پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اگر ۲۰ میلیون پول دارید حتما بخوانید | بهترین گوشی ها تا ۲۰ میلیون تومان

چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵

اگر ۲۰ میلیون پول دارید حتما بخوانید | بهترین گوشی ها تا ۲۰ میلیون تومان

اگر 20 میلیون پول دارید حتما بخوانید | بهترین گوشی ها تا ۲۰ میلیون تومان

استقبال کاربران از گوشی های هوشمند پیشرفته موجب شده است که ما در مجموعه آترامارت در این مقاله به بهترین گوشی های تا ۲۰ میلیون تومان نگاهی ویژه داشته باشیم. بدون تعویض کیفیت بسیار بالا، امکانات مناسب و مشخصات عالی گوشی های میان رده و بالا ده تا 20 میلیون تومان موجب شده است که فروش آن ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد. معمولا پرچمداران نرم افزارهای قبلی به عنوان گوشی های این رده قیمتی در بازار عرضه می‌شوند. اگر یک گوشی هوشمند با عملکرد قوی نیاز دارید و قصد دارید از عکاسی حرفه‌ای با استفاده از گوشی هوشمند بهره ببرید، می توانید محصولاتی که در این رده قیمتی وجود دارند را انتخاب کنید.

مطلبی که ما برای شما در خصوص بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان ارائه داده ایم، مختص به بررسی گوشی های ارائه شده تا تیرماه سال ۱۴۰۱ است.

بدون تردید هنگامی که قصد دارید یک گوشی هوشمند از برندهای مختلف خریداری کنید، باید بتوانید علاوه بر کیفیت و قطعات به کار رفته در آن، رده قیمتی را نیز مد نظر قرار دهید. بررسی گوشی های موجود در بازار با رده قیمتی و در بازه زیر ۲۰ میلیون تومان نشان می‌دهد که به خوبی می توانید یک خرید بی نظیر داشته باشید. لازمه این کار بررسی گوشی های منتخب در این قیمت خواهد بود. با ما همراه باشید تا برای خرید گوشی هوشمند زیر 20 میلیون تومان از برندهای مختلف اطلاعات کافی را به شما ارائه دهیم.

گوشی سامسونگ S21 fe

موفقیت سامسونگ در معرفی S20 FE موجب شد تا ارائه محصول جدید این برند با نام S21 fe نیز دور از انتظار نباشد. سامسونگ توانسته است یک گوشی بی نظیر را با رده قیمتی به مراتب کمتر از محصول پرچمدار خود یعنی Galaxy S21 در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر بخواهیم به معرفی بهترین گوشی ها تا ۲۰ میلیون تومان بپردازیم باید گوشی S21 fe سامسونگ را به عنوان یکی از نخستین گزینه و معرفی کنیم. گلکسی S21 fe یکی از گوشی‌های هوشمند ارائه شده توسط سامسونگ بوده که محصولی همه کاره شناخته می‌شود. این گوشی با پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش بی نظیر در اختیار کاربران قرار گرفته است. بهره گیری از سیستم عامل جدید اندروید ۱۲ موجب شده است که تجربه کاربری لذت بخشی را خریداران بتوانند با خرید آن در اختیار داشته باشند.

بررسی گوشی های موجود در بازار با قیمت زیر بیست میلیون تومان نشان می‌دهد که این محصول یکی از ارزان ترین و بهترین گزینه ها می تواند شناخته شود. در واقع سامسونگ تلاش کرده است که یک گوشی اقتصادی تر در مقایسه با S21 برای علاقه مندان به محصولات خود عرضه نماید. این گوشی با صفحه نمایش بی نظیر امولد و با ابعاد ۶.۴ اینکه روانه بازار شده است. وضوح FULL HD + موجب شده تا کاربران و گیمرها بتوانند بالاترین کیفیت را در کارکرد با آن مشاهده نمایند. سامسونگ تلاش کرده است یک تراشه از نوع اگزینوس ۲۱۰۰ را بر روی محصول خود قرار دهد. این شرایط سرعت گوشی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. کاربر قادر است هر کاری را که نیاز دارد با استفاده از این گوشی انجام دهد. قرار گرفتن یک رم ۶ گیگابایت بر روی گوشی سامسونگ S21 fe موجب شده تا سرعت آن به همراه چیست نصب شده به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

برای طراحی دوربین گوشی، طراح توانسته است از یک سنسور سه گانه استفاده کرده و تصاویر را با کیفیت بی نظیری ارائه دهد. این گوشی از سه لنز ۱۲ مگا پیکسلی عریض، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو بهره می‌برد.

