پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

انتشار مشخصات و تصاویر جدید از گلکسی نوت ۷ سامسونگ پیش از رونمایی

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

انتشار مشخصات و تصاویر جدید از گلکسی نوت ۷ سامسونگ پیش از رونمایی

گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷، جدیدترین و آخرین گوشی بالارده ای است که سامسونگ امسال معرفی می کند و طبق اعلام رسمی شرکت سامسونگ، این گوشی امروز در شهر نیویورک بصورت رسمی معرفی خواهد شد. در جدیدترین خبری که منتشر شد، شاهد معرفی ویژگی های جدید قلم S Pen گلکسی نوت ۷ بودیم که در خبر دیروز آورده شد. اکنون کمتر از ۲۴ ساعت به رونمایی رسمی این گوشی مانده و در این مدت کوتاه، هر لحظه تصاویر و خبرهای تازه ای از این گوشی منتشر میشود.

به تازگی تصاویر جدید و با کیفیتی از این گوشی منتشر شده که گفته می شود مربوط به گلکسی نوت ۷ هست. در این تصاویر از هر دو طرف پشت و جلوی گوشی بطور خیلی واضح عکاسی شده و با توجه به جزئیاتی که در این تصاویر دیده می شود، به نظر می رسد که شایعه وجود اسکنر عنبیه چشم واقعیت داشته و گلکسی نوت ۷ نیز همانند دو گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال از اسکنر عنبیه چشم که روشی بیومتریک برای امنیت دستگاه است، بهره می برد.

از دیگر ویژگی هایی که می توان در گلکسی نوت ۷ مشاهده کرد، وجود درگاه USB Type-C، قابلیت های پیشرفته در زمینه ذخیره باتری و توانایی های مقاومت در برابر نفوذ آب است. در خصوص ویژگی های سخت افزاری نیز خبرها حاکی از آنست که گلکسی نوت ۷ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD و ۴ گیگابایت رم است. همچنین برای پردازنده این گوشی در بازارهای مختلف، از تراشه های مختلفی استفاده می شود به عنوان مثال قرار است که در بازارهای چین و ایالات متحده آمریکا، گلکسی نوت ۷ به همراه تراشه اسنپ دراگون ۸۲۰ و در دیگر بازارهای جهانی با تراشه اکسینوس ۸۸۹۰ عرضه شود. گلکسی نوت ۷ در رنگ های Onyx (مایل به مشکی)، آبی مرجانی، تیتانیوم و طلایی (مخصوص بازارهای خاص) عرضه می شود. در تصاویر بالا می توان نسخه طلایی رنگ گوشی که مخصوص بازار کره جنوبی است را مشاهده کرد.

نظر شما در مورد خرید این گوشی چیست؟ آیا حاضر هستید گوشی خود را با گلکسی نوت 7 جایگزین کنید؟
 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.