پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

اپل واچ سه گانه جدید: ارتقاء سرعت در اپل واچ S۹ و اولترا ۲

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

اپل واچ سه گانه جدید: ارتقاء سرعت در اپل واچ S۹ و اولترا ۲

مارک گورمن، گزارشگر مشهور بلومبرگ، در یک تحول هیجان انگیز برای علاقه مندان به اپل، در خبرنامه Power On خود، از جزئیات انحصاری اپل واچ سه گانه آینده رونمایی کرد. به گفته Gurman، این غول فناوری در پاییز امسال سه مدل جدید از جمله اپل واچ سری اس 9، 41 و 45 میلی‌ متری و نسل دوم اپل واچ اولترا را عرضه می‌کند.

به روز رسانی های جدید Apple Watch Trio

از جمله ویژگی های قابل توجه، افزایش قابل توجه عملکرد مورد انتظار در سری S9، به لطف پردازنده آینده S9 است. در حالی که تکرارهای قبلی، مانند S8، ممکن است انتظارات عملکرد را برآورده نکرده باشند، گورمن با اطمینان اظهار می کند که سری S9 اولین بهبود قابل توجه سرعت را از مدل محبوب سری 6 ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این، Gurman نکات جالبی را در مورد نسل دوم Apple Watch Ultra به اشتراک گذاشت و فاش کرد که این ساعت در یک نسخه تیتانیوم تیره بر روی یک واحد مهندسی آزمایش شده است. اگرچه این گزینه در ابتدا به دلیل نگرانی‌های طراحی کنار گذاشته شد، اما همچنان یک احتمال برای محصول نهایی باقی مانده است.

در حال حاضر، پرچمدار اپل شامل سری S8 است که در کنار اولین ساعت هوشمند اپل واچ اولترا معرفی شده است. با استفاده از پردازنده S8، سری S8 دارای ارتقاء منظم با صفحه های 41 میلی متری و 45 میلی متری است که در هر دو بدنه آلومینیومی و فولادی ضد زنگ موجود است. از سوی دیگر، اپل واچ اولترا دارای یک قاب تیتانیوم 49 میلی متری است و شیشه کریستالی یاقوت کبود تخت با روشنایی چشمگیر 2000 نیت صفحه نمایش، قابلیت ضد آب تا عمق 100 متر، و حفاظت از گرد و غبار IP6X را به نمایش می گذارد.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، علاقه مندان به فناوری و طرفداران اپل مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر در مورد مشخصات اپل واچ سری S9 و اپل واچ اولترا 2 هستند. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.