پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

برای خرید گوشی موتورولا چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

برای خرید گوشی موتورولا چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

برای خرید گوشی موتورولا چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

امروزه در بازار گوشی های تلفن های هوشمند رقابت بسیار سخت شده است و کمپانی های زیادی از این بازار حذف شدهاند. اما یکی از شرکت هایی که همواره در این بازار رقابتی بوده و مشتریان خود را حفظ کرده شرکت موتورولا می باشد. زیرا خرید گوشی موتورولا به کاربران خود کیفیت بالا همراه با تکنولوژی روز دنیا را هدیه می دهد در کنار این موارد قیمت مناسب محصولات این شرکت نیز در این امر بی تاثیر نمی باشد.

بهترین گوشی های موبایل موتورولا در سال 2021

در این بخش به بهترین مدل ها برای خرید گوشی موتورولا اشاره خواهیم کرد. این شرکت از آغاز سال 2021 با تولیدات خود در سری Moto G توانست شروع بسیار موفقی در بازار داشته باشد:

گوشی موتورولا Moto G Stylus 

این گوشی را می توان پرچمدار این کمپانی در سال جدید دانست. این مدل با داشتن قلم مخصوص که در بنده جاسازی شده و یک مانیتور 6.8 اینچی و بهره بردن از پردازنده Snapdragon 678 و رم 4 گیگ و هارد 128 می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. لازم به ذکر است که این گوشی از نسخه 10 سیستم عامل اندروید بهره می برد. دارای باتری 4000 میلی آمپر دوربین 4 لنزه در پنل پشتی و سنسور اثر انگشت در قسمت کناری و همچنین خاصیت مقاومت در برابر آب کاربران را خرید گوشی موتورولا با این مدل ترغیب خواهد کرد. این گوشی با قیمت 300 دلاری و امکانات ذکر شده به نظر برای خرید بسیار مناسب به نظر می رسد.

گوشی موتورولا Moto G Power

این مدل نامی آشنا برای طرفداران این شرکت می باشد زیرا این مدل همواره با قدرت باتری خود مطرح است مدل 2021 این گوشی با باتری 5000 میلی آمپری بدون نیاز به شارژ برای 3 روز به بازار عرضه شده است.  این باتری قابلیت شارژ با شارژر 15 واتی را دارد.  این گوشی از تراشه اسنپدراگون 662  بهره می برد و در دو مدل با رم 3 و 4 گیگ و حافظه داخلی  32 یا 64 گیگابایتی  به بازار عرضه شده است. دارای نمایشگر 6.6 اینچی و دوربین 3 گانه در پنل پشتی می باشد. برای خرید گوشی موتورولا با این مشخصات باید مبلغ 250 دلار بپردازید.

گوشی موتورولا Moto G Play

این محصول یکی از اقتصادی ترین تولیدات این شرکت در سال جدید میلادی می باشد. این گوشی دارای نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 720p می باشد. دارای دوربین دو لنزی در پنل عقب و دوربین سلفی واید در قسمت جلو می باشد. این گوشی اقتصادی دارای باتری 5000 میلی آمپری بوده که بسیار جذاب می باشد البته  این باتری  با شارژر 10 واتی قابلیت شارژ شدن را دارد.  این گوشی با 3 گیگ رم و حافظه داخلی 32 گیگ و تراشه Snapdragon 460 در بازار با قیمت مناسب 170 دلار موجود می باشد.

گوشی موتورولا Moto G 5G Plus

این مدل که همانطور که از نامش پیداست از جدیدترین تکنولوژی موبایل دیتا بهره مند است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر و تراشه اسنپدراگون 765 در دو مدل 4 و 6 گیگ رم  با حافظه داخلی 32 تا 128 گیگ در بازار موجود می باشد. قیمت این گوشی 399 دلار می باشد که یکی از ارزانترین گوشیهای 5G موجود در بازار است.

گوشی موتورولا Motorola One Hyper

این گوشی از سری های  معروف وان این شرکت می باشد  که از مانیتور 6.5 اینچی از نوع IPS LCD  بهره می برد. این گوشی دارای تراشه Snapdragon 675 بوده دارای 4 گیگی رم و یک دوربین دوگانه در قسمت پنل پشتی می باشد. و با قیمت رقابتی 299 دلار وارد بازار شده است.

گوشی موتورولا Motorola One Action

 این گوشی نیز از سری پرطرفدار وان این کمپانی میباشد. که با قیمت 282 دلاری خود کاربران را ترغیب به خرید گوشی موتورولا با این مدل می کند. این گوشی دارای 4 گیگ رم و یک دوربین 3 گانه در قسمت پشت بوده همچنین ضد آب میباشد. دارای تراشه پردازنده از نوع اگزینوس 9609 بوده و از نمایشگر 6.3 اینچی بهره می برد.

گوشی موتورولا Moto G8 Power

این گوشی با قیمت 192 دلاری خود بهترین گوشی میان رده این شرکت و کی از پرفروش ترین مدل های میان رده می باشد. دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و در پنل پشتی دارای دوربین 4 گانه می باشد. همچنین این مدل از چیپست Snapdragon 665 بهره مند است. و در مدل رم 4 گیگ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی در بازار قابل سفارش می باشد.

نتیجه گیری

 خرید گوشی موتورولا  برای افرادی که میخواهند با هزینه کم از تکنولوژی روز دنیا لذت ببرند بسیار مناسب می باشد یا به اصطلاح محصولات این شرکت کم خرج و بالا نشین هستند. 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.