پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آیا اپل واچ سری ۶ و اپل واچ Nike edition با هم متفاوتند؟

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

آیا اپل واچ سری ۶ و اپل واچ Nike edition با هم متفاوتند؟

آیا اپل واچ سری 6 و اپل واچ Nike edition با هم متفاوتند؟

Apple Watch Nike edition و اپل واچ سری 6 از نظر عملکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند. اما چندین تفاوت اساسی در گزینه هایی مانند band، قاب و گزینه های زیبایی وجود دارد. اما به عنوان توضیح و به صورت خلاصه این است که Apple با شرکت Nike و برای ساخت این محصول برای دوندگان همکاری کرده است. در واقع و تا جایی که مشخص است هر دو ساعت از یک سنسور blood oxygen، chipset Apple Silicon S6، ارتفاع سنج دقیق و نمایشگر روشن بهره می‌برند و عملکرد یکسان و مشابهی دارند. با همراه باشید و درباره جزئیات آن مطالب بیشتری بخوانید.

نگاه دقیق تر به Apple Watch Nike edition

همانطور که باید حدس زده باشید، در بخش اپلیکیشن های این ساعت ها نیز تفاوت جزئی وجود دارد؛ Apple Watch Nike edition به صورت پیش‌فرض با ابزار Nike Run Club ارائه می‌شود.

در ضمن باید به این نکته اشاره کرد که Nike Run Club، مجموعه ابزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای دویدن و به صورت بهتر و منظم تر به آن نیاز دارید. برخی از این ویژگی ها شامل مسیریابی از طریق GPS، راهنمای صوتی دویدن، مسافت های هفتگی و ماهانه پیشنهادی جهت طی کردن، برنامه های هدایت شما برای رسیدن به هدف به صورت کاملا علمی، نمایش پیام های انگیزشی از دوستان برای اجرای بهتر تمرین و بسیاری از ویژگی های دیگر است.

اما شاید تفاوت عمده ای که این دو مدل دارند در band های ارائه شده است؛ که نسخه Nike با باندهای این مارک ارائه می‌شوند. البته می‌توان برای هر اپل واچی این باندها را خریداری کنید، اما برای خرید آنها باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

در ضمن باید اشاره کرد که Apple Watch Nike edition با watch Compact face ارائه می‌شوند و به این معنی است که آن برای هر شرایطی قابل تنظیم می‌باشد. نکته دیگر این است که تمام face های آن قابلیت همگام سازی با ابزار Nike Run Club را دارند.

و اما مورد دیگر از تفاوت های این دو ساعت این است که Nike edition فقط با یک قاب ضد زنگ و در نسخه آلومینیومی ارائه می‌شوند. البته Apple Watch Series 6 با قابی قوی تر و ضد زنگ تر ارائه شده است.

اما خلاصه مطالب بالا این است، افرادی که به صورت منظم از Nike Run Club استفاده می‌کنند و یا به سبک طراحی و استایل Nike علاقه دارند، Nike edition بهترین انتخاب آنها خواهد بود.

تفاوت در قیمت میان Nike edition و Apple Watch Series 6

همانطور که قبل تر گفته شد، تفاوتی که Nike edition با سری 6 دارند این است که با band های اختصاصی شرکت Nike ارائه می‌شوند که شامل مدل های مختلف است که همه قیمت یکسانی دارند. قیمت Apple Watch Nike edition تقریبا برابر با 379 دلار است که تفاوت 50 دلاری با سری 6 Apple Watch را دارد.

البته به عنوان نکته پایانی باید اشاره کرد که این ساعت ها به صورت ضد آب طراحی شده اند. و نکته پایانی تر نیز این است که اگر ورزشکار و یا دونده حرفه ای هستید، این ساعت ها را تهیه کنید که ویژگی های فوق العاده ای برای شما دارند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.