0
  • فیلترها

مشخصات ، قیمت ، خرید و فروش لپ تاپ و الترابوک اچ پی 

خرید لپ تاپ با هر برندی که باشد همواره جذابیت ‌های خاص خود را دارد. با توجه به اینکه امروزه برندهای پرآوازه سعی در طراحی و تولید لپ تاپ با بالاترین کیفیت دارند، انتخاب گزینه ای کاربردی و متناسب با نیاز، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بین نیز بدانید که برند ‏ HPدر حال حاضر توانسته در کشور آمریکا، سهم عمده ‌ای از بازار را به خود اختصاص دهند. کمپانی اچ پی به خوبی توانسته محصولات خود را در شکل های مختلف مانند اسپکتر، پاویلیون، زد بوک، پروبوک و الیت بوک در کنار انوی و اومن روانه بازار کند. با توجه به اینکه هر کدام از لپ تاپ ها دارای سخت افزاری خاص هستند، انتخاب گزینه ای مناسب، کاری دشوار به نظر می‌رسد. فروشگاه آترامارت با دسته بندی این محصولات و با ارائه مشخصات دقیق و کامل از سخت افزارهای به کار رفته در لپ تاپ های اچ پی، کمک می کند تا کاری ساده تر برای انتخاب و خرید لپ تاپ داشته باشید. در بخش لپ تاپ های HP و انتخاب بهترین لپ تاپ ها در زمینه های مختلف، مدل های متنوعی را برای شما فراهم کرده ایم.

بهترین لپ تاپ های اچ پی HP کدامند؟

بدون تردید همانطور که بارها تاکید کرده ایم، انتخاب بهترین لپ تاپ بسته به شرایط خاصی اتفاق می‌افتد. با توجه به اینکه هر کدام از افراد متناسب با زمینه کاری خود باید بهترین لپ تاپ را انتخاب کنند، بررسی محصولات ارائه شده توسط HP این نکته را بیان می‌کند که در مدل های متنوعی که ارائه شده می توانید با پرداخت هزینه ‌های بسیار مناسب، لپ تاپ فوق العاده ای انتخاب و خریداری کنید. شناخته ‌شده ‌ترین لپ ‌تاپ ‌هایی که توسط برند اچ پی در بازار کشور ما ارائه می‌ شوند، محصولات سری پاویلیون خواهند بود. این دسته که برای انجام کارهای دانشجویی و روزمره محصولاتی ایده ‌آل شناخته می شوند، با سخت افزارهای کاربردی و قیمتی مناسب در دسترس شما قرار خواهند گرفت. فراموش نکنید که اچ پی سری پاویلیون را در مدل های بسیار پیشرفته تر برای گیمینگ نیز در بازار ارائه می دهد.

در این بین اگر قصد دارید یک لپ تاپ قدرتمند برای انجام بازی های سنگین، از برند اچ پی، انتخاب و خریداری کنید، برای خرید لپ تاپ اچ پی می توانید سری اسپکتر را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. نوع طراحی و ساخت لپ تاپ های سری اسپکتر به گونه ای هستند که با سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت به بهترین شکل برای انجام بازی ‌های حرفه ‌ای پاسخگوی نیازهای کاربران خواهند بود.

از طرفی برای کاربری خانگی، لپ ‌تاپ ‌های سری نوت بوک می‌توانند گزینه ای مناسب شناخته شوند. اگر قصد دارید برای انجام کارهای حرفه ای در کنار بازی های سنگین، یک لپ تاپ از برند HP خریداری کنید، می توانید سریع اومن را بررسی نمایید. این سری از لپ تاپ های اچ پی با کارت گرافیک های قدرتمند و اختصاصی و پردازنده ‌های خارق ‌العاده مجهز شده اند و در هر زمینه ‌ای بهترین لپ تاپ های ارائه شده توسط این برند شناخته می ‌شوند. در حالت کلی تنوع بسیار بالایی که HP برای کاربران به وجود آورده موجب می ‌شود که با بررسی محصولات ارائه شده، متناسب با نیاز خود و هزینه ای که قصد پرداخت دارند، بهترین لپ تاپ را انتخاب و خریداری کنند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی HP

