پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

معرفی بهترین کارت گرافیک ارزان گیمینگ | ارزان بازی کن

سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴

معرفی بهترین کارت گرافیک ارزان گیمینگ | ارزان بازی کن

معرفی بهترین کارت گرافیک ارزان گیمینگ 

برای راه اندازی و ساختن سیستم ماینینگ، گیمینگ و رندرینگ، انتخاب کارت گرافیک از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه امروزه طیف وسیعی از کارت های گرافیک در بازار عرضه می شوند، انتخاب بهترین گزینه با قیمت مناسب می‌تواند یک ایده عالی به نظر برسد. این که کدام کارت های گرافیک برای سیستم های گیمینگ شما مناسب هستند و یا کارت های گرافیک ارائه شده در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ همچنان بر روی سیستم گیمینگ عملکرد مناسبی دارند، بسته به شرایط مختلفی با پاسخ های متفاوت همراه خواهد بود. برای انتخاب و خرید بهترین کارت گرافیک ارزان گیمینگ، بسته به میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید می توانید یک خرید با قدرت و ارزش بالا انجام دهید. علاوه بر این نوع عملکردی که از کارت گرافیک انتظار دارید نیز به عنوان یکی از عوامل مهم در خرید این سخت افزار می تواند تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

بدون تردید بهترین کارت گرافیک در میان محصولات ارائه شده توسط برندهای مختلف با دشواری انتخاب خواهد شد. بسته به نوع بازی که قصد انجام آن را دارید، گزینه های زیر می توانند به شما کمک کنند تا عملکرد مناسبی از آنها دریافت کنید. فراموش نکنید که قبل از انتخاب و خرید کارت گرافیک گیمینگ ابتدا باید الزامات بازی مورد نظر را بررسی کرده و آن را با مشخصات GPU یا پردازنده گرافیکی به خوبی مقایسه کنید.

کارت گرافیک آرکتک 740 حافظه ۴ گیگ

برای خرید کارت گرافیک ارزان گیمینگ، چندین برند محصولات خود را در اختیار شما قرار می دهند. در این بین آرکتک به عنوان یک برند شناخته شده در زمینه فروش کارت گرافیک میان رده و ارزان قیمت می تواند به عنوان یکی از گزینه های کاربردی در نظر گرفته شود.

کارت گرافیک ۷۴۰ آرکتک با ظرفیت ۴ گیگابایت با حافظه رم نسل GDDR5 و با فناوری ۲۸ نانومتری تراشه، روانه بازار می‌شود. پهنای باند رابط ۱۲۸ بیتی بوده که به خوبی می تواند کاربر را یاری کند برای نصب بازی های سنگین بتواند عملکرد مناسبی از سیستم دریافت نماید. یک پردازنده گرافیکی ۴ گیگابایتی و استفاده از جدیدترین معماری تورینگ با بهره‌گیری از جدیدترین پردازنده های انویدیا بر روی این محصول به خوبی می‌تواند عملکرد بالای آن را برای شما تضمین کند. برای کمک به کاربر، آرکتک به گونه ای این محصول خود را روانه بازار کرده که بتواند با دسترسی به تنظیمات آن از جدیدترین و سنگین ترین بازی ها لذت ببرد.

این کارت گرافیکی به عنوان یک جایگزین مناسب برای محصولات گران قیمت می تواند شناخته شود. استفاده از یک فن قدرتمند برای جلوگیری از آسیب دیدن این سخت افزار با توجه به افزایش دما نیز به عنوان یک ویژگی مهم  بر روی آن به چشم خواهد خورد. آرکتک تلاش کرده در ارائه این محصول خود از جدیدترین متدها و استانداردهای روز استفاده نماید.

حافظه پردازشی ۳۸۴ واحدی و ارائه سرعت فوق العاده در پردازش و اجرای برنامه های سنگین و حافظه رم ۵۰۰۰ مگاهرتزی این سخت افزار را به خوبی حمایت خواهند نمود. یک عدد فن قدرتمند با ایجاد نویز بسیار کم به همراه هیت سینک به خوبی می تواند علاوه بر خروج گرما هنگام پردازش‌های سنگین به کاهش دمای آن کمک نماید.

