پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ هایی که با توجه به انتظارتان می توانید خریداری کنید

پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

بهترین لپ تاپ هایی که با توجه به انتظارتان می توانید خریداری کنید

در این بررسی به معرفی بهترین لپ تاپ ها با توجه به نوع کاربری آنها می پردازیم. قطعا خرید یک لپ تاپ مناسب چه از لحاظ نوع کاری که می خواهیم انجام دهیم به نوعی که حداکثر انتظارات مارا برآورده کند و چه از لحاظ کیفی همچون اندازه صفحه نمایش، کیفیت ساخت، حافظه، رم و …. از دغدغه هایی بوده است که حداقل یکبار با آن مواجه بودیم.

در این نقد و بررسی لپ تاپ های صاحب نام و با تجربه از شرکت های Dell، Lenovo، Microsoft، و HP مورد بررسی قرار گرفته است.

لپ تاپ XPS 13 از کمپانی Dell بهترین لپ تاپ در این لیست است که با هزینه ای زیر 1000 دلار می توان تهیه کرد
این لپ تاپ با برخورداری از سایز مناسب، قدرت بالای سخت افزاری، کیفیت تصویر بالا، کیبورد راحت، و باتری کارآمد و قوی دلیل این انتخاب می باشند. در مجموع این لپ تاپ از هر نظر دستگاهی ایده آل و مناسب خواهد بود. اما نکته ای که کاملا این لپ تاپ را در رقابت با سایر لپ تاپ ها برتر می کند طراحی بسیار خوب و کیفیت ساخت بسیار بالای این لپ تاپ است. چراکه تعبیه صفحه نمایش 13.3 اینچی در اسکلتی که عموما صفحه ای 11 اینچی در آن جا می گیرد کار بزرگی از سوی این شرکت انجام شده است. این کار باعث حذف تقریبی قاب کنار صفحه شده است . از طرفی به دلیل رزولوشن کمتر صفحه نمایش می توان طول عمر باتری بسیار مناسبی را تجربه کرد.
جنس بدنه بیرونی این لپ تاپ از آلمینیوم مقاوم و با دوام است که باعث کاهش وزن آن یعنی در حدود 1.2 کیلوگرم شده است. این لپ تاپ چه در حالتی که صفحه آن باز است و یا زمانیکه آن را می بندید ظاهری جذاب و زیبا دارد. همچنین استفاده از فیبر مشکی رنگ در اطراف کیبورد و تاچ پد در این لپ تاپ باعث ایجاد تضادی جالب در رنگ بندی این لپ تاپ شده است. با اندکی بیشترهزینه کردن می توانید از پردازنده نسل هشتم اینتل ، 16 گیگابایت رم DDR3، حافظه 1 ترابایتی SSD، و یک صفحه نمایش 1800p لمسی بهره ببرید. پردازشگر استفاده شده در این نسخه عملکرد و طول عمر باتری لپ تاپ را بسیار بالا برده، میزان رم آن برای کابردهای چندگانه و سنگین در اختیارتان است و حافظه SSD آن ویندوز 10 را در چند ثانیه بالا خواهد آورد.

همه جوره بهترین:
لپ تاپ XPS 13 با صفحه نمایش 13.3 اینچی 1080p دربدنه ای که معمولا صفحه نمایش های 11 اینچی قرار می گیرند و بهره مندی از پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i5-7200U، رم 8 گیگابایتی، و حافظه 128 گیگابایتی SSD، بهترین گزینه برای خرید می باشد.

