پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو، لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو؟

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹

مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو، لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو؟

مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو، لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو؟ کدامیک انتخابی بهتر است؟

لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو؟ این سوال بسیاری از کاربرانی به شمار می‌رود که قصد خرید لپ تاپ را دارند. برای خرید لپ تاپ ایسوس و یا خرید لپ تاپ لنوو باید یک مقایسه جامع بین محصولات ارائه شده توسط این برندها انجام دهید. همانگونه که میدانید دو کمپانی ایسوس و لنوو به عنوان شرکت های موفق در زمینه عرضه انواع لپ تاپ شناخته می شوند. این برندها به خوبی توانسته اند لپ‌تاپ‌های پایین‌رده، میان رده و بالارده را متناسب با نیاز کاربران روانه بازار کنند. هنگامی که قصد خرید لپ تاپ ایسوس یا خرید لپ تاپ لنوو را دارید، علاوه بر نوع طراحی و ساخت و کیفیت صفحه نمایش باید امکانات و ویژگی‌های سخت‌افزاری محصول را نیز در نظر داشته باشید. هر دو شرکت تلاش کرده‌اند که طیف گسترده‌ای از لپ تاپ ها را با طرح های متنوع و عملکرد بالا در اختیار کاربران قرار دهند. اگر آشنایی با بازار لپ‌تاپ دارید باید اطلاعات جزئی در مورد محصولات ارائه شده توسط لنوو و ایسوس را داشته باشید. هنگامی که قصد خرید لپ تاپ ایسوس یا لنوو را دارید، باید یک مقایسه به لحاظ ظاهری، سخت افزاری، وزن دستگاه و باتری بین محصولات ارائه شده توسط این برندها انجام دهید. بدون تردید قیمت لپ تاپ ایسوس و قیمت لپ تاپ لنوو دو فاکتور مهم برای خرید این محصولات به شمار می روند. در کنار این موارد، ما یک مقایسه جامع بین لپ تاپ های ایسوس لنوو و انجام داده ایم. مطالعه این مطلب به شما کمک می کند که برای خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

همه چیز در مورد برند ایسوس

ایسوس، ایسر، اچ پی، گیگابایت، لنوو و اپل از جمله برندهایی به شمار می روند که هنگام خرید لپ تاپ می توانید از محصولات آنها استفاده کنید. بدون تردید ایسوس یکی از موفق ترین برندها در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ شناخته می‌شود.

برند ایسوس یک برند تایوانی بوده که فعالیت خود را در سال ۱۹۸۹ آغاز کرده است. جالب است بدانید که هر چهار بنیانگذار این برند قبل از تاسیس شرکت ایسوس، فعالیت خود را در شرکت ایسر انجام میدادند. ایسوس برای فروش لپ تاپ های خود سعی کرده است رویکردی متفاوت نسبت به دیگر برندها مدنظر قرار دهد. هنگامی که قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید باید بدانید که لپ تاپ های ارائه شده توسط این برند با دو رویکرد ساده و مشخص تولید می شوند. قیمت کالا و تنوع بالای محصولات به عنوان دو مولفه مهم همواره مد نظر تولید کنندگان در این برند قرار گرفته اند. ایسوس تلاش کرده است که رویکردی مشتری مدارانه برای خود داشته باشد. به همین علت با طراحی های نوآورانه، سعی در جذب مخاطب خواهد داشت. از جمله برندهایی که به عنوان رقبای ایسوس محصولات خود را روانه بازار می‌کنند می‌توان به لنوو، ایسر، گیگابایت و اپل اشاره‌ نمود. ایسوس تمام محصولات خود را در سه سطح ویژه برای کاربران عادی، حرفه ای و خاص تولید کرده است. علاوه بر لپ تاپ که به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این برند شناخته می شود، ایسوس در زمینه تولید مادربرد، کارت گرافیک و تبلت نیز توانسته فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهد. این برند تصمیم گرفت به منظور گسترش فعالیت های خود در زمینه طراحی و ساخت مانیتور و موبایل نیز اقدامات متعددی انجام دهد.

