پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰

معرفی نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook

نسل جدید لپ‌تاپ‌های اچ‌پی (HP) در سه سایز 13، 14 و 15 اینچی با نام‌های Elitebook 840, EliteBook 830 و EliteBook 850 معرفی شدند و به زودی به‌فروش خواهند‌رسید.

امروزه اشکالی که به وب‌کم‌ها و میکروفون لپ‌تاپ‌ها می‌گیرند این است که در صورت هک شدن آنها، هکر‌ها می‌توانند به راحتی به آنان دسترسی داشته و بدون اطلاع شما، آنچه را که رو‌به‌رو‌ی وب‌کم شما اتفاق می‌افتد مشاهده کنند و صدای شما را بشنوند. برای همین معمولا توصیه می‌شود زمان‌هایی که به وب‌کم و میکروفون لپ‌تاپ تان نیازی ندارید روی آن‌ها کاور بکشید.

این بار شرکت اچ‌پی با استفاده از یک کاور محافظ وب‌کم به صورت پیشفرض این مشکل را حل کرده است. نسل جدید لپ‌تاپ‌های اچ‌پی EliteBook اولین میزبان این قابلیت نسبتا جذاب هستند. در این صورت، این محصول جدید برای افرادی که به محافظت از حریم شخصی خود اهمیت زیادی می‌دهند بسیار مفید خواهد بود. البته این ویژگی در مدل‌های مجهز به نمایشگر لمسی به کار گرفته نشده است؛ چرا که این نمایشگر‌ها پتانسیل این قابلیت را ندارند.

در ساخت لپ‌تاپ‌های اچ‌پی EliteBook از یک میکروفون بهبودیافته‌تر World-Facing بهره گرفته شده است. با این میکروفون شما می‌توانید مکالمات صوتی اسکایپ را با کیفیتی بی‌نظیر تجربه کنید. از این به بعد در هر نوع تماس VoIP یا کنفرانس ویدیویی، این لپ‌تاپ جدید عملکردی بی نقص را به شما ارائه می‌کند.

این سری از لپ‌تاپ‌ها دارای سه مدل هستند. مدل اول با نام EliteBook 830 G5 و صفحه‌نمایش 13 اینچی با قیمت 1049 دلار ارائه خواهد شد. به دنبال آن مدل دوم به نام EliteBook 840 G5 مجهز به نمایشگر 14 اینچی با قیمت 1029 دلار عرضه خواهد شد و در نهایت مدل سوم این مجموعه با نام EliteBook 850 G5 همراه با صفحه‌نمایش 15 اینچی و قیمت 1039 به فروش خواهد رسید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.