پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

آنچه که باید درباره مشخصات ، قیمت و خرید گوشی اس ۲۲ پلاس بدانید!

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱

آنچه که باید درباره مشخصات ، قیمت و خرید گوشی اس ۲۲ پلاس بدانید!

آنچه که باید درباره مشخصات ، قیمت و خرید گوشی اس 22 پلاس بدانید!

سامسونگ، سازنده کره‌ای گوشی‌های هوشمند، سری گلکسی S22 را طراحی و عرضه کرده است (مشابه سری S21، سری S22 در سه نوع عرضه می­شود). مدل Galaxy S22 Plus بین Galaxy S22 وانیلی و S22 Ultra قرار دارد. سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی AMOLED با وضوح Full HD + 1080 در 2400 پیکسل است (صفحه نمایش دارای نرخ رفرش 120 هرتز، تراکم پیکسلی 390PPI و نسبت تصویر 20:9می­باشد). اگر کنجکاو هستید که اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی به دست آورید و بدانید گوشی اس 22 پلاس چه چیزی برای ارائه دارد؟ این مقاله را تا پایان مورد مطالعه قرار دهید. در ادامه به مشخصات مهم گوشی اس 22 پلاس می­پردازیم. با ما همراه باشید تا بهتر بتوانید برای خرید گوشی سامسونگ تصمیم گیری کنید.

بیشتر بخوانید : مقایسه سامسونگ s۲۱ ultra با s۲۲ ultra

خرید گوشی اس 22 پلاس؛ پرچمدار برتر سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس یک گوشی هوشمند پرچمدار برتر سامسونگ است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با پشتیبانی از HDR 10+، روشنایی 1750 نیت و محافظ Corning Gorilla Glass Victus است.

این گوشی هوشمند به لطف پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عملکرد سخت افزاری بسیار خوبی را ارائه می دهد. در بخش نرم افزاری، S22 Plus دارای سیستم عامل اندروید 12 با One UI 4.0 در بالا است. به طور کلی، Samsung Galaxy S22 Plus یک دستگاه عالی از سامسونگ است، زیرا صفحه نمایش AMOLED، عملکرد خوب و پشتیبانی از شارژ سریع تا 45 وات را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانیم : پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲

بررسی جزئیات صفحه نمایش Samsung Galaxy S22 Plus

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار همراه با بریدگی دوربین سلفی است که در مرکز صفحه نمایش قرار دارد. این دستگاه همانطور که در بالا ذکر شد دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی Super AMOLED با وضوح پیکسل +FHD است. پنل صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بالاتر، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 390PPI است. جالب است بدانید که S22 Plus مجهز به حسگر اثر انگشت- زیر نمایشگر- است و برای اهداف امنیتی دارای گزینه بازگشایی چهره با قابلیت نرم افزار می­باشد. به طور کلی، قاب رنگی بدنه، صفحه نمایش مسطح را مشخص می­کند که حاشیه های باریکی در اطراف دارد( این در حالی است که یک سوراخ برای دوربین جلو تنها چیزی است که ظاهر تمام صفحه نمایش گوشی را از بین می­برد.)

جالب است بدانید که قسمت فلزی پشت دستگاه به هنگام لمس بسیار صاف و عاری از لغزندگی است. طراحی برش کانتور - جایی که ماژول دوربین به طور یکپارچه با قاب ترکیب می­شود – با گذشت مدت­های مدید از زمان طراحی و ساخت،همچنان زیبا به نظر می رسد. خالی از لطف نیست که به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که در لبه‌ها، سامسونگ از یک ماده آلومینیومی بازتابنده استفاده کرده است که به طرز شگفت‌آوری چسبندگی دارد.

مقایسه صفحه نمایش اس22 پلاس با گلکسی اس 21 پلاس

سامسونگ فناوری جدید Vision Booster خود را به نمایش گذاشته است که به صفحه نمایش درخشان گلکسی اس 22 پلاس متصل می شود. این ویژگی از هوش مصنوعی برای مقیاس هوشمند روشنایی و کنتراست بسته به شرایط نور استفاده می کند.

این کمک می­کند تا بتوانید همیشه صفحه نمایش تلفن را ببینید، صرف نظر از اینکه کجا هستید.( Vision Booster مطمئناً به نور مستقیم خورشید کمک می کند، چیزی که حتی آیفون 13 پرو مکس نیز می تواند با آن مبارزه کند). به همین جهت است که در مقایسه با گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus ، تنها تفاوت واقعاً قابل توجه با صفحه نمایش گلکسی اس 22 پلاس، حداکثر روشنایی در فضای باز است. سامسونگ واقعاً نمایشگرها را روی گوشی­های خود میخکوب می­کند و گلکسی اس 22 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ویژگی­های دوربین گوشی اس 22 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس به چیپست اگزینوس 2100 هشت هسته ای مجهز شده است. این گوشی تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه اندروید 11 را با پوسته OneUI 3.1 اجرا می کند. در مورد هدف تصویربرداری، S22 Plus دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. این دستگاه دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی است. برای سلفی و تماس ویدیویی، S22 Plus دارای دوربین 16 مگاپیکسلی است. از نظر ویژگی­های دوربین؛ این اولین بخشی است که می­توانیم با خیال راحت بگوییم که گلکسی اس 22 پلاس نسبت به نسل قبلی خود یک ارتقاء واقعی است. به طور کلی، سامسونگ دوربین‌ها را تقریباً در سراسر جهان بهبود بخشیده است به‌ویژه دوربین‌های اصلی با زاویه دید عریض و تله فوتو. علاوه بر این، زوم اپتیکال 3 برابری واقعی را در مقابل گلکسی اس 21 پلاس و زوم هیبریدی 3 برابری را ارائه می­دهد.