حداکثر رزولوشن و کیفیت بالای این کارت گرافیک با درگاه ارتباطی نسل سوم PCI Express X16 به منظور نصب و ارتقاء قطعات بر روی این محصول تعبیه شده اند. کارت گرافیک آرکتک ۷۴۰ به عنوان یک محصول ارزان قیمت از قابلیت ها و ویژگی های دیگری نیز پشتیبانی می کند. تکنولوژی های به کار رفته می توانند هنگام انجام بازی های سنگین، بالاترین سطح کیفی را برای کاربران به همراه داشته باشند. این کارت گرافیک با رابط برنامه نویسی نسخه دوازدهم DirectX و نسخه 4/4 رابط OpenGL  مجهز شده است. تکنولوژی های دیگر نیز به منظور افزایش کارایی و بالا بردن سطح گرافیکی مانند NVIDIA 3D Vision و HDCP به خوبی عمل کرد این محصول را ارتقا می دهند. اگر به دنبال خرید کارت گرافیک ارزان گیمینگ هستید و قصد انتخاب گزینه ای مناسب را دارید، می توانید با خرید کارت گرافیک آرکتک ۷۴۰ از فروشگاه آترامارت، نیاز خود را برطرف کنید.

کارت گرافیک بایوستار ۱۰۳۰ حافظه ۴ گیگ

بدون تردید بایوستار به عنوان یکی از برند های پیشرو در زمینه تولید کارت گرافیک شناخته می شود. این کمپانی علاوه بر کارت های گرافیکی پر قدرت با قیمت مناسب، در زمینه ساخت مادربرد نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. خرید کارت گرافیک بایوستار ۱۰۳۰ با ۴ گیگابایت حافظه پردازشی به عنوان یک گزینه مناسب دیگر می‌تواند توسط کاربران انتخاب شود. در مقایسه با محصولات هم رده، بایوستار سعی کرده قیمت‌گذاری این محصول را به گونه‌ای انجام دهد که کاربر بتواند با پرداخت هزینه هایی کمتر، یک کارت گرافیک با قدرت مناسب در اختیار داشته باشد. مصرف انرژی بسیار کم در هنگام اجرای بازی های با قدرت و عملکرد عالی این محصول در مقایسه با سایر کارت های گرافیک گیمینگ ارزان، ویژگی های این کارت می‌توانند عنوان شوند.

بایوستار نسل جدید کارت های گرافیک گیمینگ خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که از جنبه های مختلف می توانند نیازهای کاربران را در سیستم های گیمینگ و ماینینگ برطرف کنند. بدون تردید این محصول نیز با بهره گیری از تراشه انویدیا و هسته ۱۴۶۸ در حالت اورکلاک به همراه فرکانس ۶۰۰۰ مگاهرتزی، یکی از بهترین کارت های گرافیک موجود در بازار عنوان می‌شود. استفاده از جدیدترین سیستم خنک کننده به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به این سخت افزار در کنار رزولوشن تصویر بی‌نظیر ۶۰ هرتزی به همراه نسخه دوازدهم Directx یک محصول کامل را به شما معرفی خواهند کرد.

اگر بخواهیم به معرفی یک ویژگی خاص کارت گرافیک بایوستار ۱۰۳۰ بپردازیم، بدون تردید پشتیبانی از تکنولوژی منحصر به فرد NVIDIA PhyX and CUDA Technology به عنوان یک گزینه خاص می تواند عنوان شود. پشتیبانی از نسل چهارم رابط اتصال بر روی این محصول کمک می‌کند تا کاربر بتواند نسبت به نسل قبلی تا دو برابر سرعت و عملکرد بهتری دریافت نماید. این کارت گرافیک برای نصب نیاز به یک اسلات فضا خواهد داشت. کاربرانی که به دنبال خرید بهترین و ارزانترین کارت گرافیک گیمینگ هستند، می توانند این محصول از برند بایوستار را در نظر داشته باشند. اگر به دنبال خرید کارت گرافیک گیمینگ هستید و قصد انتخاب یک محصول از برندی قدرتمند را دارید، توصیه ما به شما خرید کارت گرافیک بایوستار ۱۰۳۰ است. این کارت به خوبی می‌توانند به واسطه تکنولوژی به کار رفته از شکستگی تصاویر نیز جلوگیری نماید.

کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA Quadro P600 2GB GDDR5

کمپانی پی اون وای به منظور رقابت با سایر برندهای فعال در زمینه تولید سخت افزارهای کاربردی، یک کارت گرافیک با قیمت مناسب روانه بازار کرده است.

