پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیا سرانجام Canon هیولا مگاپیکسلی خود را معرفی می کند؟

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

آیا سرانجام Canon هیولا مگاپیکسلی خود را معرفی می کند؟

آیا سرانجام Canon هیولا مگاپیکسلی خود را معرفی می کند؟

Canon EOS R با سطح 75MP ممکن است در اوایل سال 2020 اعلام شود.

 

برای مشاهده و خرید دوربین های حرفه ای  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

اخیراً Canon مشغول کار روی نسخه حرفه ای EOS R بدون قاب دوربین بدون آینه است. قبلا  شایعه شده بود این کمپانی دوربین خود را با یک Snapper 83MP معرفی خواهد کرد ، اما اکنون Canon Rumors خبر می دهد که دوربین جدید احتمالاً دارای سنسور 75 مگاپیکسلی خواهد بود.

سایت منبع این شایعات دوربین دارای منابعی است که ادعا می کنند با نمونه ای از آنچه که Canon EOS Rs لقب گرفته است را مشاهده و بررسی کرده است . به دلیل اینکه این یک هیولا مگاپیکسلی شبیه به EOS 5Ds است و به همین دلیل با نامگذاری آن همگام است.

علاوه بر این سنسور تصویر 75 مگاپیکسلی که برای این دوربین طراحی شده است ، طبق گفته های این منبع دوربین دارای تکنولوژی موتور Digic 9 است که در اوایل سال آینده در Canon EOS 1D X Mark III قرار خواهد گرفت. (همزمان با شروع المپیک 2020 توکیو)

همچنین در این دوربین شایعه شده که از جوی استیک و اسلات کارتهای دوگانه بهره می برد ، که هر دو را تا قبل  EOS R مشاهده نشده  و از گزینه های جدید این دوربین خواهند بود.

بنا بر گزارش ها ، EOS R در فوریه 2020 معرفی  خواهد شد ، که به نظر می رسد با توجه به اجرای برنامه های Canon ، وجود یک دوربین بدون آینه بدون قاب تمام سطح حرفه ای ، تصویری که دارای ویژگی داخلی در تصویر است ، تأیید شده است.

با این اوصاف ،این دوربینی است که  مورد انتظار طیف گسترده ای از عكاسان قرار می گیرد ، از عکاسان  منظره گرفته تا طرفداران معماری و طراحان فشن مد ، نیاز به امکانات این محصول جدید را بسیار حس می كنند.

طراحی و ارگونومی ظاهراً شبیه EOS R خواهد بود ، اما شایعات درج اسلات کارتهای دوگانه ، جوی استیک ، یک LCD بزرگ باعث نقطه تغییر بزرگی نسبت به مدلهای قبل دانست . همچنین Canon EOS R از قیمت مناسبی برخوردار است.

تنها سؤال این است که آیا این امکانات باعث می شود که حواس  عکاسان را از دوربین های Medium Format مانند Fujifilm GFX 50R یا Sony A7R IV پرت خواهد کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.