پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با ویژگی‌های رابط کاربری EMUI ۸.۰ در گوشی های هواوی میت ۱۰

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با ویژگی‌های رابط کاربری EMUI ۸.۰ در گوشی های هواوی میت ۱۰

گوشی های هواوی میت 10  و میت 10 پرو امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. هوش مصنوعی به کار رفته در این گوشی ها در کنار سیستم عامل اندروید 8.0 و رابط کاربری EMUI 8.0 که پوسته سفارشی شده ی هواوی برای اندروید می باشد و باعث می شود سیستم عامل سریعتر و بهینه تر از گذشته کار کند، همه و همه در نهایت احساس و تجربه مناسبی را در اختیار کاربران این گوشی ها قرار می دهند. در ادامه این مقاله با هم به بررسی 5 ویژگی جالب آخرین نسخه EMUI یعنی نسخه 8.0 می پردازیم.

1. EMUI 8.0 هوشمند با حفظ سرعت و پایداری
یکی از مشکلات رایج سیستم عامل اندروید، پایین آمدن سرعت آن پس از چند ماه استفاده می باشد. شرکت هواوی با علم به این معضل، رابط کاربری اختصاصی خود را تحت عنوان EMUI جهت برطرف کردن این مشکل طراحی کرده است. آخرین نسخه EMUI علاوه بر حفظ سرعت و پایداری سیستم حتی بعد از 18 ماه استفاده، یک ویژگی خاص دیگری نیز دارد و آن پیش بینی رفتار کاربران بر مبنای رفتار قبلی او با گوشی است. با استفاده از این قابلیت، گوشی در هر لحظه پیش بینی می کند که کاربر قصد اجرای چه نرم افزاری را دارد و تا چه حد از منابع سیستمی و پردازشی باید به وی اختصاص یابد. در نتیجه این ویژگی، برنامه هایی که شما بیشتر از آن ها استفاده می کنید سریعتر اجرا می شوند.

2. مفصل انگشتان از تشخیص تا کارهای متفاوت
رابط کاربری EMUI برای گوشی های هواوی این امکان را فراهم کرده تا به عنوان تنها محصولی باشند که توانایی تشخیص بین ضربه مفصل انگشت و لمس نوک انگشت هستند. شما می توانید با خم کردن انگشت و ضربه مفصل انگشت به صفحه نمایش و کشیدن آن به اشکال مختلف، کارهای متفاوتی نظیر عکس گرفتن از صفحه، فیلم برداری از صفحه نمایش، تقسیم صفحه نمایش و سایر امور را به وسیله آن انجام دهید.

3. جابجایی بین دو هویت کاربری
اگر شما برای جداسازی هویت شخصی و تجاریتان در شبکه های اجتماعی، از دو گوشی هوشمند استفاده می کنید، از این پس با استفاده از قابلیت App Twin که رابط کاربری EMUI 8.0 گوشی های Mate 10 و Mate 10 Pro در اختیارتان قرار می دهد، می توانید از یک نرم افزار با اکانت های کاربری متفاوت در یک زمان استفاده کنید.

4. فضای خصوصی برای حفظ اطلاعات شخصی
گوشی هایی جدید Mate 10 و Mate 10 Pro یک فضای خصوصی برای نگهداری عکس ها و اسناد خصوصی شما تحت عنوان Prive Space دارند که به محض مخفی کردن اطلاعات شخصی خود در این فضا، می توانید محتوای گوشیتان را بدون ترس از دیده شدن اطلاعات شخصی، به دوستان خود نشان دهید.

5. HUAWEI Share اشتراک گذاری فایل ها به سرعت برق و باد
حجم زیاد فایل ها و یا سرعت ارتباط ضعیف، اشتراک گذاری فایل ها را به امری ملال آور مبدل می سازد. اشتراک گذاری فایل ها در دو گوشی Mate 10 و Mate 10 Pro بسیار ساده و سریع بوده و به ارتباط اینترنت نیز نیازی ندارد. رابط کاربری EMUI 8.0 سرعتی 100 برابر بیشتر از سرعت بلوتوث را برای اشتراک اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در این گوشی ها با استفاده از قابلیت Phone Clone، می توانید اطلاعات گوشی قدیمیتان را (چه اندروید چه iOS) به سرعت به گوشی جدید خود منتقل کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.