این پایان کار نبوده و ایسوس در زمینه تولید ساعت هوشمند، تجهیزات جانبی، تبلت، پروژکتور و همچنین تجهیزات شبکه نیز توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. اگر بخواهیم به بررسی دلایل موفقیت ایسوس بپردازیم، کیفیت بالای محصولات این برند، تنوع زیاد و قیمت مناسب را می توانیم عنوان کنیم.

بیشتر بخوانیم : حضور ایسوس در بازار لپ تاپ

0 تا 100 تاریخچه لنوو

پس از شکست‌های متوالی که شرکت لنوو تجربه کرد، با بهره گیری از دانش متخصصین توانست خود را به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید لپ تاپ معرفی کند.

شرکت لنوو یک شرکت چند ملیتی بوده که در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ و گوشی های هوشمند و تلویزیون فعالیت‌های خود را انجام می دهد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۸۴ آغاز کرده است. در سال ۲۰۱۳ شرکت لنوو توانست خود را به عنوان بزرگترین فروشنده کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ معرفی نماید. هم اکنون در بیش از ۶۰ کشور جهان، شعب این شرکت فعالیت خود را انجام می دهند. علاوه بر این، محصولات شرکت لنوو در بخش عمده‌ای از کشورهای جهان به فروش رسانده می شوند. بررسی تاریخچه تاسیس شرکت لنوو نشان می‌دهد که این برند با سرمایه گذاری ده مهندس در کنار مالک آن یعنی لیو شیوانژی، راه اندازی شده است. پس از آغاز فعالیت، مهندسین این شرکت تصمیم گرفتند که با تغییر نام این برند از لجند Legend به لنوو, فعالیت های گسترده خود را آغاز کنند. در ابتدا لنوو تلاش کرد که با فروش تلویزیون های هوشمند، خود را به عنوان یک شرکت موفق نشان دهد. علاوه بر این، با فروش ساعت های هوشمند نیز این برند توانسته است موفقیت های چشمگیری را برای خود به دست آورد. در کنار فروش لپ تاپ که به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت لنوو شناخته می‌شود، این برند با طراحی گوشی های هوشمند توانسته است نگاهی رو به جلو برای خود داشته باشد. شرکت لنوو با سرعت بسیار بالایی در حال رشد بوده و قصد دارد در چند سال آینده فعالیت های خود را در زمینه های مختلف گسترش دهد.

بیشتر بخوانیم : درباره لپ تاپ لنوو Legion ۵ بیشتر بدانید

موارد مهم برای مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو

همانگونه که بیان کردیم، در خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو باید چند فاکتور با هم مقایسه شوند. لپ تاپ های ارائه شده توسط این برندها تنوع بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، بازه های قیمتی مختلف نیز موجب شده است که کاربران برای خرید لپ تاپ، متناسب با نیاز خود بتوانند اقدام نمایند.

در حالت کلی برای انتخاب یک لپ تاپ از هر برندی باید چند مولفه را در نظر داشته باشید. علاوه بر طراحی ظاهری، باید عملکرد سخت افزاری و قدرت لپ تاپ را به عنوان یک شاخصه مهم در نظر بگیرید. عمر باتری و میزان شارژدهی از دیگر نکاتی به شمار می رود که در خرید لپ تاپ، اهمیت بالایی خواهد داشت. استفاده از سیستم خنک کننده قدرتمند و همچنین نوع پنلی که برای نمایشگر به کار می‌رود نیز حائز اهمیت است. سعی کنید کیفیت ساخت و مقاومت لپ تاپ را نیز به عنوان مولفه های مهم دیگر با هم مقایسه نمایید.

بدون تردید یکی از مهمترین مواردی که در خرید لپ تاپ لنوو، خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ از برندهای دیگر همواره مورد بررسی قرار می‌گیرد، قیمت محصول به شمار می رود. در واقع با مقایسه ای که بین این فاکتورها انجام می دهید، می توانید انتخابی مناسب برای خود داشته باشید.

