پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مانیتور گیمینگ چیست؟

شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰

مانیتور گیمینگ چیست؟

مانیتور گیمینگ چیست؟

شاید خیلی از شما اسم مانیتور گیمینگ را شنیده باشید، اما باید بدانیم مانیتور گیمینگ چیست و چه کاربردی دارد. همانطور که اسم این محصول گویاست، این مانیتور به طور تخصصی برای بازی کردن و به اصطلاح گیمینگ طراحی و ساخته شده و قابلیت های بیشتری که برای بازی کردن در آن وجود دارد، سبب محبوبیت و حیاتی بودن این محصول میان گیمر ها شده است. اکثر گیمرهای حرفه ای و شاید تازه کار، وجود این مانیتور را بسیار ضروری می دانند به طوری که بازی کردن برایشان بدون این مانیتور های خاص و زیبا بی معنی تلقی می شود.

اگر قصد خرید مانیتور را دارید حتما بخوانید : نکات بسیار مهم در مورد خرید بهترین مانیتور کامپیوتر

تفاوت مانیتور گیمینگ با مانیتور عادی

اگر قصد خرید مانیتور گیمینگ را دارید با ما همراه باشید . تفاوت اصلی و مهم مانیتور گیمینگ با دیگر مانیتور ها در سه چیز محصور شده است: زمان واکنش دهی، لگ ورودی و فریم ریت. زمان واکنش دهی زمانی است که یک پیکسل از رنگ سفید به مشکی و دوباره به رنگ سفید تغییر کند و فریم ریت به مقدار عکسی که یک مانیتور به طور همزمان می تواند نشان دهد گفته می شود. به عنوان مثال در مانیتور گیمینگ 24 اینچ خمیده سامسونگ مدل زمان واکنش دهی یا همان مدت زمان پاسخگویی سه تا شش میلی ثانیه می باشد. لگ ورودی نیز فاصله زمانی ای است که فرمان صادر شده از ماوس یا کیبورد روی صفحه نمایش ظاهر شود و این مدت زمانی باید بسیار کم باشد تا به لحظات بازی لذتی دوچندان ببخشد.

سامسونگ، فعال دیجیتالی

سامسونگ، یک کمپانی تولید محصولات دیجیتال در کره جنوبی است که از رقیبان سرسخت و پرطرفدار دیگر تولیدکنندگان این زمینه، محسوب می شود. این شرکت بازرگانی در سال 1938 تاسیس گشت و در زمینه های بسیاری فعالیت داشته. امروزه کمپانی سامسونگ در تولید محصولات متعددی از قبیل: مانیتور، گوشی همراه، تلویزیون، یخچال و... بیشتر شناخته می شود. تمامی محصولات سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در نمایندگی های سامسونگ و دیگر فروشگاه ها از جمله آترامارت عرضه می شوند.

مانیتور گیمینگ 24 اینچ خمیده سامسونگ  C24RG50FQ

مانیتور 24 اینچ گیمینگ سامسونگ C24RG50FQ ، محصولی از شرکت ثابت شده سامسونگ است. نسبت تصویر در این محصول 16:9 می باشد که نسبت متوسطی برای یک مانیتور گیمینگ است. پایه خمیده این مانیتور سبب افزایش جذابیت بازی کردن برای یک گیمر می شود، این ویژگی امکان تغییر زاویه مانیتور با سطح را برای ما ایجاد می کند؛ یعنی می توانیم فاصله مانیتور با میز و دیوار پشت آن زیاد یا کم کنیم.  صفحه نمایش ال ای دی که از رایج ترین صفحات مورد استفاده برای مانیتور است، در این مانیتور گیمینگ نیز استفاده شده است. رنگ مشکی به کار گرفته شده در بدنه این محصول، ظاهر چشم نوازی به آن بخشیده. این محصول تولید شده توسط کمپانی سامسونگ، دارای گارانتی اصلی می باشد و این امر به شما اطمینان خاطر می دهد که محصولی را که خریداری می کنید؛ کاملا سالم و با کیفیت است و توسط خود سامسونگ تضمین شده است.

آترامارت، خرید رضایت بخش

زندگی روزمره پر مشغله، به ما این اجازه را نمی دهد که وقت کافی برای خرید کردن و یا بیرون رفتن از منزل داشته باشیم؛ از همین رو آترامارت مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالای دیجیتال، امکان خرید غیر حضوری و از راه دور را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ثبت سفارش با همکاران ما در ارتباط باشید. 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.