پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک مجهز به هوش مصنوعی

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک مجهز به هوش مصنوعی

هواوی چند روز پیش مجیک بوک جدید خود را تحت نام (Honor MagicBook) معرفی کرد. این اولترابوک هواوی از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل برخوردار است و دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری و ظاهری منحصر‌به‌فردی می‌باشد.

کمپانی هواوی چند روز پیش طی یک رویداد در چین از لپ‌تاپ آنر مجیک بوک رونمایی کرد. این اولترابوک نخستین لپ‌تاپ شرکت زیر مجموعه هواوی یعنی آنر است و دارای یک طراحی کاملا مدرن و جالب می‌باشد. به علاوه این محصول در بخش سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. کیفیت بالای ساخت و هوش مصنوعی نیز از دیگر نقاط قوت این دستگاه هستند.

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ دارای حاشیه‌های بسیار کم و زیبا می‌باشد به طوری که نسبت نمایشگر به بدنه حدود 81 درصد می‌باشد که به زیبایی این لپ‌تاپ افزوده است. لولا‌های این مجموعه نیز توانایی چرخش 180 درجه‌ای دارند، اما هنوز نمی‌توانیم به طور قطعی از عملکرد خوب آن حرف بزنیم تنها می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که این لولا برای استفاده روزمره و عادی مناسب است. بدنه‌ی این لپ‌تاپ از فلز است و کیبورد آن یک مدل تمام QWERTY می‌باشد. با توجه به ضخامت  15.8 میلی‌متری و وزن ناچیز 1.47 کیلوگرمی،قطعا این دستگاه یک گزینه‌ی مناسب جهت حمل و نقل است و همراه خوبی برای شما خواهد بود.

این لپ‌تاپ زیبا و ویژه‌ی آنر دارای 4 اسپیکر است و می‌تواند از سیستم صوتی دالبی پشتیبانی کند. وجود یک MIMO 2×2 دو آنتنه وای فای قدرت ارتباط بی‌سیم آن را افزایش می‌دهد. پردازنده این دستگاه نیز Core i7-8550U است که از تراشه‌های معروف نسل هشتم اینتل می‌باشد که به تازگی معرفی شده است. البته نسخه Core i5 این لپ‌تاپ نیز در دسترس کاربران با بودجه کمتر قرار دارد. 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه‌داخلی از نوع SSD و کارت گرافیک NVIDIA MX150 از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک بوک هستند. باتری لپ‌تاپ جدید آنر یک نمونه 57 وات ساعتی است که می‌تواند تا 12 ساعت لپ‌تاپ را در حالت تماشای فیلم فول اچ دی و یا وب‌گردی و تا 13 ساعت در حالت پردازش اسناد همراهی کند.

آنر مانند همیشه محصول جدید، مدرن و کاربردی خود را مطابق سیاست‌های همیشگی خود با قیمتی بسیار پایین و مقرون به‌صرفه و نیز در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و صورتی وارد بازار خواهد کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.