نیاز شما از خرید لپ تاپ چیست؟

قبل از هرگونه انتخابی باید بدانید که قرار است با خرید لپ تاپ چه کارهایی با استفاده از آن انجام دهید. در واقع یکی از مهمترین موارد برای خرید لپ تاپ، بررسی زمینه کاربری خواهد بود. دانستن این موضوع اهمیت بالایی دارد. این شرایط کمک می کند که بتوانید برای خرید لپ تاپ لنوو و یا خرید لپ تاپ ایسوس به سراغ سری لپ تاپ های متناسب با نیاز خود بروید. به عنوان مثال اگر یک تولید کننده محتوا هستید و قصد دارید روی به خرید لپ تاپ ایسوس بیاورید، استفاده از سری لپ تاپ های zenbook به شما توصیه می شود. اگر یک گیمر هستید و به دنبال خرید لپ تاپ لنوو یا خرید لپ تاپ ایسوس می‌گردید، باید موارد دیگری را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال لپ تاپ های گیمینگ لنوو در سری LEGION و با دو فرم ROG و TUF به بازار عرضه می شوند.

 برای انجام بازی های حرفه ای ، خرید لپ تاپ لنوو LEGION 5 با ۴ گیگابایت گرافیک، محصولی مناسب برای شما محسوب می‌شود. این لپ‌ تاپ با قیمت‌ گذاری شگفت انگیزی که دارد از رم ۸ گیگابایتی نیز بهره برده و برای اجرای بازی های میان رده و بالارده به کمک کاربر خواهد آمد.

دسته دیگری از کاربران به دنبال خرید لپ تاپ دانش آموزی هستند. به همین علت باید به سراغ لپ تاپ های ارزان قیمت و اقتصادی بروند. دانش آموزان نیاز به استفاده از سخت افزارهای قدرتمند نخواهند داشت. این دسته از عزیزان با پرداخت هزینه هایی مناسب می توانند روی به خرید لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ اقتصادی لنوو بیاورند. این دو برند به خوبی با درک نیازهای کاربران، انواع محصولات اقتصادی را در این زمینه روانه بازار می‌کنند. به عنوان مثال خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 برای این دسته از عزیزان گزینه ای مناسب شناخته می شود. این لپ تاپ با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران در این زمینه کاربری است.

اگر قصد خرید لپ تاپ اقتصادی و دانش آموزی از برند ایسوس را دارید نیز چندین مدل را می‌توانید انتخاب نمایید. به عنوان مثال خرید لپ تاپ ایسوس R427FA با گرافیک اینتل UHD و با رم ۴ گیگابایتی می‌توان ایده ای مناسب برای شما محسوب شود.

دسته دیگری از کاربران که به دنبال خرید لپ تاپ قدرتمند و حرفه ای هستند باید در انتخاب خود دقت بیشتری به خرج دهند.

مقایسه طراحی و ظاهر لپ تاپ ایسوس و لنوو

در گام نخست برای خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو می توانیم به مقایسه ویژگی های ظاهری محصولات ارائه شده توسط این برندها بپردازیم. بدون تردید بررسی کیفیت ساخت نشان می دهد که شما میتوانید انتخابی مناسب از میان طیف گسترده محصولات موجود در بازار را انجام دهید. اگر بخواهیم به بررسی لپ تاپ های ایسوس و لنوو و شکل ظاهری آنها بپردازیم، به موارد مختلفی برخورد خواهیم کرد.

در حالت کلی باید بدانید که به لحاظ طراحی ظاهری و کیفیت ساخت، هر دو برند تقریبا در یک سطح قرار گرفته اند. با توجه به اینکه شرکت های ایسوس و لنوو برندهای معتبری به شمار می روند، برای تولید لپ تاپ و نوت بوک به خوبی توانسته اند از ظاهر مناسبی بهره برده و محصولات خود را متناسب با سلیقه کاربران به بازار عرضه نمایند. برند لنوو و برند ایسوس مدل های مختلف و متنوعی را با طرح ها و رنگ های بی نظیر در اختیار کاربران قرار می دهند. بسته به سلیقه ای که دارید می توانید به لحاظ ظاهری، روی به خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو بیاورید. در واقع برندهای ایسوس و لنوو به عنوان معدود مارک هایی به شمار می‌روند که کیفیت و طراحی را همواره به عنوان مولفه ای خاص مد نظر قرار می دهند.

