پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس کدامند؟ آینده‌ نگرانه خرید کنید

پنج شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس کدامند؟ آینده‌ نگرانه خرید کنید

این روزها لپ تاپ به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی و الکترونیکی شناخته می شود. بخش زیادی از دانشجویان، کارمندان و مهندسان برای انجام کارهای خود، روی به استفاده از لپ تاپ می آورند. گیمرها و افراد حرفه ای برای خرید بهترین لپ تاپ ها حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند. با توجه به اینکه برای خرید لپ تاپ ها فاکتورهای مهم و تخصصی مدنظر قرار می‌گیرند، بهتر است بر اساس نیازهای خود و هزینه‌ای که قصد پرداخت دارید، روی به خرید لپ تاپ بیاورید. بدون تردید انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ ایسوس کاری مشکل و زمانبر است. با توجه به اینکه برند ایسوس در چند سال اخیر توانسته است لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای خود را با سخت افزار فوق العاده قدرتمند روانه بازار کند، خرید خفن ترین لپ تاپ ایسوس و قدرتمندترین محصول از میان آنها می‌تواند برای کاربران دشوار باشد.

لپ تاپ گیمینگ چیست؟

صحبت از خفن ترین لپ تاپ ایسوس که می شود بخش زیادی از کاربران به سراغ لپ تاپ های گیمینگ می روند. اگر بخواهیم تعریفی از بهترین لپ تاپ ایسوس و برندهای دیگر بیان کنیم، در یک کلام می توانیم به لپ تاپ های گیمینگ اشاره نماییم.

لپ تاپ های گیمینگ دسته ای خاص از محصولات دیجیتالی هستند که برای انجام بازی‌های سنگین روانه بازار می شوند. این نوع لپ تاپ به گونه ای طراحی می شود که کاربر می تواند از یک محصول با پردازنده فوق العاده قدرتمند، گرافیک بی نظیر و رم با ظرفیت بالا بهره ببرد. معمولا برندها برای تولید لپ‌ تاپ گیمینگ تمرکز خود را بر روی افزایش قدرت سخت افزارها خواهند گذاشت. لپ تاپ های گیمینگ به لحاظ طراحی نیز نسبت به لپ تاپ های معمولی متفاوت هستند. در واقع ایسوس به مانند برندهای دیگر تلاش می کند که در ساخت لپ تاپ های گیمینگ شرایط خاصی را مد نظر قرار دهد. استفاده از نورپردازی RGB شرایطی را ایجاد خواهد کرد که ظاهر لپ تاپ گیمینگ نسبت به لپ تاپ معمولی کاملا متمایز باشد. از طرف دیگر اگر بخواهیم به بررسی تفاوت لپ تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی بپردازیم، متوجه خواهیم شد که در آن ها فن های قدرتمند برای کاهش دمای لپ تاپ بر روی آن نصب می شود.

آشنایی با انواع لپ تاپ های ایسوس در بازار

خرید بهترین لپ تاپ ایسوس در صورتی امکان پذیر است که با انواع لپ تاپ های ارائه شده توسط این برند بتوانید آشنایی داشته باشید. ایسوس به عنوان یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لپ تاپ های گیمینگ و لپ تاپ های حرفه ای توانسته است محصولات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. آشنایی با انواع رده های لپ تاپ شما کمک می کند تا بسته به نوع کاربری خود بتوانید انتخابی مناسب انجام دهید.

لپ تاپ های پایین رده ایسوس

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ به منظور انجام کارهای روزمره هستید و قصد دارید از کاربری مالتی‌ مدیا استفاده کنید، خرید لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس را به شما توصیه می‌کنیم.

نوع طراحی و ساخت لپ تاپ پایین رده ایسوس به شکلی است که نسبت به سایر مدل ها قدرت نگهداری شارژ باتری کمتری دارد. علاوه بر این در ساخت این لپ‌ تاپ معمولا نمایشگر را به گونه‌ای انتخاب می‌کنند که کیفیت آن نسبت به لپ تاپ های حرفه ای و گیمینگ کمتر باشد. این شرایط موجب کاهش قیمت لپ تاپ ایسوس خواهد شد. اگر بخواهیم به بررسی بخش های دیگر لپ تاپ پایین رده ایسوس بپردازیم، متوجه می‌شویم که پردازنده های ضعیف تری نسبت به لپ‌ تاپ‌ های میان‌ رده و گیمینگ بر روی آن ها سوار می شود. این پایان کار نبوده و در ساخت لپ تاپ پایین رده معمولا از کارت گرافیک و حافظه رم پایین تر استفاده می کنند. به این ترتیب نوع ساخت لپ تاپ پایین رده ایسوس به شکلی است که نمی‌تواند از پس انجام پردازش‌های سنگین و کارهای گرافیکی حرفه ای بر بیاید.

