پربازدیدترین مطالب

معرفی محصول

هر آنچه باید درباره لپ تاپ لنوو Legion ۵ بدانید

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۵

هر آنچه باید درباره لپ تاپ لنوو Legion ۵ بدانید

هر آنچه باید درباره لپ تاپ لنوو Legion 5 بدانید

اگر به عنوان گیمر دنبال یک لپ تاپ مناسب هستید، لپ تاپ لنوو Legion 5 را از دست ندهید. در ادامه به معرفی کامل این لپ تاپ پرداخته و ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت های لپ تاپ لنوو Legion 5

حدود چهار سال است که لنوو با لپ تاپ های بازی، Legion خود در بازار لپ تاپ های گیمینگ سطح بالا حضور دارد. لپ تاپ لنوو Legion 5 دارای پردازنده AMD Ryzen 5 4600H است تا بتوانید هر بار از عملکرد قدرتمند بازی لذت ببرید. به لطف 8 گیگابایت 3200 مگاهرتز و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD، فضای کافی برای بازی ها و سایر ملزومات خود را خواهید داشت. با بلوتوث 5.0، می توانید از اتصال سریع لذت ببرید و به دلیل عمر طولانی باتری، مطمئنا از بازی یا کار روی پروژه های تان برای مدت طولانی لذت می برید.

با گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 و نرخ تازه سازی 120 هرتز، می توانید در تمام بازی های خود یک برد لذت بخش را تجربه کنید. صفحه نمایش ضد نور FHD IPS آن دارای یک لبه باریک است و همین امر باعث زیباتر شدن این لپ تاپ شده است.

لپ تاپ لنوو Legion 5 که مناسب گیمر هاست، دارای سیستم بلندگوی داخلی Harman Kardon است، که توسط Dolby Atmos پشتیبانی می شود. به همین خاطر می توانید از تجربه صدایی فراگیر در اتاق خود به خوبی لذت ببرید. علاوه بر این با ردیابی دقیق هر صدا در هنگام بازی، قادر به زیر نظر داشته داشتن حریفان خود هستید.

این لپ تاپ گیمینگ دارای صفحه کلید سفید True Strike با نور پس زمینه است، تا تجربه بازی لمسی را به شما ارائه دهد. با این صفحه کلید می توانید زمان پاسخگویی زیر میلی ثانیه و کلید های فرود نرم را تجربه کنید. به دلیل صفحه ترکیبی یک تکه و کلید های جهت دار بزرگ می توانید بازی لذت بخش و راحت را تجربه کنید. حداکثر زاویه ای که می توان صفحه نمایش را باز کرد، 130 درجه است. طول عمر این لپ تاپ در حدود 5 ساعت است.

آیا لپ تاپ لنوو Legion 5 داغ می کند؟

یک ماژول حرارتی پیچیده در این لپ تاپ وجود دارد، که دارای دو فن، چهار رادیاتور، سه لوله گرمایی و صفحات حرارتی در بالای CPU ، GPU و VRM است. جلسات بازی طولانی تر در این لپ تاپ کاملاً راحت است.

نکات منفی لپ تاپ لنوو Legion 5 از نگاه کاربران

پوشش پلاستیکی این لپ تاپ از نظر کاربران به سرعت یکی از نکات منفی آن است. چرا که سطح آن به سرعت مورد خراشیدگی قرار می گیرد. از طرفی کاربران قیمت این لپ تاپ را مقرون به صرفه نمی دانند. 

صفحه نمایش این لپ تاپ گیمینگ چگونه است؟

کنتراست کم و نقطه سیاه بالا به این معنی است که این صفحه نمایش فاقد عمق است. صفحه نمایش 15.6 اینچی لنوو دارای رزولوشن p1080 و نرخ تازه سازی 165 هرتز است و این مشخصات برای بازی ایده آل است. با این حال از نظر سطح کیفیت، لژیون ناامید کننده است.

صفحه نمایش لنوو برای بازی به اندازه کافی خوب است. اما عدم وجود کنتراست و دقت رنگ به این معنی است که بازی ها در ایسوس بسیار بهتر به نظر می رسند، چرا که نرخ تازه سازی آن 300 هرتز است.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.