پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

بررسی کامل کیس کامپیوتر مسترتک مدل G۳۰۰

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴

بررسی کامل کیس کامپیوتر مسترتک مدل G۳۰۰

بررسی کامل کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300

در بحث محصولات دیجیتال بعد از بحث خرید محصولات با کیفیت دومین موضوع مهم نحوه محافظت از آنها می باشد. در بحث کامپیوتر هم بعد از انتخاب سخت افزار های با کیفیت باید به فکر خرید یک کیس مناسب و با امکانات جدید جهت ساپورت و محافظت این سخت افزار ها باشیم. یکی از مواردی که در این زمینه بسیار می تواند به ما کمک کند  کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300  می باشد.

بررسی تخصصی کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300

در این بخش به مهمترین مشخصات فنی این کیس اشاره خواهیم کرد

این کیس ساخت شرکت Master Tech دارای ابعاد 208ˣ360ˣ438mmمیلی متر  با وزنی به اندازه 5600 گرم  می باشد. که برای یک  کیس حرفه ای با این ابعاد مناسب به نظر می رسد.
جنس بدنه اصلی و شاسی و همچنین پنل پشتی این کیس از جنس استیل ضد زنگ می باشد که بسیار مناسب و ایده آل است. 
کیس کامپیوتر مسترتک G300  در دسته کیس های خانگی و اداری دسته بندی می شود و قابلیت ست شدن با مادربرد ATX را   دارد  که بسیار برای بحث گیمینگ مناسب خواهد بود.
این کیس در قسمت پنل جلویی خود دارای: 2 عدد سوکت از نوع  USB 2.0 و 1 عدد ورودی از نوع USB 3.0 است.  و همچنین دارای 1 عدد ورودی میکروفون و 1 عدد خروجی هدفون در این قسمت می باشد.  
کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300 در فضای داخلی خود دارای 2 عدد سینی درایو 3.5 اینچی و 3 مورد ظرفیت برای  نصب هارد 2.5 اینچی می باشد.  همچنین این کیس دارای سیستم مدیریت کابل های داخل کیس و دارای قابلیت نصب بدون پیچ کارت توسعه می باشد که بسیار در ایجاد فضای مناسب در درون کیس کاربردی خواهد بود. 
در قسمت پشتی این کیس دارای 7 عدد شکاف توسعه - PCI بوده و همچنین در بخش پنل پشتی دارای قابلیت نصب کارت گرافیک 330 میلی‌متری می باشد  که در بحث گیمینگ بسیار کاربرد دارد. 
یکی از ویژگی های منحصر بفرد این کیس داشتن پنجره شیشه ای و قابلیت نصب سیستم پاور در قسمت پایین کیس می باشد. 
در بخش سیستم خنک کننده این مدل دارای فیلتر گرد و غبار بوده و همچنین از 6 عدد جایگاه‌ فن بهره می برد  که به صورت اورجینال بر روی کیس 2 عدد فن نصب شده است. 
 این کیس دارای نورپردازی LED بوده که بسیار برای کاربران جذاب خواهد بود.
 کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300  به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است که با توجه به جنس بدنه بسیار در مقابل آسیب های فیزیکی و ضربه مقاوم است. 

قیمت کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300:

برای خرید این کیس در این بازار و با توجه به قیمت ارز در این روزها باید بودجه ای در محدوده 2 تا 2.5 میلیون را در نظر بگیرید. البته این قیمت با توجه به نوع گارانتی و نوسانات ارزی قابل تغییر می باشد. کیس کامپیوتر مسترتک مدل G300  با توجه به قیمت و امکانات مذکور برای مصارف خانگی و گیمینگ و اداری گزینه ای  مناسب به نظر می رسد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.