پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

ایسر اولین لپ‌تاپ گیمینگ با صفحه نمایش خمیده را معرفی کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

ایسر اولین لپ‌تاپ گیمینگ با صفحه نمایش خمیده را معرفی کرد

امروزه صفحه‌نمایش خمیده بین کاربران بسیار محبوب است ولی این محبوبیت برای استفاده از تلویزیون‌های بزرگ و با کیفیت می باشد. اما ایسر فراتر رفته و در هند یک لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش خمیده معرفی کرد، در ادامه با ما همراه باشید.

ایسر شرکتی بزرگ در حوزه ی ساخت لپ تاپ، اخیرا لپ تاپ جدیدی در کشور هند روانه بازار کرد. این لپ تاپ 21 اینچی که قبل از این در نمایشگاه CES رونمایی شده بود، مخصوص بازی بوده و دارای صفحه نمایش IPS خمیده با رزولوشن 2560 در 1080 پیکسل است.

لپ تاپ Predator 21 X با بهره بردن از پردازنده نسل هفتم اینتل، Core i7-7820HK، توانایی و قدرت پردازشی خود را دریافت می کند و قدرت گرافیکی خود را از یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 با حافظه‌ی گرافیکی 16 گیگ، می گیرد.

همچنین این لپ‌تاپ به فن‌های خنک کننده‌ی متفاوت مخصوص شرکت acer با قابلیت ضدغبار مجهز است. سنسور Eye-tracking، دیگر نکته‌ی قابل توجه Predator 21 X است. این لپ تاپ می‌تواند توسط این سنسور همیشه حرکت نگاه شما را دنبال کند. مثلا در بازی‌های اکشن برای نشانه گرفتن، خیره شدن به هدف مد نظرتان باعث می شود تا دشمن دیگر از نگاه شما در امان نباشد، هم اکنون این قابلیت برای 45 عنوان از قبیل واچ‌داگز 2 و Deus Ex: Mankind Divided فعال است.

این لپ تاپ به کیبوردی با کیفیت بالا، نور پس زمینه‌ی قابل شخصی سازی با بیش از 16 میلیون رنگ، تاچ‌پد با قابلیت لمس چندگانه، چهار اسپیکر مجزا با کیفیت Hi-Fi و 2 ساب‌ووفر برای بهبود یافتن تجربه شما از بازی، مجهز است.

Predator 21 X در بخش سخت افزار نیز بسیار خوب عمل کرده و به 64 گیگابایت حافظه رم DDR4، 1ترابایت حافظه‌ی ذخیره سازی SSD، یک ترابایت هارد درایو با سرعت 7200 دور در دقیقه، وای‌فای، بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است. همچنین پورت‌ اترنت، دو پورت یو‌اس‌بی 2، دو پورت یو‌اس‌بی 3، و یک پورت یو‌اس‌بی سی/تاندربولت، یک پورت اچ دی ام آی، رم ریدر و دو درگاه 330 ولت شارژر، در این لپ تاپ قرار گرفته تا این روزها Predator 21 X یکی از کاملترین لپ تاپ‌ها باشد.

این لپ‌تاپ گیمینگ قوی دارای قابلیت‌ تشخیص چهره‌‌ی ویندوز هلو نیز است. همچنین برای شخصی سازی بیشتر گیمرها می‌توانند از قابلیت PredatorSense، استفاده کنند و کنترل بیشتر روی قسمت های مختلف مانند فن‌ها را در اختیار بگیرند. همچنین نرم‌افزار XSplit به طور پیش‌فرض در این لپ‌تاپ قرار دارد تا گیمرها بتوانند راحت‌تر از بازی‌های خود فیلم بگیرند، آن ‌را ویرایش کنند و در یوتیوب یا توییچ به اشتراک بگذارند.

لپ تاپ جدید ایسر را با نام Predator 21 X، با رنگ مشکی در حال حاضر با قیمت حدودا 11هزار دلار می توان خرید البته ناگفته نماند که فعلا تنها 500 نسخه از آن تولید شده و این لپ‌تاپ یک نسخه‌ی محدود است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.