پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با شیائومی می مکس ۳ با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با شیائومی می مکس ۳ با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری

شیائومی از گوشی جدیدش که به باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است رونمایی کرد. نام این گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) است و در ادامه به مشخصات این تلفن همراه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!

این گوشی هوشمند پیش‌تر توسط بنیان‌گذار شرکت شیائومی به نمایش در آمده بود و همچنین ویدیویی مربوط به این گوشی جدید در ویبو منتشر شده بود. اما حالا شیائومی می مکس 3 به صورت رسمی معرفی شده است. شاید شیائومی این دستگاه جدید را گوشی هوشمند خطاب کند اما ابعاد آن بیشتر به یک فبلت شبیه است. دلیل آن نیز نمایشگری بسیار بزرگ 6.9 اینچی FullHD+ آن است. به‌علاوه از آنجا که یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند جا شده است باید انتظار یک فبلت نسبتا بزرگ را داشته باشیم.

اگر بخواهیم یک محصول شبیه به شیائومی می مکس 3 را نام ببریم، باید به گوشی ردمی نوت 5 اشاره کنیم. ابعاد 176.15 در 87.4 در 7.99 میلی‌متر و وزن 221 گرم گوشی جدید شیائومی را تا حدودی با گوشی ردمی نوت 5 در یک سطح قرار می‌دهد. شیائومی می مکس 3 از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 636 با سرعت 1.8 گیگاهرتز برخوردار است. دوربین دوگانه دستگاه هم از یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با لنز 1.9، پیکسل‌های 1.4 میکرومتری و فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز dual-pixel و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ثانویه با لنز f/2.0 برای بلور کردن پس‌زمینه تشکیل شده است. دوربین جلو هم میزبان یک سنسور 8 مگاپیکسلی قدرتمند است تا سلفی های بهتری را ثبت کند. البته توجه داشته باشید که هدف اصلی این گوشی هوشمند نگهداری شارژ بیشتر و ارائه همه چیز در ابعاد بزرگ‌تر می‌باشد، لذا دوربین سلفی از اولویت‌ها به‌شمار نمی‌رود.

به لطف رابط کاربری EMUI 9.5 که با اندروید 8.1 اوریو در شیائومی می مکس 3 ارائه شده، قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی برای این گوشی هوشمند به ارمغان آمده است. این قابلیت‌ها همگی به هوش مصنوعی مربوط هستند و شامل تشخیص صحنه، تشخیص چهره، سلفی‌های بهتر و یک دستیار صوتی کمکی می‌شوند. از امتیازات دیگر این گوشی هوشمند دریافت آپدیت MIUI 10 است. البته از آنجا که شیائومی امنیت دستگاه‌های کاربران را به بهترین شکل تامین می‌کند و همیشه دستگاه‌های خود را آپدیت و به‌روز نگه می‌دارد، احتمال ارائه رابط کاربری MIUI 11 هم در شیائومی می مکس 3 وجود دارد. این گوشی هوشمند از فناوری Dual VoLTE  و وای فای 802.11ac در هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز بهره می‌برد. بلوتوث 5.0 و وجود یو اس بی نوع C نیز از دیگر مشخصات Xiaomi Mi Max 3 به‌شمار می‌روند.

می مکس 3 از نظر داخلی و سخت‌افزاری به ردمی نوت 5 و از نظر ظاهری بیشتر به Mi 6X شباهت دارد. البته ناگفته نماند که تقریبا تمام گوشی‌های شیائومی در تکاپو برای ارائه ظاهری مشابه آیفون ایکس هستند.

شیائومی می مکس 3 در دو نسخه ارائه می‌شود. یکی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و دیگری همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی. این دو نسخه به ترتیب با قیمت‌های 252 و 300 دلار عرضه خواهند شد. خریداران می‌توانند این گوشی هوشمند را در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی سفارش دهند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.