پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اچ پی نسل جدید گیمینگ OMEN ۱۵ و OMEN ۱۷ را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

اچ پی نسل جدید گیمینگ OMEN ۱۵ و OMEN ۱۷ را معرفی کرد

شرکت اچ‌پی نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ Omen 15 و Omen 17 را با CPU و GPU جدید و قدرتمند معرفی کرد. لپ تاپ های جدید سری Omen این شرکت اکنون دارای طراحی جذاب تر و پیچیده تری شده اند که باعث می شود این دستگاه ها به سخت افزارهای گیمینگ واقعی شبیه تر به نظر برسند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Omen 15 و Omen 17 از فناوری Max-Q انویدیا بهره می برد که این تکنولوژی با هدف بهبود عملکرد کارت‌های گرافیک در لپ‌تاپ‌های باریک و سبک توسط انودیا توسعه داده شده است. انویدیا مدعی است که به‌ لطف فناوری مکس‌-کیو، پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1060 حین نگه‌داشتن میزان درجه حرارت و نویز در حدی معقول، توان پردازشی یکسان با GTX 1080 تولید خواهد کرد.

اچ‌پی در نسل جدید لپ‌تاپ‌های Omen امکان ارتقاء حافظه‌‌های رم و ذخیره‌سازی را فراهم کرده و برای دسترسی به این قطعات، دریچه‌ای در بخش پایین لپ‌تاپ در نظر گرفته است. کاربران لپ‌تاپ‌های Omen می‌توانند برای بهبود عملکرد این دستگاه‌ها، از Omen Command Center اچ‌پی نیز کمک بگیرند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد برای کاهش زمان پاسخ‌گویی روی شبکه‌ی خود، مواردی مانند بازی و استریم را اولویت‌بندی کنید.

لپ تاپ گیمینگ Omen 15 مجهز به نسل هفتم (Kaby Lake) پردازنده اینتل Core i7، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی HD، تا ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم DDR4، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی از نوع PCIe SSD  و ۱ ترابایت حافظه ی ذخیره سازی از نوع HDD می باشد. در مورد پردازنده گرافیکی، به صورت انتخابی AMD Radeon RX550 با ۲ گیگابایت حافظه ی رم و یا انویدیا GeForce GTX1050 Ti با ۴ گیگابایت حافظه ی رم در اختیار کاربران قرا خواهد گرفت.  همچنین اچ پی یک نسخه از Omen 15 با نمایشگر ۴K را نیز عرضه خواهد کرد.

در مورد برای Omen 17، این دستگاه از یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی ۴K UHD با فناوری های G-Sync/FreeSync بهره می برد. این دستگاه به همان پردازنده Omen 15 یعنی پردازنده اینتل Core i7-7700HQ مجهز شده است. برای پردازنده گرافیکی، خریداران می توانند بین کارت گرافیک Radeon RX 580 از AMD با ۸ گیگابایت حافظه ی رم و یا کارت گرافیک GeForce GTX 1080 از انویدیا با ۸ گیگابایت حافظه ی رم یکی را انتخاب کنند. بر خلاف برادر کوچک تر، برای Omen 17 شما می توانید تا ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی از نوع SSD و ۲ ترابایت از نوع HDD را انتخاب کنید.

از آن‌جایی که اچ‌پی در لپ‌تاپ Omen 17، علاوه‌ بر فن، یک درایو نوری نیز جای داده؛ ثمره‌ی بزرگ‌تر شدن فن‌های این لپ‌تاپ، افزایش جریان هوای بیشینه به میزان ۲.۷ درصد است.

نور پس‌زمینه‌ی کیبورد لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید اچ‌پی به رنگ قرمز است و از جمله‌ی قابلیت‌های آن می‌توان به مواردی همچون رول‌اور و آنتی‌گوستینگ ۲۶ کلیدی، کلید‌های جهتی فول‌سایز و کلید‌های WASD با امکان هایلایت‌ شدن اشاره کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.