مقایسه سخت افزاری

مهمترین گام برای خرید لپ تاپ لنوو و یا خرید لپ تاپ ایسوس، بررسی و مقایسه سخت افزاری محصولات ارائه شده توسط این برندها به شمار می رود. بی شک هنگامی که به دنبال خرید لپ تاپ هستید، از جنبه‌های مختلف سخت افزار ارائه شده توسط این برندها را مقایسه خواهید کرد. یکی از مهمترین مواردی که در مقایسه لپ تاپ های ایسوس و لنوو به لحاظ سخت افزاری مدنظر قرار می گیرد، قدرت پردازنده خواهد بود. همانگونه که می دانید گیمرها و افرادی که به صورت حرفه‌ای از لپ تاپ استفاده می کنند، حساسیت بالایی نسبت به پردازنده خواهند داشت. هر دو برند سعی کرده‌اند از کارت گرافیک و پردازنده های قدرتمند بر روی محصولات خود استفاده نمایند. کارت گرافیک و پردازنده هایی که در لپ تاپ های لنوو و ایسوس قرار گرفته اند از شرکت‌های Intel، AMD، NVIDIA و Radeon انتخاب شده‌اند.

از لحاظ پردازنده مرکزی و پردازنده های گرافیکی، تفاوت چندانی بین سخت افزار موجود در لپ تاپ های ایسوس و لنوو با مشاهده نخواهید کرد. با این حال باید بدانید که لنوو همواره تلاش کرده است که برای افزایش طول عمر لپ تاپ های خود از محصولات قدرتمندتر استفاده نماید. پردازنده‌های گرافیکی بسته به قدرت لپ تاپ با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال اگر قصد خرید یک لپ تاپ قدرتمند و حرفه ای از برند لنوو را دارید، میتوانید لپ تاپ Gaming 3 با گرافیک ۴ گیگابایتی از این برند را مد نظر قرار دهید. لنوو تلاش کرده است با طراحی و ساخت این لپ تاپ، کاربران را یاری کند تا برای اجرای بازی های نسبتا سنگین بتوانند از پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی قدرتمندی بهره ببرند. این لپ تاپ مجهز به پردازنده ای از Intel بوده و با فرکانس بی نظیر ۴.۴ گیگاهرتزی، قابلیت های بی نظیری در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، لپ‌ تاپ مورد نظر با ۳۲ گیگابایت رم و با ۴ گیگابایت پردازنده گرافیکی به بهترین شکل کاربر را یاری می کند که بتواند برای اجرای سنگین ترین بازی ها از قابلیت های آن بهره ببرد. ایسوس نیز در این زمینه بیکار نشسته است و با ارائه لپ تاپ های قدرتمند با پردازنده های مرکزی و پردازنده های گرافیکی بی نظیر، کاربران را به خوبی پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506HC از جمله محصولات بی نظیر ارائه شده توسط این برند می تواند عنوان شود. لپ تاپ ارائه شده توسط ایسوس با پردازنده اینتل و با فرکانس ۴.۵ گیگاهرتز در اختیار کاربر قرار می گیرد. خرید لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506HC به شما این امکان را می‌دهد که با گرافیک ۴ گیگابایتی بتوانید بالاترین کیفیت و عملکرد را در اجرای نرم افزارها و بازی های حرفه ای مشاهده نمایید.

در بررسی سایر سخت افزارهایی که بر روی لپ تاپ های ایسوس و لنوو قرار گرفته اند، می توانیم به مقایسه صفحه نمایش محصولات این برندها بپردازیم. بدون تردید کیفیت صفحه نمایش یکی از مهمترین مولفه ها برای خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو خواهد بود. پیش از هر نکته ای باید بدانید که امروزه از مرسوم ترین فناوری ها برای طراحی پنل لپ تاپ ها در این برندها استفاده می‌شود. نرخ نوسازی از جمله مهم‌ترین نکاتی به شمار می رود که در بررسی صفحه نمایش لپ تاپ ها مد نظر قرار می‌گیرد. هر دو برند تلاش کرده‌اند که در به‌کارگیری صفحه نمایش، جدیدترین استانداردها را مد نظر قرار دهند. آزمایشات و تحقیقاتی که بر روی لپ تاپ های ایسوس صورت گرفته است نشان داده که محصولات zenbook ارائه شده توسط این برند، نمره بالایی به لحاظ صفحه نمایش دریافت کرده‌اند. صفحه نمایش دوگانه و دوربین تشخیص چهره ای که بر روی لپ تاپ های ارائه شده توسط ایسوس نصب شده است شما را یاری می‌کند که کیفیت فوق‌ العاده‌ ای از آن مشاهده نمایید. لنوو نیز برای ارائه لپ تاپ های خود در زمینه های مختلف مانند گیمینگ، صنعتی، مالتی مدیا و دانش آموزی، مدل های مختلفی از صفحه نمایش را قرار داده است.