به طور کلی بررسی گوشی سامسونگ S21 fe و امکانات به کار رفته برای دوربین آن نشان می دهد که کیفیت مناسبی را می توانید از آن دریافت کنید. علاوه بر این، نوع عملکرد سنسورهای دوربین گوشی سامسونگ S21 fe به گونه‌ای است که شما می توانید در مکان هایی که نور کم وجود دارد نیز تصاویر را با کیفیت مناسب ثبت نمایید.

دوربین سلفی به کار رفته بر روی این گوشی هوشمند با ۳۲ مگاپیکسل قدرت لنز و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی آن نصب شده است. این دوربین برای فیلمبرداری نیز تصاویر را با کیفیت فوق العاده ثبت می کند. در کنار این موارد گوشی سامسونگ S21 fe از یک باتری نسبتا قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. کاربر با استفاده از شارژر ۲۵ واتی در سریع ترین زمان می تواند گوشی خود را مجدد شارژ نماید.

در کنار این موارد باید بدانید که به مانند گذشته سامسونگ تلاش کرده است که این محصول خود را در دو مدل مختلف به بازار عرضه کند. مدلی دیگر با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در اختیار کاربر قرار می گیرد. این محصول با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، عملکرد شگفت انگیزی خواهد داشت. کاربر می تواند برای انتخاب گزینه مورد نظر خود از میان محصولات ارائه شده اقدام نماید.

حتما بخوانید : اگر می خواهید بهترین گوشی سامسونگ بشناسید

گوشی آیفون se 2022

هنگامی که صحبت از بهترین گوشی ها تا ۲۰ میلیون تومان می شود، بخش زیادی از کاربران علاقه مند بررسی محصولات ارائه شده توسط اپل در این بازه قیمتی هستند.

جدیدترین آیفون ارائه شده در این بازه قیمتی با بهره‌مندی از قطعات یک پرچمدار به بازار عرضه شده است. کیفیت بسیار بالای آیفون se 2022 به واسطه بهره مندی از تراشه A15 Bionic به خوبی توانسته است کاربران را یاری کند تا یک محصول بی نظیر و با قیمت مناسب از برند قدرتمند اپل خریداری نمایند. طراحی این گوشی با صفحه نمایش نسبتا کوچک ۴.۷ اینچیی صورت گرفته است. کاربر قادر است که با استفاده از این گوشی بی نظیر یک محصول با پردازنده ۶ هسته‌ای در اختیار داشته باشد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که اپل برای این گوشی در نظر گرفته است، به خوبی تصاویر را با کیفیت ایده آل کاربران ثبت می کند. طراحی و ساخت بدنه گوشی آیفون se 2022 با ورق آلومینیومی و قاب شیشه ای صورت گرفته است. این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم در کنار صفحه نمایش لمسی خازنی روانه بازار شده است. با وجود قیمت مناسب گوشی آیفون se 2022، طراح تلاش کرده است جدیدترین استانداردها را برای تولید آن مدنظر قرار دهد. به همین علت با خرید گوشی آیفون se 2022 می توانید شبکه اینترنت 5G را در اختیار داشته باشید.

اگر به دنبال بررسی سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی بی‌نظیر از آیفون هستید، می توانید به حسگر اثر انگشت در جلو صفحه نمایش و دستورات صوتی سیری نیز برسید. فراموش نکنید که در ساخت این گوشی از استاندارد IP67 بهره برده شده است. این گواهینامه نشان می دهد که گوشی آیفون se 2022 در برابر گرد و غبار می تواند مقاومت بالایی داشته باشد. علاوه بر این، چنانچه گوشی آیفون se 2022 تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب قرار گیرد نیز مقاوم بوده و کاربر می تواند مجددا از آن استفاده نماید.

باتری به کار رفته بر روی این گوشی با ۲۰۱8 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی انتخاب شده است. بررسی عملکرد باتری این گوشی نشان می‌دهد که می‌تواند به خوبی نیازهای شما را به واسطه بهره مندی از فست شارژ برطرف نمایند.