لپ ‌تاپ ‌هایی که از اچ پی برای انجام بازی ‌های سنگین انتخاب می کنید به بهترین شکل می توانند سنگین ترین بازی ها را با سرعت و کیفیت بالا برای شما اجرا نمایند. هر کدام از سری های ارائه شده توسط HP دارای مدل های متنوعی به عنوان لپ تاپ گیمینگ هستند. با این وجود اگر قصد انتخاب بهترین لپ تاپ های گیمینگ را دارید، گزینه های زیر را بررسی کنید.

لپ تاپ اچ پی ENVY X360 15T ED000

بررسی بهترین لپ تاپ های  HPبرای گیمینگ نشان می دهد که لپ ‌تاپ اچ پی ENVY X360 15T ED000 به عنوان گزینه ای خارق ‌العاده می‌تواند در این دسته قرار گیرد. لپ تاپ ENVY X360 15T ED000 با بهره‌مندی از حافظه رم فوق‌العاده ۳۲ گیگابایتی و یک پردازنده خارق ‌العاده اینتل از سری هفتم یک محصول کامل برای انجام بازی‌ های سنگین در اختیار شما قرار می دهد. این لپ تاپ از پردازنده مدل i7 10510U بهره برده و با حافظه کشف ۸ مگابایتی در کنار گرافیک ۴ گیگابایتی به ‌خوبی سرعت و کیفیت را در اجرای بازی ها برای شما نمایان می کند. در کنار این موارد، اچ ‌پی یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های موجود در کمپانی خود را بر روی این محصول قرار داده است. صفحه نمایش به کار رفته با قابلیت و دقت فول اچ دی و نوع IPS LED_backlit LCD بالاترین سطح کیفی را در ارائه تصاویر از خود نشان می‌دهد. پردازنده گرافیکی به کار رفته نیز از شرکت انویدیا بود که با مدل GeForce MX330 GDDR5 بر روی این لپ تاپ نصب شده است. حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع SSD با سرعت بسیار بالا، سایر قطعات را همراهی می‌کند. از جمله نقاط قوت این لپ‌ تاپ می‌توان یک باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۵۱ وات ساعت را نام برد. در کنار این موارد، صفحه نمایش لمسی نیز کیفیت بالایی از خود به همراه کارایی ایده‌آل نشان می دهد.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Gaming 15 DJ2017

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های اچ پی برای گیمینگ لپ تاپ Pavilion Gaming 15 DJ2017 بوده که از سخت افزار قدرتمند در کنار صفحه نمایش استثنایی بهره می برد. یک حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و یک پردازنده ایده‌آل از اینتل با سری هفتم در کنار حافظه کش ۱۲ مگابایتی، محصولی کامل برای انجام بازی های سنگین در دسترس کاربران قرار داده است. نوع حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ DDR4 بوده و با استفاده از یک گرافیک ۴ گیگابایتی از NVIDIA توانسته محصولی مناسب برای انجام بازی های سنگین روانه بازار کند. حافظه یک ترابایتی و همچنین استفاده از یک وب کم با کیفیت بالا و میکروفون های استریو کمک می کنند تا برای انجام بازی هایی که نیاز به ارسال تصاویر یا صدا دارید، به خوبی از قابلیت های این لپ ‌تاپ بهره ببرید. از جمله نقاط قوت این لپ ‌تاپ می ‌توان به بهره مندی از یک سیستم خنک کننده قدرتمند با دو فن مجزا اشاره کرد. این سیستم کمک می کند تا دستگاه پس از چند ساعت کار متوالی به خوبی دمای خود را کاهش دهد.

در کنار این موارد اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ hp برای انجام بازی هستید، می‌توانید روی گزینه Expecre X360 Convertible 15t EB100 حساب ویژه ای باز کنید. این لپ تاپ نیز با رم ۱۶ گیگابایتی و پردازنده ای از مدل G7 1165 i7 سری هفتم اینتل به خوبی برای اجرای بازی ها کاربر را یاری خواهد کرد.