به عنوان مثال برای خرید لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R528EP باید بدانید که از یک صفحه نمایش فول اچ دی با تکنولوژی ۱۷۸ درجه بهره مند خواهید شد. این صفحه نمایش مات از کیفیت و رزولوشن فوق‌ العاده‌ ای بهره می‌برد. در طرف مقابل با خرید لپ تاپ ThinkBook 15 متوجه می شوید که یک لپ تاپ قدرتمند با صفحه نمایش شگفت‌انگیز از نوع FULL HD TN در اختیار خواهید داشت. در واقع هر دو برند تلاش کرده‌اند که در زمینه ارائه لپ تاپ ها با صفحه نمایش قدرتمند، محصولات خود را به خوبی نمایان کنند. اگر بخواهیم پردازنده های گرافیکی موجود در لپ تاپ ها را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که ایسوس توانسته است به واسطه فروش لپ تاپ های گیمینگ، برای خود نامی دست و پا نماید. بدیهی است که در لپ تاپ های گیمینگ از پردازنده های گرافیکی قدرتمندتری استفاده می شود.

در کنار تمام این موارد، به لحاظ رم نیز می‌توانیم مقایسه ای بین لپ تاپ های ارائه شده توسط ایسوس و لنوو انجام دهیم. کاربر بسته به نیاز خود می تواند روی به خرید لپ تاپ بیاورد. این شرایط موجب می‌شود که از لپ تاپ های با رم ۴ گیگابایتی تا لپ تاپ های قدرتمند با رم ۳۲ گیگابایتی بتوان استفاده کرد. به عنوان مثال، لپ تاپ های گیمینگ ایسوس با رم فوق العاده قدرتمند ۳۲ گیگابایتی در کنار پردازنده های مرکزی و گرافیکی بی نظیر، شما را یاری می کنند که بتوانید سنگین ترین نرم افزارها را اجرا نمایید. اگر قصد دارید یک لپ‌تاپ اقتصادی خریداری کنید، خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA با ۴ گیگابایت رم محصولی مناسب شناخته می‌شود. در حالت کلی برای انتخاب و خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو این فاکتور را نیز در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه ایسوس تلاش کرده است که روی به فروش لپ تاپ گیمینگ بیاورد، با استفاده از رم های قدرتمند، کاربران را یاری می کند که بالاترین سرعت را در اجرای نرم افزارها و بازی ها بتوانند دریافت نمایند. به همین دلیل چندین محصول موجود در بازار که توسط ایسوس ارائه می‌شوند دارای رم ۳۲ گیگابایتی هستند.

مقایسه وزن دستگاه ها

اگه یک دانشجو بوده یا به صورت مداوم در حال سفر هستید باید در خرید لپ تاپ، وزن دستگاه را در نظر داشته باشید. بدون تردید برندهای مختلف تلاش کرده اند ضمن افزایش کیفیت و قابلیت های لپ تاپ های خود، وزن آنها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهند. شرایطی که کاربر را یاری می کند در هر مکانی بتواند روی به استفاده از قابلیت های لپ تاپ بیاورد. در زمینه تولید لپ تاپ، هر دو برند تلاش کرده‌اند که محصولاتی با وزن مناسب در اختیار کاربر قرار دهند. فراموش نکنید که لپ تاپ های گیمینگ با صفحه نمایش گسترده تر از وزن بالاتری نیز بهره می برند.

