پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آغاز عرضه مادربرد Mini-ITX X۴۷۰NH محصول جدید Biostar

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

آغاز عرضه مادربرد Mini-ITX X۴۷۰NH محصول جدید Biostar

آغاز عرضه مادربرد Mini-ITX X470NH محصول جدید Biostar
بایوستار یکی از تولید کننده گان مطرح مادربرد ، کارت گرافیک و سخت افزار  اخیرا از  مادربرد جدید خود با فرم فاکتور Mini ITX که با سوکت AMD AM4 همراه گردیده است با نام Biostar X470NH رونمایی کرد.

 

برای خریدمادربردهای بایوستار  اینجا کلیک نمایید.

 

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک نمایید.

 

بایوستار این مادربرد را برای سیستم‌های خانگی یا اداری کوچک طراحی نموده است .در واقع  X470NH نیازهای خانگی یا اداری کاربران را با ویژگی همیشگی خود یعنی (مقرون به صرف بودن)  برآورده  نموده است.

در ادامه باید اشاره کرد که بایوستار در مدل X470NH گیمرها را فراموش نکرده و قابلیت اورکلاک را فراهم کرده تا عملکرد بهبود یافته را به کاربرانی که نیاز دارند جلوتر از دیگران حرکت کنند، هدیه دهد.

 BIOSTAR X470NH  مجهز به چیپست AMD X470 و سوکت AM4 خواهد بود که امکان پشتیبانی از جدیدترین پردازنده‌های 7 نانومتری نسل سوم رایزن را نیز خواهد داشت.

باید گفت X470NH  علی رغم اندازه و ظاهر کوچک mini ITX می‌تواند با بُردهای بزرگ‌تر از خود نیز به سادگی رقابت نماید.

از سایر مشخصات و امکانات این برد کوچک می توان به بهره مندی از  USB 3.1 Gen 1 5Gb/s که سرعت و پشتیبانی گسترده‌تری را به دستگاه‌های جانبی خواهد افزود، بهره مندی از یک اسلات PCIe M.2 32Gb/s به همراه پورت‌های HDMI و یک VGA برای سازگاری با اکثر مانیتورها، بهره مندی از یک اسلات PCIe 3.0 x16 برای میزبانی کارت گرافیک، پشتیبانی از 32 گیگابایت حافظه رم و قابلیت اورکلاک 4000 مگاهرتزی اشاره کرد. همچنین گیمرها نیز می‌توانند از مزایای لگ و تاخیر کمتر در محیط شبکه به واسطه  وجود Realtek GbE LAN بهره مند گردند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.