پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

آشنایی با تمام ویژگی‌های جدید آپدیت واچ او اس ۴.۳ ساعت اپل

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

آشنایی با تمام ویژگی‌های جدید آپدیت واچ او اس ۴.۳ ساعت اپل

نسخه پیش‌نمایش عمومی واچ او اس 4.3 (watchOS 4.3) مختص ساعت‌های هوشمند شرکت اپل یا همان اپل واچ معرفی شد. در این مطلب به قابلیت‌های این نمونه به روز شده خواهیم پرداخت.

دو ماه پیش شرکت اپل سیستم‌عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند جدید خود را به طور آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار داد و کاربران عادی قادر به استفاده از آن نبودند. حالا این نسخه سیستم‌عامل به شکل آزمایشی و با نام واچ او اس 4.3 (watchOS 4.3) در اختیار عموم قرار گرفته است. این سیستم‌عامل دارای قابلیت‌های جدید و بهبود‌های زیر پوستی می‌باشد. انتظار می‌رود تا در چند روز آینده این سیستم‌عامل به صورت رسمی عرضه شود.

بازگشت دوباره قابلیت کنترل موزیک روی آیفون
در اوایل عرضه اپل واچ، نسخه سیستم‌عامل آن قادر به کنترل صدا و رد کردن موزیک‌ها بود، اما به دلیل برخی از مسائل نا‌معلوم اپل تصمیم گرفت تا این امتیاز را از واچ او اس 4 بگیرد که با دلخوری بسیاری از کاربران و اعتراض آنها همراه شد. حالا اپل این قابلیت را به واچ او اس 4.3 اضافه کرده است تا بار دیگر دل کاربران خود را به دست بیاورد.

مطابق گذشته شما با استفاده از سیستم‌عامل به روز شده‌ی واچ او اس 4.3 می‌توانید موزیک‌های در حال پخش روی آیفونتان را کنترل کنید. به علاوه امکان کنترل موزیک‌های در حال پخش بر روی هوم پاد و ایرپادتان نیز در این سیستم‌عامل در اختیار شما خواهد بود. برای مثال می‌توانید از روی ساعت خود بدون نیاز به آیفون تان اقدام به استریم موسیقی کنید.

استفاده از حالت شارژ Nightstand در هر جهت
از دیگر قابلیت‌های سیستم‌عامل جدید امکان شارژ ساعت در حالت Nightstand و در حالت عمودی می‌باشد. در گذشته برای شارژ ساعت در حالت Nightstand باید ساعت را در حالت افقی قرار می‌دادیم و حالا با انتشار این سیستم‌عامل جدید این محدودیت برداشته شده است. با این کار استفاده از حالت نایت‌استند بر روی پد شارژ بیسیم Apple AirPower در اپل واچ به مراتب آسان‌تر می‌شود. حالا شما می‌توانید آیفون، ایرپاد و اپل واچ خود را روی پد شارژ بی‌سیم قرار داده و واچ فیس را به راحتی در اختیار داشته باشید. حتی حالت Nightstand در حالت عمودی نیز با هر اپلیکیشنی کار می‌کند.

هنگامی که ساعت را به شارژ متصل کنید یک انیمیشن نرم و زیبا روی صفحه ظاهر می‌شود. قبلا با اتصال ساعت به شارژ تنها شاهد نمایش درصد باتری بودیم که حالا این صحنه با یک انیمیشن زیبا در آمیخته و جلوه‌ی جالبی دارد. وقتی ساعتتان را به حالت عمودی درآورید، آیکون باتری به سمت چپ بالای صفحه منتقل می‌شود.

واچ فیس سیری بهبودیافته
سیستم‌عامل جدید watchOS مجهز به واچ فیس سیری ارتقا یافته می‌باشد. واچ فیس سیری می‌تواند داده‌های فعالیتی را دریافت کند و بر روی فعالیت‌های روزانه شما تمرکز کرده و پیشرفت شما را در حلقه‌های فعالیتی نمایش دهد. با این کار شما تحریک به انجام فعالیت و به پیش بردن اهداف فعالیت‌های روزانه خود خواهید شد.

به‌علاوه واچ فیس سیری بهبود یافته در آپدیت واچ او اس دارای یک قابلیت جدید می‌باشد. سیری حالا می‌تواند کارت آهنگ‌های جدید را در اپل موزیک به کاربران نمایش دهد.

نحوه آپدیت کردن
برای آپدیت اپل واچ خود ابتدا باید توسط آیفون تان، ساعت را شناسایی کنید و به مسیر Settings > General > Software Update بروید. حالا اپلیکیشن شروع به دریافت آپدیت‌های جدید می‌کند و با دانلود و نصب آنها به کار خود خاتمه می‌دهد. توجه داشته باشید از آنجایی که داده‌ها ابتدا روی آیفون ذخیره می‌شوند و بعد با استفاده از بلوتوث به اپل واچ انتقال پیدا می‌کنند، این پروسه کمی طول خواهد کشید، شاید بین 10 تا 15 دقیقه!

حتما به باتری اپل واچ خود توجه کنید زیرا هنگام آپدیت ساعت شما حداقل باید 50 درصد شارژ داشته باشد. اگر این طور نبود آن را ابتدا به شارژ متصل کنید سپس آپدیت را انجام دهید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.