پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

با لپتاپ جدید ایسوس آشنا شوید: Asus Zephyrus G۱۴

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

با لپتاپ جدید ایسوس آشنا شوید: Asus Zephyrus G۱۴

با لپتاپ جدید ایسوس آشنا شوید: Asus Zephyrus G14

یکی از کمپانی‌های معروف که غرفه اختصاصی خود را CES2020 داشت، کمپانی ایسوس بود و به دنبال این موضوع شرکت ایسوس از مانیتور و لپتاپ‌های جدید خود در این غرفه رونمایی نمود.


 

برای مشاهده و خرید لپ تاپ های ایسوس  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی لپ تاپ  اینجا کلیک نمایید.

 

یکی از جالب‌ترین بخش‌های غرفه ایسوس مخصوص به لپتاپ‌های جدید این شرکت بود و مدل Zephyrus G14 این کمپانی در بین تمامی لپتاپ‌های موجود در غرفه چشم گیر تر و چشم نواز تر نشان داده می‌شد. طی چند سال اخیر لپ تاپ‌ها تنها از نظر مشخصات سخت افزاری قدرتمند‌تر از قبل می‌شدند و خبری از نوآوری چشم گیری در این دستگاه‌ها وجود نداشت.

اما تمامی این موارد با رونمایی ایسوس از Zephyrus G14 به طور کل تغییر کرده‌اند. لپتاپ مورد بحث ما از یک ویژگی جذاب برخوردار است و آن هم داشتن LEDهای کوچک بر روی درب آن است. و شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده، نوشته‌های مخصوص به خود را بر روی آن نمایش دهید. از نوشته‌هایی مثل Hi تا لوگو‌های مختلف. البته کار به همین جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید طرح‌های متحرک نیز روی این LEDها پیاده سازی کنید.


خوشبختانه ایسوس تنها به همینجای کار بسنده نکرده است و مشخصات سخت افزاری این لپتاپ نیز همه در نوع خود بهترین هستند. استفاده از پردازنده جدید AMD با نام Renoir 4900HS در کنار 32 گیگابایت رم با فرکانس 3200 و همچنین حضور پردازنده گرافیکی RTX 2060 Max-Q تجربه روان را برای شما به ارمغان خواهند آورد. گرچه ایسوس در بخش نمایشگر نیز سنگ تمام گذاشته است و شاهد صفحه نمایش با وضوح تصویر WQHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز هستیم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.