بهترین برای بازی کردن:
شرکت لنوو با ارائه سری Legion عملکرد بالا در اجرای بازی ها در کنار قیمت مناسب را هدف گذاری کرده است. نسخه Y520 این سری با سخت افزاری بسیار قدرتمند در کنار قیمت حدودا 950 دلاری، گویای این موضوع می باشد. این لپ تاپ مجهز به پردازشگر اینتل  Core i5-7300HQ، رم 16 گیگابایتی DDR4، حافظه 1 ترابایتی HDD به همراه 256 گیگابایت حافظه SSD، و کارت گرافیک NVIDIA GTX 1050 Ti به همراه 4 گیگابایت رم GDDR5 است و از صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD بهره می برد که کیفیت کاملا راضی کننده ای را برای گیمرها به همراه خواهد داشت. همچنین پورت های ورودی متنوع تعبیه شده در آن این امکان را به شما می دهد تا لوازم جانبی متنوع و یا حتی مانیتورهای دیگری را به این لپ تاپ متصل کنید.
پس اگر قصد لپ تاپ مخصوص بازی و در عین حال ارزشمند را دارید لپ تاپ Y520  بهترین گزینه است.

بهترین چند کاره و مناسب برای کارهای روزمره
لپ تاپ Spectre x360 از کمپانی HP ضمن برخورداری از طراحی و ساخت فوق العاده و با کیفیت، ازعملکر مناسب و قابل قبولی از نظر قطعات داخلی بهره می برد و در کنار قیمت حدود 950 دلاری آن یک لپ تاپ زیبا و چندکاره را در اختیارتان است. این لپ تاپ با مجهز بوده به پردازنده  Core i7، رم 8 گیگابایتی، و 256 گیگابایت حافظه SSD این امکان را به شما می دهد تا تمامی کارهای روزمره خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی با آن انجام دهید. صفحه نمایش FHD و 13.3 اینچی این لپ تاپ هم از بهترین صفحه نمایش ها در بین لپ تاپ ها بوده و امکان چرخاندن صفحه نمایش برای ایجاد حالت ایستاده و یا استفاده در مد تبلت در آن فراهم شده است. همچنین کیبورد و تاچ پد به کار رفته در این لپ تاپ نیز از کیفیت ساخت بالا و عملکرد بی عیب و نقص برخوردار است. دوربین IR تعبیه شده در این لپ تاپ امکان ورود سریع شما را با بهره مندی از فناوری Windows Hello  را فراهم می کند.

بهترین 2 در 1:
جدیدترین Surface Pro مایکروسافت را می توانید با قیمت حدود 800 دلاری خریداری کنید . این محصول را می توان بهترین 2 در 1 موجود در بازار دانست. تنظیمات و مشخصات پایه این دستگاه شامل پردازشگر Core m3 اینتل، رم 4 گیگابایتی، و 128 گیگابایت حافظه SSD می باشد. اما این محصول یک نسخه 999 دلاری نیز دارد  که مجهز به  پردازشگرCore i5  است. Surface Pro دارای صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی فوق العاده با رزولوشن 2,736×1,824 می باشد. قطعا کامل کردن این محصول در کنار کاور و قلم مخصوصی که دارد قطعا آن را جذاب تر و کاربردی تر خواهد کرد.

بهترین از لحاظ  کسب و کار:
سری ThinkPad لنوو همیشه با کسب و کار و کارهای تجاری و صنعتی گره خورده و بهترین مدل آن هم T470 می باشد. با پرداخت هزینه ای 1000 دلاری سخت افزاری شامل CPU Core i5-7200U اینتل، رم 8 گیگابایتی DDR4، و 500 گیگابایت حافظه HDD را به شما ارایه خواهد کرد. حتی با پرداخت بیشتر بسیاری از این قطعات قابل ارتقا می باشند. صفحه نمایش 14 اینچی و فول اچ دی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و کیبورد به کار رفته در این لپ تاپ نیز در نوع از بهترین ها می باشد. سیستم TrackPoint نیز در این لپ تاپ فراهم شده که قطعا باعث خرسندی طرفداران این سیستم خواهد شد. از قابلیت های دیگر این لپ تاپ امکان تعویض ساده باتری بدون نیاز به خاموش شدن کل آن می باشد.
پس اگر به دنبال یک لپ تاپ مخصوص کارهای تجاری که دوام بالا و نیز وزن کمی داشته باشد لپ تاپ T470 بهترین گزینه است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.