لپ تاپ میان رده

اگر بخواهیم متداول ترین نوع لپ تاپ موجود در بازار را معرفی کنیم باید به سراغ میان رده های ارائه شده توسط برند ایسوس و سایر کمپانی‌ها برویم.

این دسته از لپ تاپ ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کاربر بتواند از ویژگی‌های سخت‌افزاری متنوعی بهره‌مند شود. معمولا برای ساخت لپ تاپ میان رده ایسوس تلاش می‌کند که سخت‌افزارهایی به‌کار ببرد تا کاربر برای انجام کارهای حرفه ای نیز با مشکلی مواجه نشود. خرید لپ تاپ میان رده ایسوس شما را یاری خواهد کرد تا برای انجام بازی های مختلف بتوانید اقدام نمایید.

لپ تاپ بالارده و قدرتمند ایسوس

برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس و قدرتمندترین محصول ارائه شده توسط این برند باید به سراغ لپ تاپ های بالارده برویم. نوع ساخت لپ تاپ قدرتمند ایسوس به شکلی است که در آن حداقل رم ۸ گیگابایتی مدنظر قرار می گیرد. علاوه بر این به منظور انجام پردازش‌های سنگین طراح باید از پردازنده مرکزی مدرن و فوق العاده قدرتمند بر روی محصولات خود استفاده نماید. از دیگر قابلیت های قدرتمندترین لپ تاپ ایسوس اگر بخواهیم گزینه ای معرفی کنیم باید به سراغ گرافیک‌های نصب شده بر روی آن ها برویم.

با توجه به اینکه این دسته از لپ تاپ ها برای افرادی طراحی می شوند که نیاز به سخت افزارهای گرافیکی قدرتمند به منظور اجرای نرم افزار و بازی های سنگین دارند، ایسوس تمام شرایط را در نظر گرفته و سخت افزارهای قدرتمند بر روی آن سوار می کند. نوع طراحی و ساخت صفحه نمایش لپ تاپ قدرتمند ایسوس به شکلی است که باید از کیفیت 4K بهره مند شده تا بتواند تصاویر را با وضوح کامل در اختیار کاربر قرار دهد. برای خرید خفن ترین لپ تاپ ایسوس و قدرتمندترین لپ تاپ این برند می‌توانید چند محصول ارائه شده در این رده را مورد بررسی قرار دهید.

چند نکته مهم برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس

برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس باید چند نکته را در نظر داشته باشید. همان گونه که عنوان کردیم، بسته به نوع کاربری خود باید بتوانید از میان انواع محصولات موجود در بازار گزینه ای مناسب انتخاب کنید. چنانچه از کاربران حرفه‌ای به‌ شمار می‌روید و قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس را دارید، سعی کنید نکات زیر را در نظر بگیرید.

صفحه نمایش

شکی در آن نیست که برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس، یکی از مواردی که مورد بررسی قرار می‌گیرد، رزولوشن و کیفیت صفحه نمایش است. با توجه به اینکه برای انجام بازی های حرفه ای و کارهای گرافیکی باید صفحه نمایشی با کیفیت پیش روی شما قرار داشته باشد، سعی کنید این فاکتور را در گام نخست مدنظر قرار دهید. هنگامی که قصد خرید بهترین لپ تاپ برند ایسوس را دارید توجه کنید که پنل نصب شده بر روی آن با کیفیت 4K انتخاب شده باشد. معمولا پنل های نصب شده بر روی بهترین لپ تاپ ایسوس از نوع FHD و QHD انتخاب می شوند. اگر از جمله کاربرانی به شمار می روید که علاقه مند به انجام بازی با استفاده از لپ تاپ هستید، می توانید گزینه ای با پنل بزرگ و صفحه نمایش با ابعاد زیاد انتخاب نمایید.