لنوو به لحاظ طراحی و ساخت لپ تاپ ها تلاش کرده است که محصولاتی سبک در اختیار کاربر قرار دهد. به عنوان مثال فروش لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon Gen8 به واسطه وزن شگفت انگیز ۱.۱ کیلوگرمی، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

اگر در خرید لپ تاپ لنوو وزن دستگاه برای شما مهم است. لپ تاپ V15 که به گرافیک اینتل مجهز شده است، محصولی بی نظیر محسوب می شود. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۵ کیلوگرمی و با حافظه رم ۴ گیگابایتی در اختیار کاربر قرار می گیرد. علاوه بر این یک هارد 1 ترابایتی نیز بر روی این لپ تاپ قرار گرفته که کاربر می تواند حجم زیادی از داده های خود را بر روی آن ذخیره کند. در طرف مقابل، خرید لپ تاپ ایسوس R465EP و یا خرید لپ تاپ ایسوس R465FA این امکان را به شما می‌دهد که از دو طیف قیمتی مختلف بتوانید بهره گرفته و لپ تاپی با وزن مناسب خریداری نمایید.

مقایسه باتری

بدون تردید مهمترین فاکتوری که لپ تاپ را نسبت به کامپیوترهای رومیزی برتر نشان می دهد، استفاده از یک باتری و عدم نیاز به جریان مستقیم برق خواهد بود. شرایطی که نشان می‌دهد برای خرید لپ تاپ باید قدرت این بخش را نیز به دقت مورد بررسی قرار دهید. عمر باتری لپ تاپ ایسوس به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورها همواره مد نظر قرار می گیرد.

به عنوان مثال لپ تاپ های ارائه شده توسط این برند به خوبی می‌توانند تا ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را یاری کنند تا از قابلیت های آن بهره ببرند. هر دو برند تلاش کرده‌اند که در زمینه شارژ دهی به خواسته های کاربران پاسخ دهند. جالب است بدانید که ایسوس با طراحی لپ تاپ VivoBook 14 نشان داده که کاربر تا ۲۴ ساعت بدون شارژ مجدد باتری می تواند از قابلیت های این لپ تاپ بهره ببرد. علاوه بر این، لنوو نیز تلاش کرده است که به این رقم نزدیک شود. به همین علت با فروش لپ تاپ هایی با باتری قدرتمند و با شارژدهی ۱۹ ساعته توانسته است خود را به عنوان یک برند موفق معرفی نماید. اگر برای خرید لپ تاپ ایسوس و یا خرید لپ تاپ لنوو، باتری و شارژ را به عنوان یک فاکتور مهم مدنظر دارید، باید بدانید که در این زمینه برند ایسوس موفق‌تر عمل کرده است. چندین محصول موجود در بازار که توسط ایسوس ارائه شده اند با باتری فوق العاده قدرتمند مجهز شده و شما را یاری می کند که بتوانید تا ساعت ها بدون شارژ مجدد از ویژگی‌های آن بهره ببرید.

به عنوان مثال، خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook R565JP این امکان را به شما می‌دهد که از محصولی با باتری ۹ سلولی لیتیوم پلیمری و ظرفیت ۳۷ وات‌ساعت بتوانید استفاده کنید. این لپ تاپ مخصوص بازی و حرفه‌ ای با گرافیک ۲ گیگابایتی و با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی در بازار به فروش رسانده می شود.

در طرف مقابل، لپ تاپ های لنوو نیز به لحاظ باتری می توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. خرید لپ تاپ و الترابوک THINKBOOK 15 به عنوان یک محصول دانشجویی و دانش آموزی شما را یاری می کند که از شارژ کردن های زیاد باتری آن بتوانید استفاده نمایید.

مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از لحاظ قیمت

بی شک شاخصه قیمت در خرید لپ تاپ ایسوس و یا خرید لپ تاپ لنوو یکی از مهمترین فاکتورهایی است که مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت لپ تاپ ایسوس و قیمت لپ تاپ لنوو بسته به فاکتورهای مختلفی اعلام می‌شود. با توجه به نوع طراحی و ساخت لپ تاپ، قیمت‌ گذاری آنها مشخص شده و شما می توانید یک محصول متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. قدرت بسیار بالای لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای موجب می شود که از قیمت بیشتری برخوردار باشند. هر دو برند با درک نیازهای کاربران، محصولاتی پایین رده را با قیمت مناسب و اقتصادی به بازار عرضه می کنند. بررسی قیمت لپ تاپ لنوو نشان می دهد که در بازه های قیمتی محصولات ارائه شده توسط این برند و مقایسه با محصولات ارائه شده توسط ایسوس می تواند موفق تر عمل کند.

