre x360 14t_EF0013DX

در میان لیست بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ یک محصول از برند hp را نیز مشاهده می‌ کنیم. این لپ تاپ اچ پی با پردازنده Core i7 و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی روانه بازار می شود. صفحه نمایش لمسی این لپ تاپ با ابعاد ۱۳.۵ اینچ با روشنایی بالا و نرخ بروزرسانی عالی به خوبی می‌ تواند برای گیمرها عملکردی بالارده را اجرا نماید. لپ تاپ Spectre x360 14t_EF0013DX با پردازنده گرافیکی Irix Xe از نظر کیفیت گرافیک نیز حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی این محصول از نوع SSD بوده که سرعت دستگاه را به میزان قابل توجهی بالا می‌ برد. طراحی جذاب و کیفیت مناسب در کنار صفحه نمایش بی‌ نظیر را می‌ توان نقاط قوت این محصول از برند hp دانست.

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ

لپ تاپ hp مدل Dragonfly Folio G3

یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط hp لپ تاپ Dragonfly Folio G3 بوده که با پردازنده قدرتمند و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. این لپ تاپ با تراشه Intel Core i7_1265U و با صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی، گزینه ای ایده‌ آل برای گیمرها و کاربرانی است که قصد طراحی گرافیکی و تولید محتوا دارند. از جمله ویژگی‌ های دیگر این محصول ارائه شده توسط اچ پی می‌ توان به بهره‌ مندی از صفحه نمایش بی‌ نظیر با تصاویر شارپ اشاره کرد. عملکرد قوی این محصول در کنار طراحی جذاب آن برای کاربران می‌ تواند جالب توجه باشد. این لپ‌ تاپ دقت بسیار بالایی هنگام استفاده از قلم هوشمند نیز دارد. پوشش چرمی نرم و زیبا که بر روی این لپ تاپ قرار گرفته است، جذابیت خرید آن را افزایش می‌ دهد.

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface 3

آخرین گزینه‌ ای که در لیست بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ معرفی می کنیم، محصول ارائه شده توسط مایکروسافت است. این لپ تاپ مایکروسافت با پردازنده Intel Core i7_1065G7 توان کافی برای اجرای بازی‌ های محبوب را دارد. مایکروسافت که در زمینه تولید لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی عملکرد قابل قبولی داشته است، محصول ارائه شده توسط خود را با حافظه یک ترابایتی روانه بازار می‌ کند. ب

هره‌ مندی از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در کنار صفحه نمایش لمسی ۱۳.۵ اینچی، هر آنچه کاربران برای انجام بازی نیاز داشته باشند را بر روی این لپ‌ تاپ نشان می‌ دهد. با توجه به اینکه حافظه قرار گرفته شده بر روی این لپ‌ تاپ هیبریدی از نوع SSD است، سرعت آن در اجرای بازی‌ ها و نرم‌ افزارهای حرفه‌ ای مناسب بوده و کاربران عملکردی قابل قبول از آن دریافت می‌ کنند. از دیگر ویژگی‌ های برجسته این لپ‌ تاپ می‌ توان به کارت گرافیک توانمند آن اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ هیبریدی گیمینگ

جمع‌ بندی

لپ تاپ‌ های هیبریدی معمولا برای کاربری‌ های روزمره و همچنین مالتی مدیا روانه بازار می‌ شوند. در عین حال برخی از برندها تلاش کرده‌ اند که محصولاتی با توان بیشتر جهت انجام بازی نیز در اختیار کاربران بگذارند. گزینه‌ هایی که معرفی کردیم از نظر امکانات، کیفیت صفحه نمایش و قیمت می‌ توانند به عنوان بهترین لپ‌ تاپ‌ های هیبریدی گیمینگ در نظر گرفته شوند. برای دریافت قیمت لپ تاپ هیبریدی و قیمت لپ تاپ معمولی می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت بهره ببرید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.