پس از رزولوشن باید به سراغ سایر بخش های صفحه نمایش لپ تاپ بروید. نرخ نوسازی از جمله مواردی به شمار می‌رود که می‌تواند کیفیت صفحه نمایش را برای شما تضمین کند. افرادی که در انجام بازی های حرفه ای مهارت دارند باید از صفحه نمایشی روان و سریع بهره‌مند شوند. نکته بسیار مهم این است که بهترین لپ تاپ گیمینگ از نرخ نوسازی بالایی بهره مند شده باشد.

این روزها لپ تاپ های گیمینگ از حداقل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره مند شده اند. نرخ تاخیر به مدت زمانی گفته می شود که کاربر منتظر می ماند تا پنل محتوای موجود را بتواند تغییر دهد.

پردازنده مرکزی

برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ گیمینگ این برند باید سخت افزارهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. بدون تردید پردازنده مرکزی یا CPU از جمله مهمترین بخش ها در این زمینه شناخته می شود. هر کاری را که بخواهید با استفاده از لپ تاپ انجام دهید باید پردازش آن به دست پردازنده مرکزی صورت پذیرد. بازی کردن از جمله فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که نیاز به استفاده از یک CPU قدرتمند خواهد داشت. به همین علت با بررسی پردازنده مرکزی لپ تاپ گیمینگ به خوبی می توانید برای انجام بازی های حرفه ای از یک پردازنده قدرتمند بهره مند شوید. اگر به صورت تخصصی با پردازنده های مرکزی آشنایی ندارید، بهتر است از یک فرد متخصص و وارد به این امر کمک بگیرید. فراموش نکنید مجموعه آترامارت شما را یاری خواهد تا برای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس بتوانید محصولی با پردازنده مرکزی پر قدرت انتخاب کنید.

کارت گرافیک

به طور حتم از دیگر بخش هایی که در خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید مورد بررسی قرار گیرد، کارت گرافیک آن است. کارت گرافیک باید به گونه ای باشد که به راحتی بتواند پخش گرافیکی بازی ها را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهد. فراموش نکنید که در خرید کارت گرافیک میزان حافظه آن از جمله نکات مهم به شمار می‌رود. امروزه برای تولید لپ تاپ گیمینگ، ایسوس از کارت گرافیک های ۴ گیگابایتی به بالاتر استفاده می کند. ایسوس معمولا برای طراحی و تولید لپ تاپ های گیمینگ خود، روی به استفاده از کارت گرافیک amd و nvidia می آورد. استفاده از بهترین کارت گرافیک های جهان در لپ تاپ های گیمینگ ایسوس شما را یاری خواهد کرد تا به راحتی بتوانید برای انجام بازی‌های سنگین، روی به استفاده از قابلیت های آن ها بیاورید.

حافظه رم و حافظه داخلی

پس از آنکه بخش های تخصصی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس را مورد بررسی قرار دادید، می توانید به سراغ یک سخت افزار کاربردی دیگر بروید. نوع اجرای بازی‌ها و انجام پردازش‌های سنگین بستگی به میزان حافظه رم دارد. لپ تاپی که خریداری می کنید باید از حافظه رم بالایی برخوردار باشد. ایسوس برای تولید لپ تاپ های گیمینگ از رم حداقل 8 گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی به بالاتر استفاده می‌ کند. هنگامی که صحبت از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس می شود باید گزینه ای را انتخاب کنید که از حداقل حافظه ۸ گیگابایتی بهره مند شود.

علاوه بر این در کنار حافظه رم باید حافظه داخلی را نیز مدنظر قرار دهید. با توجه به اینکه فناوری به کار رفته برای تولید حافظه داخلی می‌تواند تأثیر زیادی در سرعت اجرای بازی ها داشته باشد، این بخش از لپ تاپ گیمینگ ایسوس را نیز در نظر داشته باشید. حافظه های ssd نسبت به حافظه های hdd سرعت به مراتب بیشتری دارند. توجه داشته باشید که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس گزینه ای انتخاب کنید که از حافظه داخلی ssd بهره مند باشد. در تولید بهترین لپ تاپ ایسوس معمولا حافظه های داخلی حداقل یک ترابایتی انتخاب می شود. لپ تاپ هایی که از حافظه ssd بهره‌ مند هستند سرعت لود بازی ها و انجام پردازش ‌های گرافیکی را به شکل قابل توجهی افزایش خواهند داد.