گوشی موتورولا Edge 20 pro

در ادامه معرفی بهترین گوشی های موجود در بازار تا ۲۰ میلیون تومان قصد داریم یک محصول خاص از برندی بی نظیر را برای شما بررسی کنیم. گوشی موتورولا Edge 20 pro یکی از بهترین گوشی های تا ۲۰ میلیون تومان موجود در بازار شناخته می شود. این برند تلاش کرده است به منظور رقابت با سایر رقبا، یک گوشی شگفت انگیز با این بازه قیمتی روانه بازار کند. موتورولا در چند سال اخیر توانسته است عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و با رونمایی از گوشی های هوشمند قدرتمند، نامی برای خود دست و پا کند.

بررسی گوشی موتورولا Edge 20 pro نشان می‌دهد که به خوبی این برند توانسته مشخصات فنی مناسبی را بر روی آن قرار دهد. بدون تعارف باید بیان کنیم که این محصول به بهترین شکل توان رقابت با سایر گوشی های این بازه قیمتی را دارد. بررسی ساختار گوشی موتورولا Edge 20 pro نشان می‌دهد که در نمای روبرویی کاربر قادر است یک محصول بسیار زیبا با صفحه نمایش یک دست مشاهده کند. در واقع طراحی کاربر پسند اینفینیتی o برای گوشی موتورولا Edge 20 pro در نظر گرفته شده است. این طراحی کاربران را می تواند ترغیب کند که یک گوشی با طراحی ناچ جذاب خریداری کنند.

سنسور دوربین سلفی در وسط صفحه نمایش و با بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالا نصب شده است. علاوه بر این موارد، بررسی کیفیت صفحه نمایش این محصول نشان می‌دهد که به واسطه بهره مندی از محافظ گوریلا گلس، بدون کمترین دغدغه کاربران می‌توانند روس به استفاده از آن بیاورند. این صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع OLED انتخاب شده است. پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و +HDR10 موجب می شود که بالاترین سطح کیفی را از این گوشی موتورولا مشاهده کنید.

دوربین به کار رفته در این گوشی شگفت انگیز به گونه‌ای است که در مقایسه با سایر محصولات هم ‌رده می تواند حرف نخست را بزند.

موتورولا از یک سنسور دوربین فوق العاده قدرتمند با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل بر روی این محصول خود استفاده کرده است. این سنسور از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 انتخاب شده و با دو سنسور ۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. جالب است بدانید که این سنسور به عنوان قدرتمندترین سنسور در میان گوشی های هوشمند جهان، کاربر را یاری می‌کند تا بتواند عملکرد بسیار عالی از آن مشاهده نماید. کنتراست عالی، جزئیات بسیار دقیق و همچنین داینامیک گسترده و بسیار طبیعی این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت بتوانید روی قابلیت های دوربین این گوشی حساب ویژه‌ای باز کنید. علاوه بر این موارد، دوربین سلفی به‌ کار رفته نیز ۳۲ مگاپیکسل بوده که تصاویر را با بالاترین کیفیت می تواند ثبت کند. بررسی سایر مشخصات این گوشی نشان می دهد با خیال راحت می توانید مشغول به انجام سنگین ترین بازی های شوید. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 با فناوری هفت نانومتری و با یک پردازنده 8 هسته ای بر روی این گوشی نصب شده است. موتورولا Edge 20 pro با نسخه یازدهم سیستم ‌عامل اندروید روانه بازار شده است. البته کاربر قادر است با ارائه آپدیت های جدید برای ارتقاء آن به ورژن های بالاتر اقدام نماید.

حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی به خوبی بیانگر کیفیت بی نظیر این محصول ارائه شده توسط موتورولا خواهند بود. خرید گوشی موتورولا Edge 20 pro به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک محصول بی نظیر با باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید برای اجرای بازی های سنگین مانند آسفالت ۹ و کالاف دیوتی به راحتی می‌توانید از چیپست قدرتمند این گوشی کمک بگیرید.

