پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بررسی گوشی شیائومی Redmi Note ۱۰

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

بررسی گوشی شیائومی Redmi Note ۱۰

بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 10 

سری گوشی ردمی نوت از برند چینی شیائومی یکی از سری های میان رده مقرون به صرفه است که توانسته نگاه سراسر دنیا را به سمت خود جلب کند. گوشی شیائومی Redmi Note 10 نسخه نوظهور این سری در تاریخ 4 مارس 2021 توسط این کمپانی چینی معرفی و در تاریخ 16 مارس 2021 به بازار عرضه شد. یک گوشی با امکانات خوب و طراحی کم حجم و زیبا که در حال حاضر با توجه به قیمت آن یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد.

از ردمی نوت 10، دو نسخه معمولی و 5G وجود دارد که نسخه معمولی آن نسبت به نسخه 5G از سخت افزار بهتر و ارزش بالاتری برخوردار است. تفاوتی که در شیائومی نوت 10 نسخه 5G آن وجود دارد، استفاده از صفحه نمایش IPS LCD، مجهز به دوربین پشتی سه گانه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، امکان شارژ سریع 18 واتی که نسبت به نسخه معمولی آن از قدرت کمتری برخوردار است. همچنین نسخه 5G فاقد اسپیکرهای استریو است. تنها برتری که این نسخه نسبت به نسخه معمولی دارد، پشتیبانی از قابلیت NFC می باشد.

ویژگی های گوشی شیائومی ردمی نوت 10

شیائومی با رونمایی ردمی نوت 10، سعی در ادامه راه پر موفقیت خود در سری Note داشته است و در همین راستا تصمیم گرفته است برای نسخه جدید خود Note 10 از یک صفحه نمایش با کیفیت عالی Super Amoled استفاده کند. صفحه نمایش دقیق و شفاف با طیف وسیع تری از رنگ ها، یک تجربه بصری کاملاً جدید را برای شما به ارمغان می آورد. ویژگی ای که تا به حال در سری های قبلی گوشی شیائومی وجود نداشته است. همچنین از دیگر قابلیت های بروز شده شیائومی نوت 10 نسبت به سری قبلی آن Redmi Note 9، داشتن پنل OLED روشن، بلندگوهای استریو، شارژ سریع و گواهینامه IP53 که از گوشی در برابر گرد و غبار و آب محافظت می کند، می باشد.

با وجود این پیشرفت ها، امکاناتی هم هستند که در ساخت این گوشی به کار گرفته نشده است از جمله: مجهز نبودن به تراشه NFC برای انتقال ایمن اطلاعات کم حجم و عدم استفاده از شیشه محافظ Gorilla Glass 5 به جای گوریلا گلس 3.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 با پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 678، صد در صد نیاز کسانی که به ظرفیت پردازش بالایی احتیاج ندارند را برآورده می کند.

ردمی نوت 10، مجهز به دوربین چهارگانه است که به شما امکان می دهد، تمام صحنه های زندگی روزمره خود را با جزئیات، چه از مکان های دیدنی دور و چه از نزدیک، به آسانی کشف و ضبط کنید. دوربین های این گوشی با توجه به قیمت آن، کیفیت و عملکرد خوبی در طول روز دارند.

علاوه بر این، وجود یک باتری با ظرفیت بالا و شارژ سریع 33 وات در شیائومی نوت 10، امکان استفاده طولانی مدت این گوشی موبایل را فراهم کرده است بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید و در هنگام شارژ نیز زمان کمتری را در انتظار شارژ باتری آن، تلف می کنید.

این گوشی دارای اسپیکرهای استریو با صدای بلندتر و با کیفیت بهتر می باشد و با صفحه نمایش 6.43 اینچی خود که رزولوشن 2400*1080 پیکسل را ارائه می دهد و طراحی سبک آن به دلیل جنس پلاستیکی فریم و پشت این گوشی، قابلیت حمل آسان آن را فراهم کرده است.

همچنین شیائومی نوت 10 بر روی سیستم عامل Android 11, MIUI 12 کار می کند که موجب عملکرد روان گوشی موبایل می شود.

در نهایت می توان گفت این گوشی با توجه به قیمتی که دارد نسبت به رقبای خود از امکانات و جایگاه خوبی به عنوان یک گوشی میان رده برخوردار است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.