انتخاب بهترین لپ تاپ های میان رده hp

لپ تاپ های میان رده با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه در دسترس کاربران قرار می گیرند. hp به مانند سایر برندها سعی کرده بخش عمده ‌ای از محصولات خود را با این قابلیت ها در اختیار کاربران قرار دهد. طراحی این لپ ‌تاپ ‌ها به شکلی است که در کنار صفحه نمایش با کیفیت، سخت افزار ایده آل و باطری مناسب، از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار خواهند بود.

لپ تاپ اچ پی DW2196nia

اگر به دنبال خرید یک لپ ‌تاپ برای انجام کارهای حرفه ‌ای، مولتی ‌مدیا و خانگی هستید، این لپ ‌تاپ بهترین گزینه برای شما شناخته می ‌شود. طراحی فوق العاده لپ تاپ DW2196nia با یک بدنه با کیفیت در کنار سخت افزارهای کاربردی نشان می ‌دهد که اچ پی به خوبی در این زمینه توانسته عمل کند. لپ تاپ اچ پی DW2196nia با حافظه ۸ گیگابایتی رم و همچنین حافظه داخلی یک ترابایتی بخش زیادی از نیازهای کاربران را پاسخگو خواهد بود. در کنار این موارد، به منظور پایین آوردن قیمت، شرکت اچ پی سعی کرده یک حافظه گرافیکی ۲ گیگابایتی از نوع انویدیا بر روی محصول خود قرار دهد. نوع پردازنده مرکزی به کار رفته نیز نشان از این می دهد که برای انجام کارهای عمومی و مالتی مدیا، گزینه ای مناسب شناخته می شود. با این حال با توجه به قیمتی که پرداخت می کنید نباید انتظار خرید محصول با پردازنده قدرتمند را داشت. به همین علت پردازنده اینتل از سری سوم با حافظه کش ۴ مگابایتی به خوبی در این زمینه پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. نوع حافظه رم به کار رفته DDR4 بوده و می توانید با خرید این لپ تاپ یک گزینه ای کاملا مقاوم در برابر خط و خش خریداری نمایید.

لپ تاپ اچ پی Probook 455

قیمت گذاری لپ تاپ Probook 455 نشان می ‌دهد که هدف hd، بهره مندی بخش عمده ‌ای از کاربران از لپ تاپ های با قدرت بالا و قیمت مناسب خواهد بود. این لپ تاپ که از یک پردازنده منحصر به فرد AMD و مدل Ryzen 7 4700U بهره می برد به خوبی می ‌تواند برای انجام کارهای عمومی و استفاده از آن برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی، پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. در کنار این موارد، یک پردازنده گرافیکی ۵۱۲ مگابایتی بر روی این محصول نصب شده است. شرایطی که نشان می دهد برای تنظیم قیمت این محصول در کنار حافظه داخلی ۱۵ گیگابایتی، hp به خوبی توانسته عمل کند. از جمله قابلیت ‌های این لپ‌ تاپ می ‌توان به بهره مندی از طراحی منحصر به فرد، بدنه مقاوم در برابر خط و خش، خروجی صدای هدفون کومبو و همچنین پشتیبانی از خروجی تصویر 4K اشاره نمود.

در کنار این موارد، برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ های میان رده می توانی. روی گزینه EF1013DX نگاه ویژه ای داشته باشید. محصولی که با پردازنده گرافیکی مناسب و صفحه نمایشی با کیفیت در کنار یک طراحی خاص به خوبی می ‌تواند در زمینه کاربری عمومی و خانگی پاسخگوی نیازهای شما باشد. این لپ تاپ از پردازنده amd بهره برده و با یک کارت گرافیک با قابلیت ارتقا تا ۴ گیگابایت در دسترس شما قرار می گیرد.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت اچ پی

اگر از علاقمندان به لپتاپ های ارائه شده توسط hp هستید و قصد دارید با پرداخت هزینه پایین، یک محصول از این برند را انتخاب و خریداری کنید، می توانید موارد مختلفی را بررسی نمایید. به مانند برندهای دیگر، اچ پی لپ تاپ های با قیمت بسیار پایین و عملکرد مناسب برای اجرای کارهای دانش آموزی در دسترس کاربران قرار می دهد.