این کارت گرافیک ارائه شده توسط pny با ۲ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 و با ۱۲۸ بیت باس رابط عملکردی نسبتا مناسب برای اجرای بازی های میان رده خواهد داشت. پی ان وای برای ارائه این محصول خود از تکنولوژی Ultra Quiet Active بهره برده است. این تکنولوژی به عنوان یک فناوری مدرن می تواند وظیفه خنک کردن کارت گرافیک را به بهترین شکل انجام دهد. با توجه به اینکه هنگام پردازش های سنگین دمای سیستم به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد، این عملکرد به خوبی می تواند از خرابی سیستم و قطعات سخت افزاری جلوگیری کند. کارت گرافیک کوادرو P600 از ۴ صفحه نمایش با کیفیت 4K پشتیبانی خود را انجام می دهد. این محصول ۶۰ هرتزی به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند ۱۶ صفحه نمایش را برای کاربران در یک سیستم یکپارچه متصل کند. کارت گرافیک ۶۰۰ ارائه شده توسط pny به عنوان یکی از محصولات بی نظیر موجود در بازار می تواند ۳۸۴ واحد پردازنده کودا را از خود نمایش در علاوه بر این به گام عملکرد رده بالای این محصول نیاز به ۴۰ وات برق بیشتر نخواهید فراموش نکنید که درگاه Display Port قرار گرفته شده بر روی کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA Quadro P600  می تواند از HDCP 2.2 پشتیبانی کند. این کارت گرافیک همراه با صدا روانه بازار شده است.

یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های کارت گرافیک ارزان قیمت پی ان وای، سازگاری با HDR محسوب می شود. پی ان وای با قرار گرفتن این تکنولوژی کاربر را یاری می کند تا محتوایی نزدیک به واقعیت را بتواند دریافت نماید. تراشه به کار رفته بر روی این کارت گرافیک با فناوری ۱۴ نانومتری nvidia انتخاب شده است. پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف به منظور ارتقای عملکرد سیستم و همچنین قرار گرفتن سیستم کولینگ بی نظیر کم صدا از جمله ویژگی های مهم این محصول می توانند عنوان شوند.

گاهی اوقات کاربران به هنگام بهره گیری از سیستم نیاز به افزودن پردازش‌های گرافیکی خواهند داشت. کارایی مناسب این محصول به گونه ای است که به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای کاربران در این شرایط خواهد بود. اگر به دنبال خرید کارت گرافیک ارزان قیمت گیمینگ هستید و تاکنون گزینه‌ ای خاص را انتخاب نکرده اید، می توانید روی به خرید کارت گرافیک پی ان وای NVIDIA Quadro P600 بیاورید. این محصول می تواند از چندین قابلیت مهم پشتیبانی خود را نشان دهد.

علاوه بر این موارد برخی دیگر از قابلیت ها می توانند هوشمندی این محصول را به بهترین شکل نمایان کنند.  طراحی سه بعدی این کارت گرافیک نیز به عنوان یک ویژگی مهم دیگر می تواند کاربران را ترغیب کند تا روی به خرید این محصول بیاورند.

کارت گرافیک بایوستار مدل RX550

در ادامه معرفی کارت گرافیک های ارزان قیمت گیمینگ، به یک برند آشنای دیگر برخورد خواهیم کرد. کارت گرافیک بایوستار مدل RX550 یکی از محصولات بی نظیر موجود در بازار شناخته می شود.

این کارت گرافیک که در ساخت آن از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده است، به بهترین شکل می‌تواند کاربران را یاری کند تا در هنگام اجرای بازی های سنگین، عملکرد بی نظیری از آن مشاهده نمایند. پشتیبانی از قابلیت HDCP و همچنین اجرای بازی های با رزولوشن 4K یک محصول بی نظیر را به ما معرفی می کنند. بایوستار که در چند وقت اخیر محصولات خود را با بالاترین تکنولوژی روانه بازار کرده است، در طراحی و ساخت کارت گرافیک نیز تمام جوانب را در نظر گرفته است. مقدار رزولوشنی که کارت گرافیک بایوستار RX550 از خود نشان می دهد به گونه‌ای است که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و وضوح بی‌نظیر برای کاربر ارائه خواهد داد. این کارت گرافیک از باس رابط ۱۲۸ بیتی پشتیبانی کرده و با حافظه GDDR5 عملکرد بی‌نظیری خواهد داشت.