مشخصات باتری

اگر قصد خرید خفن ترین لپ تاپ ایسوس و بهترین لپ تاپ گیمینگ این برند را دارید باید فاکتورهای دیگری را در نظر بگیرید. باتری لپ تاپ از جمله فاکتورهای مهم در این زمینه شناخته می شود. برای خرید لپ تاپ با کیفیت ایسوس سعی کنید توجه زیادی به مشخصات باتری داشته باشید. یک لپ‌ تاپ قادر است تا ساعت ها بدون نیاز به جریان مستقیم برق، روی به بهره‌گیری از باتری آورده و کاربر با استفاده از آن مشغول به انجام بازی شود. در ساخت لپ تاپ های گیمینگ معمولاً بازی هایی با مصرف کم و قدرت بالا مد نظر قرار می گیرد.

قیمت لپ تاپ

با توجه به اینکه خرید بهترین لپ تاپ ایسوس نیاز به پرداخت هزینه‌های زیادی دارد، سعی کنید با بررسی قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس انتخابی کاربردی انجام دهید. معمولا بر اساس سخت افزارهایی که بر روی لپ تاپ گیمینگ ایسوس قرار می گیرد قیمت آن نسبت به لپ تاپ های میان رده و پایین رده به مراتب بالاتر است. سعی کنید با بررسی قیمت بهترین لپ تاپ ایسوس و با توجه به سخت افزارهای موجود در آن انتخابی مناسب انجام دهید.

بهترین لپ تاپ های ایسوس کدام است؟

حال که با راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس آشنایی کامل به دست آورده اید، می توانید از میان طیف گسترده لپ تاپ های موجود در بازار گزینه ای متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. خرید بهترین لپ تاپ ایسوس شما را یاری خواهد کرد تا انتخابی آینده‌ نگرانه داشته باشید. در این بخش به سراغ معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس می رویم.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 15 G533QS

اگر بخواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس بپردازیم، در گام نخست می توانیم به سراغ لپ تاپ ROG Strix SCAR 15 G533QS برویم.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

ایسوس در ساخت این لپ تاپ فوق العاده قدرتمند خود شرایطی را به کار برده که کاربر با خرید آن بتواند تا چند سال روی به اجرای سنگین ترین بازی ها بیاورد. در میان بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس این محصول ارائه شده به خوبی می‌تواند خودنمایی کند. نوع طراحی لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 15 G533QS به شکلی است که در ساخت آن از یک پردازنده مرکزی فوق العاده استفاده شده است. پردازنده amd از سری Ryzen 9 5900HX از جمله پر قدرت ترین پردازنده های موجود در بازار بوده که از فرکانس ۴.6 گیگاهرتزی می‌تواند پشتیبانی کند. علاوه بر این ایسوس برای ساخت این محصول خود از یک حافظه رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کرده تا کاربر برای اجرای بازی های سنگین با کمترین مشکل مواجه شود. نوع ساخت این محصول به شکلی است که از نظر سخت افزاری به راحتی قادر است از پس از اجرای بازی های حرفه ای و کارهای سنگین گرافیکی بر بیاید. کاربر با خرید لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 15 G533QS به خوبی می‌تواند جدیدترین و جذاب ترین بازی ها را در نهایت گرافیک اجرا نماید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با لپ تاپ ایسوس سری Rog Strix G۱۵

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

این لپ تاب با بهره‌گیری از گرافیک قدرتمند 8 گیگابایتی از مدل NVIDIA GeForce RTX3080 برای اجرای روان و با کیفیت بازی ها قدرت خود را نشان می دهد. ایسوس برای افزایش کیفیت و سرعت لپ تاپ گیمینگ به سراغ حافظه داخلی ssd رفته است. حافظه 1 ترابایتی بر روی این لپ‌تاپ قرار گرفته شده تا کاربر به راحتی بتواند حجم زیادی از داده ها را بر روی آن ذخیره کند. اگر بخواهیم به معرفی مختصر لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 15 G533QS بپردازیم، میتوانیم یک محصول با سخت افزار قدرتمند و بروز را شرح دهیم. ایسوس به گونه ای عمل کرده است که کاربر با خرید لپ تاپ ROG Strix SCAR 15 G533QS هر آنچه نیاز دارد را بتواند در اختیار داشته باشد.

