پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

آنر نخستین تبلت مجهز به تراشه Dimensity ۸۰۲۰ با نام آنر پد وی ۸ را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۵

آنر نخستین تبلت مجهز به تراشه Dimensity ۸۰۲۰ با نام آنر پد وی ۸ را معرفی کرد

آنر نخستین تبلت مجهز به تراشه Dimensity 8020 با نام آنر پد وی 8 را معرفی کرد

چند ماه پس از اینکه آنر روی به رونمایی از تبلت پرچمدار خود یعنی V8 پرو آورد، تصمیم گرفت نسخه استاندارد آن را نیز در دست کاربران قرار دهد. در واقع اواخر سال گذشته میلادی این برند محبوب با رونمایی از تبلت خود نشان داد که کاربران را از محصولی شگفت انگیز بهره مند می کند. حال نوبت به نسخه استاندارد این تبلت رسیده و می‌ توان نسبت به تبلت آنر پد V8 اطلاعات کافی را به دست آورد.

آنر پد V8 نخستین تبلتی به شمار می رود که از تراشه ۱۶ نانومتری 8020  Dimensity بهره مند شده است. در حالی که آنر نسخه پرو از این محصول را با صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی روانه‌ بازار کرده بود، برای نسخه استاندارد تصمیم گرفته یک نمایشگر ۱۱ اینچی را برای محصول خود انتخاب کند. با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات تبلت آنر پد V8 بپردازیم.

مشخصات صفحه نمایش تبلت آنر پد وی 8

تبلت آنر پد V8 به عنوان محصول جدید این برند با یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. با وجود اینکه نسخه پرو از فناوری IMAX Enhanced بهره مند شده بود ولی این تبلت با نمایشگر LCD روانه بازار شده است.

تبلت آنر پد V8 با رزولوشن 2.5k ساخته شده و به واسطه بهره مندی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی عملکرد قابل قبولی را نشان خواهد داد. فراموش نکنید که نسخه پرو از این محصول دارای رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی بود.
این صفحه نمایش با رزولوشن ۲۵۶۰ در 1600 پیکسل می‌ تواند عملکرد قابل قبولی برای یک تبلت پرچمدار از خود نشان دهد. کاربر می تواند به واسطه حداکثر روشنایی این نمایشگر در زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز جزئیات را به خوبی مورد بررسی قرار دهد.

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت آنر پد V8

با بررسی مشخصات سخت افزاری آنر پد V8 می توان متوجه شد که این محصول مجهز به یک چیپست Dimensity 8020 شده است. در واقع این چیپست از شرکت مدیاتک برای نخستین بار است که بر روی یک تبلت قرار می گیرد. پردازنده به کار رفته با فناوری ۶ نانومتری تهیه شده و به واسطه بهره گیری از 8 هسته می تواند عملکرد شگفت انگیزی از خود نشان دهد. آنر برای این محصول ترجیح داده است که چهار هسته A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و همچنین چهار هسته Cortex_A78 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز را انتخاب نماید.

این تبلت به واسطه بهره گیری از رم ۸ گیگابایتی کاربران را یاری می کند تا بتوانند در اجرای نرم افزار ها و بازی های محبوب سرعت بالایی از آن مشاهده نمایند.
اگر قصد خرید تبلت پرچمدار آنر پد V8 را دارید باید بین دو نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی انتخاب خود را انجام دهید.
از نظر نرم افزاری تبلت آنر پد V8 نیز عملکردی راضی کننده خواهد داشت. آنر ترجیح داده است این محصول خود را با رابط کاربری MagicUI 6.1 در اختیار کاربران قرار دهد. این رابط کاربری قدیمی در کنار سیستم عامل اندروید ۱۲ عملکرد قابل قبولی را نشان خواهند داد. کاربر می تواند به ویژگی های مختلفی از نظر نرم افزاری دسترسی داشته باشد.

کیفیت دوربین تبلت Honor Pad V8

همانگونه که می دانید کیفیت سنسورهایی که برای دوربین تبلت در نظر گرفته می شوند به پای گوشی‌ های هوشمند نخواهند رسید.

آنر برای این تبلت خود از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. علاوه بر این با هدف کمک کردن به کاربران جهت ثبت تصاویر پرتره یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز بر روی تبلت قرار دارد. این دوربین ها به وسیله یک فلش LED پشتیبانی شده و کاربر را یاری خواهند کرد تا بتواند تصاویر مورد نظر را با کیفیت قابل قبول ثبت کنند
دوربین سلفی تبلت پرچمدار آنر V8 سنسور ۵ مگاپیکسلی داشته و عملکرد راضی کننده‌ ای نشان خواهد داد.

ویژگی های تبلت Honor Pad V8

با خرید تبلت آنر پد V8 می‌ توانید از ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. به عنوان مثال آنر برای این محصول خود از فناوری Honor Turbox استفاده کرده است. این فناوری شما را یاری می کند که در هنگام کار با تبلت به ویژه در انجام دادن بازی بتوانید عملکرد بهتری از دستگاه مشاهده نمایید. ناگفته نماند که آنر با هدف جذب رضایت کاربران و بالا بردن کیفیت اسپیکرهای دستگاه، بلندگوهای چهارگانه را برای این محصول انتخاب کرده که در اندازه میکرون با مواد باس پلیمری بر روی دستگاه قرار دارند.
از دیگر ویژگی هایی که کاربر می تواند در هنگام استفاده از تبلت آنر V8 به آن دسترسی داشته باشد، می‌ توان به فناوری MagicRing اشاره نمود. این فناوری به شما این امکان را خواهد داد تا بین چند صفحه نمایش بتوانید تعامل برقرار کنید. از قابلیت های دیگر این تبلت پرچمدار می‌ توان به امکان کنترل از راه دور توسط والدین، بهره‌ مندی از قلم آنر مجیک 3 و همچنین صفحه کلید شناور اشاره کرد.

کیفیت باتری و شارژدهی تبلت آنر پد V8

استفاده از یک باتری غول پیکر برای این تبلت پرچمدار تکمیل‌ کننده سخت افزار بی نظیر آن خواهد بود.

آنر این محصول خود را مجهز به باتری ۷۲۵۰ میلی‌ آمپر ساعتی کرده است. این باتری با ظرفیت بالا شما را یاری می‌ کند تا ساعت ها بتوانید از قابلیت های تبلت استفاده کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فناوری فست شارژ ۲۲.۵ وات نیز از دیگر قابلیت های این تبلت پرچمدار به شمار می رود.

قیمت و زمان عرضه تبلت آنر پد V8

تبلت آنر پد V8 هم اکنون و در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران چینی قرار دارد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن دارای برچسب ۲۶۰ دلاری بوده و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۲۷۵ دلار قیمت گذاری شده است. با وجود اینکه مدل پرو صرفا برای بازار چین عرضه شد ولی نمی توان به صورت قطعی بیان کرد که نسخه استاندارد به بازار جهانی عرضه می شود یا همچنان محدود به بازار کشور چین می ماند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.