بیشتر بخوانیم : اطلاعاتی در مورد گوشی های موتورولا

گوشی موبایل وان پلاس 9R

برند خوشنام چینی که در چند سال اخیر توانسته است محصولات خوش ساخت و باکیفیت را روانه بازار کند، وان پلاس نام دارد. این برند به خوبی با فروش گوشی های قدرتمند و با قیمت مناسب، نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

بررسی بهترین گوشی های تا ۲۰ میلیون تومان نشان می دهد که گوشی وان پلاس 9R می‌تواند یکی از محصولات محبوب در میان این گوشی‌ها شناخته شود. گوشی ۱۸۹ گرمی ارائه شده توسط برند وان پلاس با قاب تمام شیشه ای و فریم آلومینیومی طراحی شده است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی و با تکنولوژی Fluid AMOLED لمسی خادمی روانه بازار شده است. کاربر قادر است با خرید این گوشی از یک صفحه نمایش بی نظیر با تراکم پیکسلی ۴۰۲ بهره ببرد. مطابق با انتظار این گوشی از نرخ نوسازی بی‌نظیر ۱۲۰ هرتزی بهره برده و همچنین با پشتیبانی از HDR10+ هیچگونه ایرادی را با خود به همراه ندارد. ظاهر بسیار جذاب گوشی وان پلاس 9R موجب شده است که کاربران برای خرید آن ترغیب شوند. وان پلاس تلاش کرده است به منظور ارائه یک گوشی قدرتمند به کاربران از یک تراشه بی نظیر بهره ببرند. به همین علت با نصب تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ توانسته است عملکرد مناسبی را نسبت به رقبای خود داشته باشد. این گوشی به واسطه بهره مندی از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم، یک محصول بی نظیر شناخته می شود. البته باید این نکته را در نظر داشت که کاربر قادر است که از نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی نیز بهره ببرد.

بررسی دوربین به کار رفته بر روی گوشی وان پلاس 9R نشان از یک گوشی بی نظیر تا قیمت ۲۰ میلیون تومان می دهد. این گوشی با چهار سنسور روانه بازار شده است. سنسور اصلی، مونوکروم، ماکرو و فوق عریض با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی ۵ مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بر روی این محصول بی نظیر از وان پلاس نصب شده اند. علاوه بر این، با خرید گوشی وان پلاس 9R می توانید یک گوشی با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار داشته باشید. این سنسور در قسمت سمت چپ نمایشگر و در بالای آن درون یک پانچ هول نصب شده است. کیفیت تصاویر ثبت شده با استفاده از این گوشی هوشمند رضایت بخش بوده و به احتمال فراوان شما نیز رضایت کافی از تصاویر ثبت شده توسط آن داشته باشید.

علاوه بر این موارد، شبکه اینترنت 5G نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. وان پلاس 9R با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین انرژی را برای خود انجام می دهد. بخش جذاب خرید گوشی وان پلاس 9R به بهره‌مندی از شارژ سریع ۶۵ واتی بر می گردد. کاربر قادر است تا ۱۰۰ درصد شارژ گوشی را در مدت زمانی کمتر از ۴۵ دقیقه انجام دهد. علاوه بر این اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و همچنین جدیدترین نسخه اندروید از دیگر ویژگی های این محصول عنوان می شوند.

گوشی موبایل شیائومی ۱۲

برند شیائومی در چند سال اخیر به سایر رقبا آموزش داده است که چگونه می توان برای فروش محصولات میان‌رده و بالارده، جایگاه باورنکردنی برای خود دست و پا کرد. در واقع نوع استراتژی که این برند مد نظر قرار داده است به خوبی نتیجه بخش بوده و این برند چینی با فروش گوشی های بالارده و قدرتمند و همچنین با قیمت مناسب توانسته است یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خرید شناخته شود.

بررسی گوشی جدید ارائه شده توسط این برند با نام شیائومی۱۲ نشان می دهد که کاربر قادر است که یک گوشی شگفت انگیز با پرداخت هزینه ای کمتر از ۲۰ میلیون تومان در اختیار داشته باشد. نوع طراحی و ساخت گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲ به شکلی است که در نگاه اول می توان یک گوشی رده پرچمدار را برای آن متصور شد. این گوشی با صفحه نمایش امولد و با سایز ۶.۲۸ اینچی روانه بازار شده است. دوربین سه گانه قرار گرفته شده بر روی گوشی موبایل شیائومی ۱۲ با لنز ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی کار ثبت تصاویر را انجام می دهد. شیائومی تلاش کرده است به مانند سایر محصولات ارائه شده توسط خود به لحاظ دوربین، کاربران را از یک محصول شگفت انگیز بهره ‌مند کند. به همین علت با قابلیت عکاسی پانوراما و HDR این محصول خود را روانه بازار کرده است. دوربین سلفی به کار رفته بر روی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل کیفیت داشته و به بهترین شکل می تواند کار ثبت تصاویر را انجام دهد.

