پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

الهام از آیفون ۱۰ در طراحی گوشی هواوی پی ۱۱

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

الهام از آیفون ۱۰ در طراحی گوشی هواوی پی ۱۱

گوشی هواوی P11 مشابه دو مدل قبلی این سری، طراحی بی نظیر و شگفت انگیزی خواهد داشت. احتمالا در طراحی این گوشی از پرچمدار اپل الگوبرداری می شود.

یکی از برتری های هواوی در برابر رقبایش، روال سریعتر و البته ساده تر این شرکت برای معرفی یک مدل جدید، خصوصا یک پرچم دار می باشد. در حالیکه تمامی گوشی سازان تلاش می کنند برای راه اندازی سریعتر خط تولید پرچم دارانشان، بخشی از خط تولید تراشه اسنپدراگون 845 را به خود اختصاص دهند، هواوی به عنوان یکی از معدود شرکت هایی که از چیپست های موبایل ساخته دست خود استفاده می کند از این منظر هیچ مشکلی نداشته و در تولید و عرضه پرچم دارانش در این زمینه محدودیتی ندارد.

معمولا نخستین پرچمدار شرکت هواوی از سری P معرفی می شود؛ مشابه سال گذشته، احتمالا در کنگره جهانی موبایل که از 26 فوریه (7 اسفند)  آغاز می شود، از این محصول رونمایی خواهد شد. تنها نکته قطعی در خصوص هواوی پی 11، استفاده از جدیدترین تراشه مجهز به واحد هوش مصنوعی این شرکت یعنی کایرین 970 می باشد. هرچند که به تازگی نکات بیشتری در خصوص ویژگی های فنی و بحث طراحی گوشی هواوی پی 11 منتشر شده است.

رندر های جدید این مدل، از سبک طراحی مشابه آیفون ایکس خبر می دهند. قطعا شرکت اپل تاکنون حق اختراع هایی را در زمینه سبک طراحی پرچمدار سال 2017 خود ثبت کرده است، اما هواوی نیز پتنت نمایشگر FullView Display را ثبت نموده است، نمایشگری که حاشیه خاصی نداشته و با کمی تغییر، حتی زیباتر از صفحه نمایش آیفون ایکس خواهد شد. جدا از بحث طراحی P11، اخیرا مطالبی در خصوص مشخصات فنی این گوشی نیز منتشر شده است. این محصول مشابه پرچمداران اخیر هواوی، از لنزهای لایکا استفاده می کند. اما یک تغییر بسیار ویژه در که این پرچم دار به چشم می خورد، دوربین پشتی سه گانه و با رزولوشن 40 مگاپیکسلی خواهد بود؛ همچنین دوربین سلفی این دیوایس از یک سنسور 24 مگاپیکسلی بهره می برد.

گوشی هواوی پی 11 با داشتن تراشه خارق العاده کایرین 970، دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی و مهم تر از همه پیروی از سبک طراحی محصولات قبلی سری P هواوی، به همراه الگوبرداری از طراحی آیفون ایکس، به دیوایسی بی رقیب تبدیل خواهد شد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.