صفحه نمایش به کار رفته بر روی این محصول ایسوس می تواند بالاترین کیفیت را به شما نشان دهد. این صفحه نمایش مات از نوع IPS انتخاب شده و با دقت FULL HD بالاترین سطح کیفی را از خود نشان خواهد داد. برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس توصیه ما به شما بررسی این محصول خواهد بود.

لپ تاپ ایسوس GA503QS گرافیک ۸ گیگابایتی

لپ تاپ ایسوس GA503QS از دسته لپ تاپ های گیمینگ ارائه شده توسط این برند بوده که می تواند به عنوان بهترین گزینه برای گیمرها انتخاب شود.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

این لپ‌ تاپ با بهره گیری از پردازنده پرقدرت به خوبی توانسته است به رقابت با محصولات قدرتمند برندهای دیگر بپردازد. در سال ۲۰۲۱ با رونمایی از لپ تاپ گیمینگ ایسوس GA503QS مشخص شد که این برند برای کاربران یک محصول بی نظیر طراحی کرده که تا چند سال بتوانند از قابلیت‌های آن استفاده نمایند. لپ تاپ ایسوس GA503QS از جمله محصولات بی نظیر این کمپانی قدرتمند به شمار می‌رود که از پردازنده AMD Ryzen 9 5900HS بهره برده و به راحتی سنگین ترین کارهای گرافیکی را انجام می‌دهد. به طور کلی اگر بخواهیم یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار را معرفی کنیم با توجه به سخت افزارهای این محصول می توانیم از آن نام ببریم.

نوع ساخت لپ تاپ ایسوس GA503QS به شکلی است که با نرخ فریم فوق العاده بالا می تواند در اجرای بازی های ویدیویی، بهترین تنظیمات گرافیکی را برای شما تضمین کند. این لپ تاپ از صفحه نمایش فوق العاده قدرتمند و با کیفیت بهره برده و با بالاترین کیفیت محتوای موجود را به شما نشان می دهد. کارت گرافیک نصب شده بر روی لپ تاپ از نوع NVIDIA GeForce RTX 3080 انتخاب شده و با حافظه گرافیکی ۸ گیگابایتی به همراه پردازنده مرکزی قدرتمند به راحتی قادر است بازی های سنگین را اجرا نماید. از دیگر مشخصات بارز این لپ تاپ گیمینگ ایسوس می توان به استفاده از پلاستیک و فلز برای ساخت یک محصول لوکس اشاره نمود.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

این لپ‌ تاپ گیمینگ بالارده به لطف طراحی بهینه خود می تواند برای جابجایی آسان کاربران را یاری نماید. یکی از جذاب ترین بخش های لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GA503QS قاب پشتی آن به شمار می‌رود. ایسوس تلاش کرده است در ظاهر این محصول قدرتمند خود نیز به بهترین شکل عمل کند. لپ تاپ ایسوس مدل GA503QS از اسپیکرهای فوق العاده با کیفیت از نوع استریو و دالبی بهره می‌برد. این اسپیکرها قادر هستند به واسطه تکنولوژی نویزگیر، صدا را با وضوح بی‌نظیر برای کاربر ارسال کنند. در ساخت این لپ تاپ گیمینگ ایسوس، انواع پورت ها برای استفاده کاربر نظر شده اند. صفحه نمایش به کار رفته بر روی این لپ تاپ از زاویه دید ۱۷۸ درجه ای بهره مند شده و در محیط های روشن و باز نیز قادر است به بهترین شکل محتوا را نشان دهد.

این پایان کار نبوده و با خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس یعنی مدل GA503QS از فناوری چشم آبی می توانید بهره بگیرید. این فناوری کاربر را یاری خواهد کرد که در استفاده بلند مدت از آن هیچ گونه آسیبی به چشم‌های آن ها وارد نشود.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

حافظه یک ترابایتی نصب شده هر نوع SSD و با تکنولوژی M.2 NVMe PCIe 3.0ssd کاربر را یاری خواهد کرد که سرعت به مراتب بالای در اجرای بازی ها بتواند مشاهده نماید. علاوه بر این سیستم خنک کننده بی نظیر نصب شده بر روی این لپ‌ تاپ نیز به خوبی می تواند دمای سیستم را در هنگام انجام پردازش‌های سنگین کاهش دهد.