خرید گوشی شیائومی مدل ۱۲ علاوه بر این موارد می‌تواند امکانات فوق العاده دیگری برای کاربران به همراه داشته باشد. گوشی شیائومی مدل ۱۲ از یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و یک رم ۸ گیگابایتی بهره می برد. این گوشی که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده است، با بهره مندی از تراشه بی نظیر اسنپدراگون 8 Gen1 با فناوری چهار نانومتری می تواند سنگین ترین بازی ها را به راحتی اجرا نماید. کاربر قادر است به صورت همزمان دو سیم کارت را بر روی این گوشی نصب کند.

به هنگام رونمایی از گوشی شیائومی ۱۲ نسخه دوازدهم سیستم عامل اندروید بر روی آن قرار گرفته شده بود. با این حال با ارائه قابلیت های جدیدتر به راحتی می توان نسخه اندروید آن را به ورژن بالاتر ارتقا داد. در کنار مواردی که عنوان کردیم، یک شارژر شگفت انگیز ۶۷ واتی بر روی گوشی شیائومی مدل ۱۲ قرار گرفته شده است. این شارژر صفر تا صد باتری را می تواند کمتر از ۴۰ دقیقه شارژ نماید. این باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری، توان بالایی برای ذخیره سازی انرژی دارد.

بیشتر بخوانیم : بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

گوشی سامسونگ Galaxy s20 fe

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان هستید، می توانید روی خرید گوشی سامسونگ Galaxy s20 fe نیز حساب ویژه ای باز کنید. این گوشی بی نظیر با همان کیفیتی که سایر نسخه های ارائه شده توسط این برند با خود به همراه دارند، روانه بازار شده است.

طراحی و ساخت گوشی Galaxy s20 fe سامسونگ به گونه ای صورت گرفته است که کاربر قادر است تمام نیازهای خود مانند انجام بازی، وبگردی، تماشای فیلم، حضور در شبکه ‌های اجتماعی و استفاده از نرم افزارها را در اختیار داشته باشد. سامسونگ تلاش کرده است یک گوشی بی نظیر با امکانات فوق العاده و با قیمت مناسب برای علاقه مندان به محصولات خود روانه بازار نماید. این گوشی شگفت انگیز با نسخه های مختلف روانه بازار شده است. کاربر بسته به نیاز خود می تواند از نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده نماید. رم ۸ گیگابایتی که برای این محصول انتخاب شده است. در کنار این موارد، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کاربر را قادر می‌سازد تا برای اجرای بازی های سنگین به راحتی بتواند روی قابلیت‌های آن حساب ویژه‌ای باز کند.

اگر بخواهیم به معرفی مزایای خرید گوشی سامسونگ Galaxy s20 fe بپردازیم، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه اینترنت، سخت ‌افزار قدرتمند و استفاده از دوربین هایی با عملکرد فوق العاده را می توانیم عنوان کنیم. در کنار این موارد، به واسطه بهره مندی از یک نمایشگر سوپر امولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی قادر هستید که بالاترین کیفیت را از این محصول شگفت انگیز مشاهده نمایید. این گوشی با بدنه پلی کربنات مقاوم و با گواهینامه ضد آب روانه بازار شده است.

به مانند بخش زیادی از محصولات ارائه شده توسط سامسونگ و مطابق انتظار، کلید پاور و کنترل صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته شده اند. علاوه بر این موارد، نمایشگر بزرگ قرار گرفته شده با ۶.۵ اینچ اندازه می تواند تصاویر را با کیفیت  FULL HD و تراکم پیکسلی ۳۹۳ برای شما نمایش دهد.

سامسونگ در ساخت این گوشی خود از دوربین قدرتمند 3گانه بهره برده است. این دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی کار ثبت تصاویر را به بهترین شکل انجام می دهند. دوربینی که بر روی گوشی سامسونگ قرار گرفته شده است، قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را با خود به همراه دارد. علاوه بر این، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز یکی از ویژگی های بی نظیر سامسونگ Galaxy s20 fe محسوب می شود. دوربین سلفی قادر است تصاویر و ویدیوها را با کیفیت مناسب ثبت نماید.

در مبحث باتری نیز باید بدانید که یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی نصب شده که با شارژ سریع ۲۵ واتی در اختیار کاربر قرار داده می شود. اگر بخواهیم یک جمع بندی در مورد گوشی سامسونگ Galaxy s20 fe ارائه دهیم، باید بدانید که با این رده قیمتی کمتر گوشی هوشمندی را می توانید با کیفیت مشابه این محصول خریداری نمایید. امکاناتی که سامسونگ برای گوشی Galaxy s20 fe مدنظر قرار داده است در حد یک پرچم دار انتخاب شده اند.