جزئیات دوربین پشت و سلفی گوشی اس22 پلاس

در جلو، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دارید. سنسور اصلی عقب 50 مگاپیکسلی است که سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی به آن می پیوندد.

سامسونگ می گوید سنسور اصلی در این مدل بزرگتر است، بنابراین می تواند نور بیشتری را وارد کند. در تئوری، این به معنای عکس های بهتر در شب است. اما در عمل، سامسونگ همچنان با عکس‌های در نور کم که بیش از حد زرد هستند و مشکلات تعادل سفیدی قابل توجهی دارند، دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، به نظر میرسد که می­تواند جایگاه خود را حفظ کند.

بررسی مشخصات ویدیو Samsung Galaxy S22 Plus

گوشی اس 22پلاس قادر به پشتیبانی از سرعت 24 فریم در ثانیه به هنگام فیلمبرداری است. این، به معنای ضبط یک ویدیوی دیوانه کننده با وضوح بالا است و با توجه به نمایشگرهایی که اکثر مردم در دسترس دارند، مطمئناً بیش از حد انتظار است. اما این فقط بخشی از داستان است. این تلفن دارای بسیاری از ویژگی­های ویدیویی دیگر نیز است به ویژه در مورد تثبیت کننده. علاوه بر این، ویژگی جدید قاب‌بندی خودکار گلکسی اس 22 پلاس می‌تواند حداکثر 10 نفر را در یک قاب شناسایی و ردیابی کند و دوربین را به‌طور خودکار تنظیم کند تا همه در فوکوس باشند. همچنین می تواند افراد را در حین حرکت ردیابی کند. این قابلیت به ویژه برای افرادی که دوست دارند از فرزندان خود در هنگام راه رفتن، عکس بگیرند یا حرکت حیوانات خانگی مورد علاقه خود را ثبت کنند، بسیار مفید خواهد بود. به طور کلی، فیلمبرداری در گلکسی اس 22 پلاس کمی نرم تر از گلکسی اس 21 به نظر می رسد.

مشخصات باتری و اتصال گوشی اس 22 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس با باتری 5100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می­کند. این گوشی از دو سیم کارت، 5G، 4G VoLTE، Wi-Fi دو باند، بلوتوث نسخه 5.2، GPS/A-GPS، NFC و پورت USB Type-C برخوردار است.

امکان شخصی سازی و حفظ حریم خصوصی در گوشی اس 22 پلاس

سامسونگ در طراحی و عرضه گوشی اس 22 پلاس، تمرکز خاصی بر روی ویژگی‌های شخصی‌سازی و حفظ حریم خصوصی دارد. به عنوان مثال، می‌توانید هر برنامه‌ای را ببینید که برخی از مجوزهای شما، به ویژه موقعیت مکانی، دوربین و میکروفون را درخواست کرده است. همچنین می‌توانید مجوزها را در اوقات فراغت خود مدیریت کنید، از جمله لغو مجوزهایی که دیگر نمی‌خواهید توسط برخی برنامه‌ها استفاده شوند. به همین سادگی است که وارد منوی تنظیمات شوید، سپس بخش Privacy را بررسی کنید. اندروید 12 همچنین نشانگرهایی را نشان می­دهد که یک برنامه به طور فعال از دوربین و یا میکروفون شما استفاده می کند، درست مانند iOS.

مشخصات ظاهری گوشی اس 22 پلاس

دو مدل اصلی گلکسی اس 22 پلاس وجود دارد. هر دو دارای 8 گیگابایت رم هستند در حالی که مدل ارزان‌تر شامل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و مدل گران‌تر دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا هر دو در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. اولی عملکرد خوبی دارد، اگرچه به اندازه عملکرد دکمه پاور S22 Ultra محکم نیست و ای کاش کمی بزرگتر بود. دکمه تغییر صدا اندازه خوبی دارد و همانطور که انتظار می­رود کار می کند. سینی سیم کارت در لبه پایینی تلفن قرار دارد، همانطور که درگاه USB-C و بلندگوی رو به پایین فعال می­شوند.

