پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسوس از دو کامپیوتر همه کاره Vivo AiO V۲۷۲ و V۲۲۲ رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ایسوس از دو کامپیوتر همه کاره Vivo AiO V۲۷۲ و V۲۲۲ رونمایی کرد

در نمایشگاه CES 2018، از دو کامپیوتر همه کاره ایسوس Vivo AiO V272 و V222 رونمایی شد. این کامپیوترهای All-in-One که از نمایشگر بدون فریم کم حاشیه و البته سخت افزار میان رده بهره می برند، تا چند ماه دیگر عرضه خواهند شد.

بیشتر توجه ها به سوی لپ تاپ های ایسوس جلب شده اما با این حال نباید از کامپیوترهای همه کاره این شرکت غافل شد. ایسوس روز گذشته از دو مدل جدید با نام‌های Vivo AiO V272 و V222 که از مشخصات رده متوسطی برخوردار هستند، پرده برداری کرد. اما طراحی ظاهری این دو کامپیوتر همه کاره، برخلاف مشخصات فنی آن ها بسیار زیبا و جذاب می باشد.

کامپیوتر ایسوس Vivo AiO V272 به یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 و یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 مجهز می باشد. کارت گرافیک این تراشه عملکرد بهتری را در مقایسه با لپ تاپ هایی با پردازشگر گرافیکی داخلی دارد، اما بیشتر از آن که کامپیوتر همه کاره ایسوس Vivo AiO V272 یک دسکتاپ باشد، بایستی آن را یک لپ تاپ میان رده دانست. البته به طور طبیعی کامپیوترهای همه کاره به علت قرارگیری سخت افزار آن‌ها در پشت مانیتور و محدودیت شرکت های سازنده برای حفظ  ضخامت محصولاتشان، نمی توانند از قدرت بسیار بالا برخوردار باشند و ناچارا بایستی به سخت افزار میان رده مجهز شوند. نمایشگر لمسی 27 اینچی این کامپیوتر که پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی sRGB ارائه می دهد، با وضوح 1080*1920 پیکسلی، طبیعتا وضوح ایده آلی را ندارد اما با این حال، کماکان این محصول، دستگاه با ارزشی به حساب می آید.

در کنار این کامپیوتر که مشخصات آن ذکر شد، این شرکت تایوانی از یک مدل کوچکتر 22 اینچی با نام Vivo AiO V222 نیز پرده برداری کرده که با طراحی بدون فریم و کم حاشیه خود، ظاهر جذاب تری دارد. این دو کامپیوتر از لحاظ مشخصات فنی مانند یکدیگر بوده و از سیستم صوتی SonicMaster ایسوس بهره می برند.

در حال حاضر قیمت این دو کامپیوتر All-in-One ایسوس اعلام نشده و بایستی تا نیمه نخست امسال برای عرضه آن ها منتظر ماند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.