پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با سنسور اثر انگشت در هواوی Mate ۲۰ Pro

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با سنسور اثر انگشت در هواوی Mate ۲۰ Pro

از میان نوآوری های فراوان گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) ما تصمیم به بررسی در مورد  سنسور اثر انگشتی که  در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده بپردازیم که امنیت و راحتی را رقم زده است.

با اولین برخورد با گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به احتمال زیاد از پیدا نکردن سنسور اثر انگشت این گوشی در پشت بدنه و یا پایین صفحه نمایشگر متعجب خواهید شد و ممکن است تصور نمایید این گوشی فاقد سنسور اثر انگشت باشد. اما با برسی دقیق تر متوجه خواهید شد که هواوی سنسور اثر انگشتی را به شکلی بسیار جذاب در زیر صفحه نمایش Mate 20 Pro جای داده است.

این موضوع نشان از تلاش کمپانی هواوی برای رضایت بیشتر کاربران همراه با تولید و عرضه گوشی‌های نوآورانه خود با جدید‌ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا می باشد.

هواوی Mate 20 Pro سنسور اثر انگشت هوشمند خود را در قسمت میانی درست  زیر صفحه نمایش جای داده است و برای دسترسی به  آن فقط کافیست انگشت خود را بر روی این سنسور هوشمند بگزارید تا این گوشی پروسه شناسایی اثر انگشت شما و بازگشایی قفل صفحه نمایش را خیلی سریع وهوشمند به انجام برساند.

در واقع باید عنوان کرد که شرکت هواوی اولین تولید کننده گوشی های هوشمند اندرویدی مجهز به تکنولوژی سنسور اثر انگشت می باشد. سنسور اثر انگشت به کار گرفته شده در زیر صفحه نمایش Mate 20 Pro، به گونه ای طراحی گردیده است که تنها در مواقع مورد نیاز ظاهر شود و عمل تشخیص اثر انگشت را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام دهد. همچنین هواوی مدعی ثبت رکورد بی‌نظیری را از نظر سرعت در بازگشایی قفل صفحه نمایش در میان رقبای خود می باشد.

هواوی برای  کاربران گوشی های همراه که عادت به استفاده مداوم از سنسور اثر انگشت در گوشی های هوشمند خود کرده‌اند در جدیدترین پرچم دار خود این فن آوری را بهینه تر کرده است تا تجربه بهتری در استفاده از گوشی های هواوی برای کاربران محبوب خود فراهم نماید.

هواوی همچنین این امکان را به کاربران خود داده است که به دلخواه خود تنظیمات این سنسور را تغییر دهند. تنها کافی است به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و گزینه Fingerprint ID را انتخاب نمایند در این صورت به واسطه آن می‌توان از سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه تلفن همراه بهره مند گردید و همینطور با راه‌اندازی قابلیت Access Safe امنیت قفل صفحه نمایش گوشی را به میزان قابل توجه ای افزایش داد.

حتی  می‌توان تنظیمات این سنسور را به گونه ای تنظیم نمود که برای استفاده از آن حتی نیازی به روشن کردن مانیتور گوشی نباشد و فقط با لمس نمودن حدودی محل سنسور، گوشی به صورت هوشمند اثر انگشت را شناسایی نماید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.