پربازدیدترین مطالب

معرفی برندها

آشنایی با برند کورسیر و محصولات آن

یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳

آشنایی با برند کورسیر و محصولات آن

آشنایی با برند کورسیر و محصولات آن

کمپانی کورسیر یکی شرکت مطرح آمریکایی است که در زمینه قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی جزء برندهای مطرح دنیا می باشد. این کمپانی اولین بار در کالیفرنیا و در در سال 1994 توسط اندی پول (Andy Paul) ، دن لیبرمن (don Lieberman) و جان باکلی  (john beekley)تاسیس شد. طراحی محصولات برند کورسیر در آمریکا و اسمبل، تست، بسته بندی و ارسال آن ها به تمام نقاط جهان، در کشور تایوان انجام می شود.

شرکت کورسیر تخصص کافی در زمینه ساخت تجهیزات استریمینگ (پخش زنده) را کسب کرده وElgato Gaming  را در سال 2018 میلادی، تصاحب کرد و یک سال بعد تخصص و مهارت خود را در زمینه کامپیوتر و لپ تاپ های گیمینگ ارتقا بخشید. به طوری که، این شرکت به دلیل کیفیت بالای تولید محصولات و نیز به کارگیری تکنولوژی های نوین در طراحی و ساخت آن ها، موفق به دریافت جوایز مختلفی شده است که از جمله می توان به جایزه طلایی مراسم جوایز بخش پی‌سی گیمینگ استرالیا 2019 و انتخاب کورسیر به عنوان یکی از سه برند برتر تجهیزات گیمینگ دنیا در سال 2019 اشاره کرد. این کمپانی در زمینه گیمینگ به عنوان یکی از بهترین برندهای تخصصی و فعال شناخته شده است. به طوری که بسیاری از تولیدات، تحقیقات و سرمایه گذاری خود را در این زمینه معطوف کرده است.

معرفی برخی محصولات برند کورسیر

از جمله محصولات اصلی کمپانی کورسیر می توان به رم، کیس کامپیوتر، کیبورد و ماوس گیمینگ، هدست، تجهیزات اختصاصی خنک کننده کامپیوتر، فلش مموری، پاور کامپیوتر، درایوSSD ، لوازم نورپردازی، کامپیوترهای اسمبل شده، صندلی های گیمینگ است. با توجه به گستردگی تولیدات این شرکت و شهرت آن، کمتر کسی است که با محصولات گیمینگ آن آشنایی نداشته باشد. به طوری که این شرکت تا ژانویه 2020، با 15/18 درصد بیشترین سهم فروش کیبوردهای گیمینگ جهان را به خود اختصاص داد.

کیبورد Corsair K95 RGB Cherry MX Brown: این نوع کیبورد برند کورسیر یکی از کیبوردهای برتر جهان است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به نوردهی زیبای RGB در کنار طراحی بی‌نقص، به کارگیری 18 کلید ماکرو در سمت چپ کیبورد، عمر طولانی و جنس با دوام آن اشاره کرد. این کیبورد را می توان در لیست تاپ‌ترین و برترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال در سایت ‌ها و نشریات معتبر مشاهده کرد.

Corsair M65 Elite RGB: فرم این ماوس به صورت متفاوتی طراحی شده است به طوری که کارکردن با آن را راحت کرده، چرا که ارگونومی بالایی داشته و انگشتان به خوبی روی آن قرار می گیرد. از ویژگی های برجسته محصول می توان به عمر بیش بیش از 50 میلیونی کلیدها، استفاده از سنسور دقیق و قدرتمند با حساسیت 18000DPI، وزن سبک و کمتر از 100 گرم و استفاده از 9 کلید قابل برنامه ریزی اشاره کرد.  

هدست Corsair Void Pro: طراحی این هدست از برند کورسیر به طور کاملا خلاقانه ای انجام شده است. شکل چهار ضلعی با هندسه جالب گوشی های هدست، زیبایی و ظاهر حرفه ای به آن بخشیده است. به علاوه، وجود یک میکروفون بلند دارای قابلیت خم شدگی و استفاده از فیلتر نویز و شفافیت بالای صدا، ظاهر و قابلیت آن را دو چندان کرده است. این محصول دارای سیستم صورت سوراند 1/7 بوده و از درایورهای صوتی 50 میلیمتری استفاده می کند که قدرت صوتی بسیار بالایی دارند.

رم Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHZ CL16: برند کورسیر برای سال ها یکی از تولیدکنندگان محبوب رم های قدرتمند گیمینگ بوده است. رم های سری Vengeance به دلیل مشخصات فنی مطلوب و رنگ و طراحی خاص آن در میان پی سی گیمرها و مشتاقان اورکلاک بسیار محبوب می باشد. این رم دارای فرکانس 3000 مگاهرتز بوده و با دو ماژول 16 گیگابایتی به عنوان رم حرفه ای در سیستم ها گیمینگ قوی به حساب می آید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.