پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیفون ۱۵ پرو مکس در تست دوام و مقاومت شکست خورد

یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲

آیفون ۱۵ پرو مکس در تست دوام و مقاومت شکست خورد

علیرغم تمام ادعاهای تبلیغاتی در مورد کیفیت ساخت و دوام تیتانیومی، آخرین آیفون 15 پرو مکس اپل در تست دوام انجام شده توسط یوتیوبر فناوری محبوب JerryRigEverything شکست خورده است. گوشی آیفون 15 پرو مکس اولین آیفونی بود که در این دهه در تست دوام شکست خورد.

آخرین آیفونی که در تست دوام شکست خورد، آیفون 6 پلاس بود که در سال 2014 عرضه شد. در آن زمان، آیفون 6 پلاس با رسوایی هایی از سوی عموم مردم و علاقه مندان به فناوری با BendGate# شناخته شد. به موجب آن، آیفون 6 پلاس به دلیل کیفیت ساخت ضعیف‌تر آلومینیومی، با بداقبالی مواجه شد. 

پس از آن اتفاق اپل کیفیت ساخت آیفون های خود را با مواد بسیار قوی تر، مانند آلومینیوم سری 7000، فولاد ضد زنگ درجه جراحی، و امسال، تیتانیوم درجه هوافضا برای سری آیفون 15 پرو بهبود بخشیده است. .

با این حال، علی‌ رغم ادعای مواد قوی‌ تر در سری آیفون 15 پرو، JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود، آخرین گوشی هوشمند آیفون 15 پرو مکس را در دستکش تست دوام خود قرار داده است تا ثابت کند که دستگاه آنقدرها هم بادوام نیست.

 

آیفون ۱۵ پرو مکس تست شعله را با موفقیت پشت سر گذاشت و نمایشگر آن مقاومت عالی نشان داد و پیکسل‌ هایش سفید نشد.

در این تست خراشیدگی شیشه سرامیک شیلد آیفون در سطح 6 با شیارهای عمیق تر در سطح 7 در مقیاس دوام Mohs شروع به خراشیدن می کند.

با این حال، با شروع تست خم شدن، آیفون 15 پرو مکس بلافاصله در کمتر از 5 ثانیه در تست با حداقل فشار وارد شده ترک می‌ خورد. ترک و شکستگی بلافاصله در پشت دستگاه اتفاق افتاد که به موجب آن شیشه پشتی با بیرون آمدن شیشه کاملاً ترک خورده است. شیشه جزیره دوربین نیز در آزمایش ترک خورد و نشان داد که در سناریوهای واقعی مانند افتادن تصادفی آیفون روی زمین یا نشستن روی آیفون روی کاناپه، پنل شیشه‌ ای عقب قطعاً در برابر فشار مقاوم نیست.

در این ویدیو جری از دوام ضعیف آیفون 15 پرو مکس شوکه شده است و به این نتیجه می رسد که آیفون 15 پرو مکس واقعاً در تست دوام خود شکست خورده است. او همچنین آیفون 15 پرو کوچکتر استاندارد را در پایان ویدیو آزمایش کرد و خوشبختانه، برخلاف برادر بزرگترش، آیفون 15 پرو کوچکتر بدون هیچ نقص یا ترک، تست دوام خود را بدون آسیب گذراند.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.