پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با فناوری جدید باتری هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با فناوری جدید باتری هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

در این مقاله با سوپر‌شارژ خانواده میت آشنا خواهید شد. می‌خواهیم بررسی کنیم که فناوری باتری هواوی میت 10 و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 & Mate 10 Pro) تحت نام SuperCharge چگونه کار می‌کند.!

هواوی دومین شرکت تولید کننده و سود‌آور گوشی‌های هوشمند، در نهایت موفق شد تا تاییدیه TUV Rheinland آلمان را برای گوشی‌های جدید خود با نام هواوی میت 10 و میت 10 پرو کسب کند. این شرکت با رفع کردن مشکلات مدیریت باتری در تلفن‌های همراه خود توانست از فرصت‌های خوب خود استفاده کند و محصولات جدیدی با قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب در ضمینه شارژ و مدیریت باتری ارائه کند.

فناوری جدید باتری هواوی میت 10 می‌تواند با یک بار شارژ کامل، شما را از شارژ مجدد در طول یک روز کامل بی‌نیاز کند. همچنین این تکنولوژی رکورد سریع‌ترین مدت شارژ را برای میت 10 و میت 10 پرو به ارمغان آورده است. برای همین است که هواوی تصمیم گرفت تا ایمنی باتری گوشی‌های خود را افزایش دهد. آزمایشگاه‌های TUV Rheinland نشان می‌دهد که فناوری باتری هواوی میت 10 تحت نام Huawei SuperCharge نخستین تکنولوژی شارژ سریع می‌باشد که در آزمایش‌های مربوطه موفق بوده و همه‌جوره خودش را اثبات کرده است.

به‌دست آوردن گواهینامه TUV Rheinland کار سختی است چراکه استاندارد‌های این شرکت آلمانی بسیار سختگیرانه می‌باشد و نظارت بر محصولات مورد تاییدیه از این شرکت توسط مهندسان دقیق و کارکشته‌ای صورت می‌گیرد. این شرکت تمام تجهیزات فناوری باتری یعنی مدارهای باتری، کابل‌ها، شارژرها و هرچیز دیگری که در مدیریت قدرت انطباقی ایفای نقش می‌کند را بررسی می‌کند و عدم فرار حرارتی و یا تخریب باتری را به صورت مطمئن گزارش می‌دهد. هدف از گرفتن تاییدیه این شرکت توسط هواوی برای اثبات امنیت باتری گوشی‌های جدید میت 10 و میت 10 پرو  بود. حتی متخصصان شرکت آلمانی برای اطمینان بیشتر، گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو را با هزار کابل شارژ ساخت شرکت‌های مختلف آزمایش کردند تا بتوانند لوازم جانبی فناوری باتری هواوی میت 10 با نام سوپرشارژ را از جهت شدت درجه حرارتی (از دو راه شارژر دیواری و مدار IC داخل گوشی) مورد بررسی قرار دهند.

تراشه جدید هواوی مجهز به هوش مصنوعی می‌باشد و همین امر باعث مدیریت بهتر باتری گوشی می‌شود چراکه کنترل پردازنده‌های تلفن و چگونگی ارتباط آن‌ها با باتری بر عهده‌ی تراشه است. هوش مصنوعی همچنین از ماشین یادگیری برای فهمیدن مکالمه مداوم و مکرر بین دستگاه و شارژر استفاده می‌کند و در تمام ثانیه‌ها بر چرخه، نظارت کامل دارد. این فناوری به طور مداوم ولتاژ و جریان  4.5 ولت / 5 آمپر یا شارژرهای شخص ثالث را برای محدود کردن جریان کنترل می‌کند تا اشکالی در زمان شارژ سریع رخ ندهد و فرایند شارژ به خوبی انجام شود.

برای اثبات فناوری شارژ سریع پایان به پایان میت 10 و میت 10 پرو همین کافی است که آزمایش‌های سایت PhoneArena هم امنیت این تکنولوژی را تایید می‌کند گفتنی است عمر باتری میت 10 و میت 10 پرو در مصارف ترکیبی بیش از 12 ساعت می‌باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.