لپ تاپ اچ پی 250 G7

قیمت گذاری فوق العاده پایین این لپ‌ تاپ به خوبی می ‌تواند شما را از یک محصول کامل، ساخته شده تحت برند اچ بی بهره مند کند. نوع طراحی ظاهری این لپ ‌تاپ هیچ نشانی از لپ تاپی پایین رده و ارزان ‌قیمت ندارد. طراح برای ساخت این محصول سعی کرده به لحاظ ظاهری این لپ ‌تاپ خود را مانند یک بالارده مجهز کند. حافظه رم ۸ گیگابایتی موجود در این لپ ‌تاپ به همراه حافظه داخلی ۱ ترابایتی در حد لپ تاپ میان رده عمل خواهند کرد. در کنار این موارد، یک پردازنده مناسب و متناسب با نیاز کاربران و دانشجویان از مدل اینتل Core i3 بر روی این محصول نصب شده است. کارت گرافیک قرار گرفته شده بر روی این لپ تاپ از مدل INTEL UHD Graphics بوده و در کنار قابلیت هایی مانند بهره مندی از باتری ۳ سلولی لیتیوم یون، به ‌خوبی ارزش خرید بالا این لپ ‌تاپ را نشان می ‌دهند.

لپ تاپ اچ پی CF2224nia

یکی دیگر از محصولاتی که HP برای کاربران خود در نظر گرفته و با قیمتی بسیار مناسب به اندازه گوشی میان رده روانه بازار کرده است، لپ ‌تاپ اچ پی CF2224nia خواهد بود. این لپ تاپ با استفاده از یک رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اینتل مدل Core i5 و همچنین گرافیک ۲ گیگابایتی به خوبی برای انجام کارهای دانشجویی مجهز شده است. در کنار این موارد، یک حافظه داخلی یک ترابایتی و همچنین باتری ۳ سلولی لیتیوم یونی بر روی این محصول می توانید مشاهده کنید. صفحه نمایش ۱۴ اینچی این لپ تاپ با کیفیت مناسب قابلیت اجرای تصاویر به صورت HD را دارد. فراموش نکنید این لپ ‌تاپ با وزن فوق‌ العاده ۱.۵ کیلوگرمی به دانشجویان کمک می کند تا برای جابجایی آن، هیچگونه مشکلی مشاهده نکنند.

کدام لپ تاپ hp را بخریم؟

این که کدام لپ تاپ hp بهترین لپ تاپ برای خرید است، بستگی به دید شما خواهد داشت. با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی در رده‌ های مختلف قیمتی و کیفیتی روانه بازار می شوند، انتخاب بهترین لپ تاپ hp از میان گزینه های متنوع، کاری دشوار به نظر می ‌رسد.

با این حال اگر قصد دارید یک لپ تاپ ارزان قیمت با کیفیت مناسب را انتخاب و خریداری کنید، می توانید روی گزینه HP 250 G7 فکر کنید. این محصول در کنار گزینه هایی که بیان کردیم، با قیمت ایده آل و بهره مندی از پردازنده سلرون در دسترس شما قرار می گیرد. اگر قصد دارید یک لپ تاپ میان رده انتخاب کنید، علاوه بر گزینه‌ هایی که بیان شد، می‌ توانید لپ تاپ مدل DA2211_A را مورد بررسی قرار دهید. در عین حال برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ hp موارد متنوع تری پیش رو خواهید داشت. هر کدام از این محصولات را ما در فروشگاه اینترنتی آترامارت به صورت نقدی و اقساطی در دسترس شما قرار داده ایم. برای انتخاب و خرید محصولات متنوع ارائه شده توسط اچ پی می توانید دسته بندی های ارائه شده در فروشگاه ما را مشاهده کنید.