اگر قصد خرید لپ تاپ های اقتصادی را دارید، توصیه ما به شما خرید لپ تاپ لنوو خواهد بود. فراموش نکنید که لپ تاپ های ارزان قیمت لنوو برای کارهای دانشجویی و دانش آموزی گزینه هایی مناسب تر هستند. در عین حال، اگر بحث هزینه برای شما مهم نیست و قصد خرید لپ تاپ قدرتمند را دارید، خرید لپ تاپ ایسوس به شما توصیه می شود. ارزش خرید لپ تاپ های گیمینگ ایسوس بسیار بالا است. تنوع بالای لپ تاپ های گیمینگ، مالتی مدیا، صنعتی و دانش آموزی موجب شده است که بسته به قدرت پردازشی موجود بتوانید روی به خرید لپ تاپ بیاورید. به عنوان مثال اگر قصد خرید لپ تاپ اقتصادی و دانش آموزی از برند ایسوس را دارید، می توانید روی به خرید لپ تاپ ایسوس R465FA بیاورید. این لپ تاپ با ۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی به بهترین شکل بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف می کند. در طرف مقابل، لنوو تنوع بیشتری در زمینه فروش لپ تاپ اقتصادی برای شما فراهم کرده است. اگر قصد خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت لنوو را دارید، خرید لپ تاپ IdeaPad 3 در کنار خرید لپ تاپ لنوو V15 به شما توصیه می شود.

با این حال لپ تاپ های گیمینگ ارائه شده توسط این برندها با قدرت بالاتر و قیمت بیشتر می توانند انتخاب شوند. در مبحث قیمت، ارزش خرید هر دو برند بسیار بالا است. اطمینان داشته باشید با خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو، محصولی با قدرت بالا و قیمت مناسب می توانید در اختیار داشته باشید.

لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو؟

با مقایسه انجام شده، بسیاری از کاربران به دنبال نتیجه گیری هستند. اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید و بین محصولات دو برند ایسوس و لنوو قرار گرفته‌اید، باید ابتدا زمینه کاربری خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید و قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید، توصیه ما به شما خرید لپ تاپ های ایسوس خواهد بود. این برند با لپ تاپ های قدرتمند و با باتری بی‌نظیر توانسته است کاربران را به خوبی در زمینه فروش لپ تاپ گیمینگ پشتیبانی کند. در عین حال، لپ تاپ های ارائه شده توسط لنوو برای استفاده شخصی می توانند محصولی مناسب تر باشند. لنوو تلاش کرده است با فروش لپ تاپ ارزان قیمت، بخش زیادی از کاربران را یاری کند تا بتوانند روی به خرید لپ تاپ بیاورند.

سخن پایانی

همانگونه که متوجه شده اید، برندهای ایسوس و لنوو به عنوان دو کمپانی قدرتمند به خوبی توانسته اند متناسب با نیاز کاربران، روی به طراحی و ساخت لپ تاپ بیاورند. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو را دارید یا به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید، مجموعه آترامارت شما را یاری می کند تا بتوانید به نیازهای خود دست پیدا کنید. برای خرید نقد و اقساط لپ تاپ ایسوس و خرید اقساطی لپ تاپ لنوو، طیف گسترده‌ای از محصولات ارائه شده توسط این شرکت را برای شما فراهم کرده ایم.

بیشتر بخوانیم : پاسخ سوالات متداول در زمینه لپ تاپ 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۵.۰

از

۵

2 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

5لپ تاپ

13 آبان 1401

کاربر آترامارت

کاربر

خیلی متشکرم،مطلب جامع و مفیدی بود

4مطلب خوب

30 خرداد 1401

محمد رضا

کاربر

مطلب خوب و مفیدی بود. ممنون

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.