باتری نصب شده بر روی لپ تاپ ایسوس مدل GA503QS از نوع لیتیوم-یون ۴ سلولی بوده و با ظرفیت فوق العاده بالا، شارژدهی دستگاه را تامین خواهد کرد. در یک جمع بندی متوجه می شویم برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس انتخاب این محصول می‌تواند یک گزینه کارآمد در اختیار شما قرار دهد.

لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PM

اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت مناسب را دارید، توصیه ما به شما بررسی این محصول است. ایسوس در ارائه لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای خود تلاش کرده است رده های قیمتی مختلفی را مدنظر قرار دهد. با توجه به اینکه خرید بهترین لپ تاپ ایسوس نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا دارد، این برند تلاش کرده است که چند محصول را با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PM از جمله لپ تاپ های گیمینگ این برند بوده که با گرافیک ۶ گیگابایتی قادر است هر آنچه نیاز دارید را به بهترین شکل اجرا نماید. چنانچه قصد دارید از یک یک لپ‌تاپ خوش قیمت برای اجرای بازی های سنگین استفاده کنید، می توانید این محصول را بررسی نمایید.

این لپ تاپ مخصوص بازی از جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس بوده که ویژگی های مناسبی مانند پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک جدید را با خود به همراه دارد. یک گیمر به صورت حرفه‌ای می‌تواند روی به انجام بازی ها با خرید لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PM بیاورد. با توجه به سخت افزارهای نیرومند، سیستم خنک سازی قدرتمند، نمایشگر بزرگ و طراحی خاص این محصول، اندازه و ضخامت آن به شکلی است که مورد پسند گیمرها خواهد بود. این برند تلاش کرده است در ساخت لپ تاپ گیمینگ TUF Dash F15 FX516PM از رنگ نوک مدادی در قاب آن استفاده نماید. کاربر به راحتی می‌تواند با استفاده از کیف مخصوص، روی به حمل این لپ تاپ بیاورد.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

هنگامی که صحبت از لپ تاپ گیمینگ به میان می‌آید، علاوه بر عملکرد بی نظیر باید ظاهر آن نیز جلب توجه کند. این لپ تاپ از جمله محصولات با طراحی خاص به شمار می‌رود. اگر به دنبال راحت بازی کردن هستید، لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PM این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد. در قسمت چپ لپ تاپ می توانید دکمه های برجسته و شیشه ای را مشاهده کرده که به خوبی خودنمایی می کنند. علاوه بر این کلیدهای WASD نیز برای گیمرها با بریدگی ظریف و با حالتی خاص، متمایز شده تا بتوانید سرعت عملکرد خود را در انجام بازی های حرفه ای افزایش دهید. 

استفاده از سیستم خنک کننده قدرتمند نیز با ماژول های خنک کننده بی نظیر موجب کاهش دمای سیستم خواهد شد.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

این لپ تاپ با کیفیت صدای فوق العاده کاربر را یاری خواهد کرد تا در اجرای بازی ها بتوانند حسی بی نظیر تجربه کند. پردازنده مرکزی قرار گرفته شده بر روی این محصول از سری Intel Core i7 انتخاب شده و تا ۴.۸ گیگاهرتز می تواند فرکانس را پشتیبانی کند.

ظرفیت حافظه رم ۱۶ گیگابایت انتخاب شده است. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس از صفحه نمایش با کیفیت FULL HD بهره مند شده و نوع صفحه نمایش IPS LEVEL PANEL که برای این محصول انتخاب شده بیانگر این بوده که قادر است محتوا را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

پردازنده گرافیکی با ظرفیت ۶ گیگابایت در کنار حافظه داخلی یک ترابایتی تمام شرایط مورد نیاز کاربران برای خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را فراهم خواهند کرد. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، انتخاب این محصول را به شما توصیه می کنیم.

لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PR با گرافیک ۸ گیگابایتی

هنگامی که صحبت از لپ تاپ های با گرافیک ۸ گیگابایتی می‌شود، ممکن است ذهن کاربران به سراغ محصولات گرانقیمت برود. با این حال ایسوس یک لپ تاپ به فوق العاده قدرتمند با گرافیک ۸ گیگابایتی طراحی کرده که می‌تواند برای گیمرها یک محصول بی نظیر شناخته شود. نوع ساخت لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PR به شکلی است که برای اجرای سنگین ترین بازی ها به راحتی قادر است عملکرد خود را نشان دهد.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

ایسوس برای ساخت این محصول بالارده خود یک طراحی منحصر به فرد را مدنظر قرار داده است. این لپ تاپ ارزان قیمت از بهترین لپ تاپ های ارائه شده با کاربری گیمینگ بوده که با بدنه ای فوق العاده محکم از پلاستیک طراحی شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد. اگر چه این لپ تاپ از جمله سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار نیست ولی به واسطه طراحی خاصی که دارد، می‌تواند به راحتی حمل شود. استفاده از سخت افزارهای قدرتمند و جدید در پیکربندی لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PR شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید یک مجموعه کامل در اختیار داشته باشید.

اگر بخواهیم به بررسی نقطه قوت لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PR بپردازیم، به سراغ پردازنده مرکزی خواهیم رفت. انتخاب پردازنده مرکزی این محصول توسط ایسوس با حساسیت بالایی صورت گرفته است. این پردازنده قادر است برای اجرای سنگین ترین بازی ها و کاربری های پردازشی گرافیکی به راحتی عملکرد خود را نشان دهد. نوع پردازنده ای که ایسوس برای این لپ‌ تاپ خود در نظر گرفته intel Core i7 از مدل 11370H بوده که فرکانس ۴.۸۲ گیگاهرتزی را پشتیبانی خواهد کرد.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

این پایان کار نبوده و با استفاده از رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 سرعت پردازش این محصول به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت. صفحه نمایش فوق العاده باکیفیت نصب شده بر روی لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR با دقت فوق العاده می تواند بالاترین سطح کیفی را در اختیار کاربر قرار دهد. نرخ رفرش ریت یا نوسازی صفحه ۱۴۴ هرتز بوده که از جمله با کیفیت ترین صفحه نمایش های موجود در بازار را به ما نشان می دهد. پردازنده گرافیکی ۸ گیگابایتی که بر روی این محصول قرار گرفته از شرکت انویدیا انتخاب شده است.

اگر بخواهیم یکی از نقاط ضعف لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR را عنوان کنیم، استفاده از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی را بیان خواهیم کرد. در مقایسه با سایر محصولات گیمینگ ارائه شده توسط ایسوس این میزان حافظه داخلی جای بحث دارد. با این حال گمان بر این است که ایسوس برای کاهش قیمت این لپ‌ تاپ سعی کرده از برخی قابلیت ها چشم پوشی نماید. چنانچه به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید، بررسی این محصول را به شما توصیه می کنیم.

لپ تاپ ایسوس G533ZM گرافیک ۶ گیگابایتی

خرید بهترین لپ تاپ ایسوس و قدرتمندترین محصول ارائه شده توسط این برند با حساسیت بالایی صورت می گیرد. ایسوس تلاش کرده است با رونمایی از لپ تاپ های فوق العاده باکیفیت کاربران را ترغیب کند تا روی به خرید محصولات این کمپانی بیاورند. با بررسی لپ تاپ ایسوس G533ZM متوجه می شویم یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار این گزینه خواهد بود.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

استفاده از جدیدترین پردازنده موجود در بازار با حافظه کش فوق العاده، بهره گیری از صفحه نمایش با کیفیت و همچنین حافظه داخلی فوق العاده سریع شما را یاری خواهد کرد تا برای اجرای بازی های سنگین به راحتی بتوانید اقدام نمایید.

لپ تاپ ایسوس G533ZM از پردازنده intel Core i9 بهره مند شده و مدل پردازنده قرار گرفته شده بر روی آن 12900H است. این پردازنده قادر است تا فرکانس ۵ گیگاهرتز را پشتیبانی نماید. علاوه بر این حافظه کش ۲۴ مگابایتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی نیز به همراه پردازنده مرکزی سرعت اجرای بازی ها را به شکل قابل توجهی افزایش خواهند داد. این لپ‌ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره مند شده و با صفحه نمایش IPS می تواند دقت FULL HD را برای شما به ارمغان بیاورد.