گوشی موبایل شیائومی POCO F4 GT

اگر بخواهیم به معرفی بهترین گوشی های تا ۲۰ میلیون تومان موجود در بازار بپردازیم، بدون تردید چند محصول ارائه شده توسط شیائومی را باید در بین گزینه های خود قرار دهیم. در کنار سایر محصولاتی که معرفی کردیم، بدون تردید گوشی موبایل شیائومی POCO F4 GT یکی از بهترین محصولات موجود در این رده قیمتی شناخته می شود. شیائومی همواره تلاش کرده است محصولات پر قدرت را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. به همین علت با طراحی و ساخت این گوشی شگفت انگیز به خوبی توانسته است میزان فروش خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

نقد و بررسی گوشی شیائومی POCO F4 GT نشان می دهد که این محصول ارائه شده توسط برند محبوب چینی با تراشه شگفت انگیز اسنپدراگون 8 gen1 مجهز شده و از فناوری 4 نانومتری بهره می‌برد. این تراشه هشت هسته ای به بهترین شکل کاربران را یاری می‌کند تا با یک رم ۱۲ گیگابایتی برای اجرای سنگین ترین بازی را به راحتی بتوانند عمل کنند.

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی که بر روی این گوشی نصب شده است، از کیفیت فوق العاده ای بهره برده و با یک محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس روانه بازار شده است. این صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی AMOLED انتخاب شده و با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی بر روی این گوشی قرار دارد. علاوه بر این موارد، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسلی نیز می‌تواند کاربر را یاری کند که کیفیت فوق العاده ای هنگام انجام بازی ها از آن دریافت نماید. شیائومی تلاش کرده است از جنبه های مختلف محصول خود را به مانند یک پرچمدار روانه بازار کند. به همین علت دوربین چهارگانه قرار گرفته شده بر روی این محصول بالاترین سطح کیفی را با خود به همراه دارد. این دوربین ۴گانه با لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بر روی گوشی نصب شده است. کیفیت بالای دوربین به گونه‌ای است که می توانید تصاویر پرتره را مانند دوربین های دیجیتال حرفه ای ثبت کنید. علاوه بر این، دوربین قرار گرفته شده دارای حالت شب بوده که در نور کم نیز می توانید تصاویر را با بالاترین کیفیت ثبت نمایید. در مبحث فیلمبرداری نیز کاربر قادر است که تصاویر را با فیلمبرداری 4K ذخیره کند. دوربین سلفی به کار رفته نیز با قدرت بی نظیر و با لنز ۲۰ مگاپیکسلی بر روی این گوشی شما را یاری می کند که در این بازه قیمتی بتوانید بالاترین کیفیت را از یک دوربین سلفی در اختیار داشته باشید.

شیائومی محصول خود را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی روانه بازار کرده است. به همین علت کاربر قادر است که حجم زیادی از داده ها را بر روی آن ثبت کند. در مبحث اسپیکر نیز چهار خروجی بی نظیر را می توانید بر روی این گوشی مشاهده نمایید. به همراه تمام مواردی که عنوان کردیم باید بدانید که باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی شیائومی POCO F4 GT نیز شما را یاری می کند تا بتوانید تا ساعت ها بدون شارژ مجدد مشغول به استفاده از قابلیت های این محصول بی نظیر شوید. این گوشی ارائه شده یک گوشی هوشمند بی نظیر برای گیمرها شناخته می شود. پشتیبانی از نسل پنجم اتصال اینترنت و همچنین بهره مندی از انواع سنسورها نیز نشان می‌دهد که با خرید گوشی شیائومی POCO F4 GT می توانید به خوبی از یک گوشی پرچمدار بهره ببرید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12x

حال که بازار قاتل پرچمدارها در سال های اخیر بسیار داغ شده است، شیائومی توانسته است از این فرصت استفاده کند و گوشی‌های هوشمند خود را با قیمت فوق العاده روانه بازار نماید. بررسی گوشی شیائومی 12x نشان می دهد که این محصول شگفت انگیز که به تازگی روانه بازار شده است با سخت افزار بی نظیر و قیمت مناسب می‌تواند یک گزینه عالی برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها باشد.