 افزون بر همه اینها، بهتر است به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که هاپتیک­های گوشی یک کیسه ترکیبی هستند. آنها بسیار پیشرفته تر از لمسی S22 Ultra عمل می­کنند و بنابراین برای فعالیت هایی مانند تایپ کردن یا تعامل با صفحه نمایش بهتر هستند. با این وجود، قدرت خام هاپتیک به حدی کاهش یافته است که وقتی دستگاه در جیب شما است، به راحتی می­توان اعلان ها را از دست داد.

بررسی مشخصات بلندگوی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

با خرید گوشی اس 22 پلاس، صدای استریوی Dolby Atmos را به لطف ترکیب گوشی و بلندگوی پایین دریافت می کنید( این تجربه بیشتر شبیه به Galaxy S22 Ultra است)، به این معنی که S22 Plus صدای تمیزی تولید می کند که می­تواند در سطوح نسبتاً بالا و بدون اعوجاج تنظیم شود. اگر عادت دارید در حین انجام کارهای خود یا هنگام پرداختن به تکالیف، موسیقی پخش ­کنید، می­توانید روی کیفیت صدای بسیار خوب این دستگاه، حساب ویژه باز کنید اما اگر مشغول تماشای یک فیلم هستید، بهتر است یک جفت هدفون خوب داشته باشید تا برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید.

مزایای خرید گوشی اس 22 پلاس

گوشی اس 22 پلاس، یک دستگاه ممتاز است که در برخی از زمینه‌های کلیدی از برادران خود بهتر عمل می­کند. گلکسی اس 22 پلاس یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سامسونگ برای کسانی است که نیازی به قلم ندارند.

از آنجایی که سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس در بین مدل­های بزرگتر گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 22 کوچکتر قرار می گیرد به لحاظ ابعاد، در حد وسط این دو مدل است. مردم به طور طبیعی به سمت بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین چیزها جذب می‌شوند، به این معنی که محصول میانی باید استعداد خود را به گونه‌ای ثابت کند که خواهر و برادرش این کار را نمی‌کنند.

 به همین دلیل است که در بررسی مشخصات گلکسی اس 22 پلاس به عنوان یک پرچمدار در این عرصه، به قابلیت هایی برخورد می کنیم که در سایر نمونه­ها کمتر دیده می­شود.  به طور مثال؛ همچنان که در بالا نیز اشاره کردیم، ویژگی­های فیلمبرداری و ضبط ویدیو در این گوشی، بی نظیر است. از آنجایی که این گوشی به طور مستقیم با اپل آیفون 13 پرو، گوگل پیکسل 6 پرو و ​​پرچمدارانی مانند وان پلاس و شیائومی رقابت می کند، واقعا ارزش خرید را دارد و مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار می­دهد.

بیشتر بخوانیم : معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S۲۲ Ultra 
قیمت گوشی اس22 پلاس

گوشی اس 22 پلاس در فروشگاه­های اینترنتی و حضوری با تفاوتقیمت در نرخ فروش، عرضه می­شود. بسته به اینکه شما، کدام فروشگاه را برای خرید محصول مورد نظر خود انتخاب می­کنید، هزینه­های متفاوتی را پرداخت خواهید کرد. هم اکنون، فروشگاه­های معتبر اقدام به فروش گوشی اس 22 پلاس به صورت حضوری و اینترنتی نموده اند که معمولا با قیمت مقرون به صرفه­ای عرضه می شود. در راستای بحث خرید اینترنتی گوشی هوشمند پلاس به شما؛ کاربران محترم، توصیه می­کنیم حتما از یک فروشگاه معتبر، خرید کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و ایرادی، بتوانید خدمات پس از فروش دریافت نمایید.

جمع بندی

Samsung Galaxy S22 Plus مظهر یک ارتقاء تکراری است. ظاهر و عملکرد آن مشابه مدل قبلی خود است، به طوری که تشخیص واقعی این گوشی از Galaxy S21 Plus که قبل از آن عرضه شده بود، کمی دشوار به نظر می­رسد. به عبارت دیگر، گلکسی اس 22 پلاس به طور قابل توجهی شبیه به گلکسی اس 21 پلاس است، با این تفاوت که ماژول دوربین هم رنگ بدنه است. البته این موضوع چیزی از کیفیت برتر گلکسی S22 پلاس، کم نمی­کند و کماکان یک دستگاه قوی است. در مجموع، گلکسی اس 22 پلاس با ارتقاء دوربین و نمایشگر خود، قطعاً یک گزینه نیروی قابل توجه در فضای اندروید است. به صورت خلاصه، گلکسی اس 22 پلاس با اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 عرضه می­شود. به این ترتیب شما به گزینه­های قالب بندی سیستمی نسخه جدید، داشبورد حریم خصوصی و مجموعه ای از سایر ویژگی های امنیتی کوچکتر که معمولا قابل مشاهده نیستند، دسترسی خواهید داشت. به طور کلی، شما جدیدترین و بهترین نسخه اندروید را با Galaxy S22 Plus دریافت می­کنید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.