کارت گرافیک نصب شده بر روی لپ تاپ ایسوس G533ZM یک محصول 6 گیگابایتی بوده و از مدل GeForce RTX 3060 از کمپانی NVIDIA انتخاب شده است. لپ تاپ ایسوس G533ZM از حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز بهره می‌برد. این لپ تاپ با کیبورد فوق العاده بی نظیر و با طراحی خاص، کاربر را یاری خواهد کرد تا برای انجام بازی ها بتواند به خوبی و با سرعت بالا عمل کند. باتری قرار گرفته شده بر روی این لپ تاپ از نوع لیتیوم-یون ۴ سلولی با ظرفیت ۹۰ وات ساعت انتخاب شده است. کاربر با خرید لپ تاپ ایسوس G533ZM قادر است به راحتی انواع بازی ها را اجرا نماید.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506HL

برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس نیاز به پرداخت هزینه‌های زیادی نخواهید داشت. اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ ارزان قیمت گیمینگ ایسوس را دارید، می توانید به سراغ محصول ارائه شده توسط این برند با گرافیک ۴ گیگابایتی بروید.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH از جمله محصولات خوش ساخت و خود قیمت موجود در بازار بوده که می تواند شرایط مورد نیاز شما برای اجرای نرم افزارهای سنگین را فراهم کند. ایسوس شرایطی به کار برده که کاربر با پرداخت هزینه های به مراتب کمتر نسبت به لپ تاپ های فوق العاده مدرن از یک محصول گیمینگ استفاده نماید. این لپ تاپ به پردازنده ای میان رده با مدل Core i5 10300H مجهز شده و از یک حافظه DDR4 با ظرفیت ۸ گیگابایت ای بهره مند است. نوع ساخت این لپ تاپ به شکلی است که از صفحه نمایش FULL HD با زاویه دید 178 درجه ای این شما را بهره مند خواهد کرد.

خفن ترین لپ تاپ های ایسوس

ایسوس برای ساخت این محصول ارزان قیمت خود از پردازنده گرافیکی NVIDIA استفاده کرده است. این پردازنده گرافیکی با مدل GeForce GTX1650 از جمله پردازنده های مدرن و با کیفیت با حافظه گرافیکی ۴ گیگابایتی بوده و بخش زیادی از بازی ها را اجرا خواهد کرد. حافظه ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD که بر روی این لپ‌ تاپ نصب شده نشان می‌دهد که طراح تلاش کرده است برای کاهش قیمت محصول خود، روی به انتخاب آن بیاورد. باتری نصب شده بر روی این محصول نیز با ظرفیت ۴۸ وات ساعت، عملکردی نسبتا مناسب در حد میان رده خواهد داشت. چنانچه قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت ایسوس را دارید، توصیه ما به شما بررسی این محصول خواهد بود.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس

هنگامی که به دنبال بررسی قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید باید مشخصات محصول را مد نظر قرار دهید. همانگونه که میدانید برندهای مختلف برای افزایش فروش لپ تاپ های خود، روی به طراحی متنوع آنها می آورند. با توجه به قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس می توانید انتخاب خود را انجام دهید. لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت ایسوس از جمله مواردی به شمار می‌رود که می‌تواند یک ایده کاربردی برای افرادی که توانایی خرید لپ تاپ های گران قیمت را ندارند، باشد. برای بررسی قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس و خرید اقساطی لپ تاپ می توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت دیدن کنید.

خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس نقد و اقساطی

همانگونه که می دانید افزایش سرسام‌ آور قیمت محصولات مختلف و کالاهای دیجیتال موجب شده است بخش زیادی از کاربران به دنبال خرید اقساطی لپ تاپ باشند. مجموعه‌ آترامارت با درک نیازهای شما تلاش کرده است این شرایط را فراهم کند. چنانچه به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت مناسب هستید، می توانید از محصولات متنوع ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت دیدن کنید. ما با فروش اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس شما را پشتیبانی خواهیم کرد تا بتوانید نیاز خود را برطرف نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش اقساطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.