بررسی گوشی شیائومی مدل 12x نشان می دهد این محصول با طراحی فوق العاده خوش دست و دوربین عالی روانه بازار شده است. علاوه بر این، نمایشگر خیره کننده ای که شیائومی برای این محصول خود انتخاب کرده است، موجب شده که کاربران با خرید آن بتوانند یک محصول در سطح پرچمدار در اختیار داشته باشد. گوشی شیائومی 12x با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی به بازار عرضه شده است.

این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ با فناوری هفت نانومتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این، پردازنده 8 هسته ای به همراه رم ۸ گیگابایتی، کاربران حرفه‌ای را یاری می کند تا بتوانند برای اجرای سنگین ترین بازی ها مانند کالاف دیوتی به راحتی عمل نمایند. این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. علاوه بر این موارد، شیائومی به مانند بخش زیادی از گوشی‌های خود تلاش کرده است که از یک دوربین قدرتمند بر روی 12x بهره ببرد. گوشی شیائومی 12x با 3 سنسور دوربین به بازار عرضه شده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به خوبی می تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت و وضوح بی نظیر برای شما ثبت نماید. این دوربین با دوربین های اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی عریض به خوبی می‌تواند تحت حمایت قرار گیرد تا برای افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده بتواند عمل کند. در تست حرفه ای گوشی شیائومی 12x مشاهده شده است که کاربر می تواند سنگین ترین نرم افزارها را به واسطه سخت افزار شگفت انگیز موجود بر روی آن اجرا نماید.

معرفی گوشی های محبوب ارائه شده تا ۲۰ میلیون تومان موجود در بازار نشان می‌دهد که شیائومی به خوبی توانسته است این محصول خود را در دل کاربران جایی دهد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که بر روی گوشی 12x نصب شده است به واسطه بهره مندی از شارژ سریع ۶۷ واتی کمتر از ۴۰ دقیقه می تواند ۰ تا ۱۰۰ نیروی مورد نیاز خود را دریافت نماید. فناوری شارژ سریع شما را یاری می‌کند تا به هنگام خالی شدن شارژ باتری گوشی در مدت زمان کوتاهی مجددا آن را پر کنید.

شیائومی برای این گوشی هوشمند خود توانسته از یک دوربین سلفی فوق العاده نیز استفاده کند. جالب است بدانید که دوربین سلفی به کار رفته بر روی این محصول قادر است که با کمک هوش مصنوعی در شب نیز تصاویر را با بالاترین کیفیت ثبت نماید. این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به بهترین شکل می تواند برای ثبت ویدیو نیز کیفیت بالای خود را نشان دهد. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی تا قیمت ۲۰ میلیون تومان هستید، توصیه ما به شما خرید گوشی شیائومی 12x خواهد بود.

سوالات متداول

بهترین گوشی گیمینگ تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

تمام محصولاتی که معرفی کردیم می توانند به عنوان بهترین گوشی گیمینگ تا ۲۰ میلیون تومان انتخاب شوند. محصولات شیائومی و سامسونگ در این زمینه عملکرد بهتری دارند.

بهترین دوربین برای گوشی های تا ۲۰ میلیون تومان در بازار کدام است؟

شیائومی برای گوشی های هوشمند خود از دوربین های با سنسورهای قدرتمند بهره می برد. در عین حال باید بدانید که محصول ارائه شده توسط موتورولا با نام Edge 20 pro نیز کیفیت فوق العاده برای ثبت تصاویر از خود نشان می دهد.

ارزش خرید کدام گوشی تا ۲۰ میلیون تومان بالاتر است؟

بسته به نیازی که دارید می توانید انواع محصولات معرفی شده را خریداری کنید. اگر یک گیمر هستید گوشی های سامسونگ برای شما گزینه ای مناسب تر هستند. در عین حال برای ثبت تصاویر می توانید روی محصولات شیائومی و گوشی موتورولا Edge 20 pro حساب ویژه ‌ای باز کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۳.۰

از

۵

1 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

3شیائومی 12 تی پرو

28 آبان 1401

سام زارع

کاربر

به نظرم 12 تی پرو جاش توش این لیست خیلی خالیه و با قیمت نزدیک 19 میلیون تومان، بهترین گوشی این لیست حتی از اس 21 اف ای باشه.
با تشکر از نویسنده، اما گوشی های بیشتری میتونست در این لیست قرار بگیره.

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.