گفتنی است که بایوستار در رونمایی از این محصول خود از درگاه های تصویری مختلفی استفاده کرده است. کاربر می تواند متناسب با نیاز خود از درگاه های HDMI و Display Port به همراه درگاه DVI_D بهره ببرد. برای نصب این محصول ارائه شده توسط بایوستار ۲ اسلات نیاز خواهید داشت. از جمله ویژگی‌های دیگر کارت گرافیک بایوستار مدل RX550 می توان به قابلیت نصب ۳ مانیتور بر روی آن اشاره نمود. فن خنک کننده قدرتمندی که بایوستار برای این محصول خود در نظر گرفته است به خوبی می تواند کاربر را با خیالی آسوده مشغول به انجام بازی های سنگین کند. این سری از محصولات ارائه شده توسط بایوستار علاوه بر اجرای بازی های گوناگون می تواند به واسطه قیمت مناسبی که دارد، برای کارهای روزمره نیز و خریداری شود.

سیستم خنک کننده به کار رفته بر روی کارت گرافیک بایوستار مدل RX550 با دور چرخشی بالا به واسطه یک فن قدرتمند و هیت سینک، از داغ شدن این محصول برای پردازش‌های سنگین جلوگیری خواهد کرد.

این کارت گرافیک ۴ گیگابایتی با ۵۱۲ واحد پردازشی Stream و پشتیبانی از قابلیت های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای خرید یک کارت گرافیک گیمینگ ارزان قیمت و مناسب می‌توانید نگاه ویژه‌ای به این محصول از برند بایوستار داشته باشید. اگر به دنبال خرید کارت گرافیک ارزان قیمت هستید و قصد انتخاب یک محصول از برند قدرتمند بایوستار را دارید، توصیه ما به شما انتخاب کارت گرافیک بایوستار بایوستار مدل RX550 است. این محصول را می توانید هم اکنون از فروشگاه آترامارت به صورت نقد و اقساط خریداری کنید.

کارت گرافیک ایسوس مدل CERBERUS-GTX1050TI-O4G حافظه 4 گیگابایت

صحبت از ایسوس که می‌شود، محصولات قدرتمند با عملکرد بی نظیر در ذهن کاربران تداعی خواهد شد. این برند که به عنوان یک برند نام آشنا در زمینه ارائه لوازم دیجیتال و سخت افزار قدرتمند شناخته می شود، به منظور رفع نیازهای کاربران، کارت های گرافیک میان رده و ارزان قیمت برای سیستم های گیمینگ را نیز روانه بازار می‌کند. در این بین کارت گرافیک مدل CERBERUS-GTX1050TI-O4G که از جدیدترین محصولات ایسوس شناخته می‌شود، به واسطه بهره گیری از نسل پنجم حافظه رم و استفاده از پردازنده گرافیکی مناسب می‌تواند برای کاربران بازی های میان رده را به راحتی اجرا کند. کارت گرافیک 4 گیگابایتی ایسوس با پهنای باند ۱۲۸ بیت و حداکثر فرکانس ۱۴۵۵ مگاهرتز روانه بازار شده است. این محصول که از لیتوگرافی با فناوری ۱۶ نانومتری تولید شده است، از قابلیت های بی نظیری پشتیبانی خواهد کرد.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد کارت گرافیک ایسوس 1050 می‌توان به ارائه نرم افزار GPU Tweak II به همراه آن اشاره نمود. این نرم افزار می تواند امکان اورکلاک کارت را در قالب یک کارت گرافیکی برای کاربر فراهم کند. معمولا ایسوس کارت های گرافیکی خود را با مدرن ترین فناوری یعنی Auto Extreme تولید می کند. این فناوری کمک می کند تا تمام پروسه های تولید کارت گرافیک و سخت افزارهای دیگر تماما ماشینی و به صورت اتوماتیک صورت پذیرد. عدم دخالت انسان در پروسه تولید محصولات نیز دقت و حساسیت این قطعات را افزایش می‌دهد. به منظور افزایش بازدهی، این کارت گرافیک از برند ایسوس از استاندارد Super Alloy Power II بهره می‌گیرد. این استاندارد می‌‌تواند مزایای مختلفی به همراه داشته باشد. کاهش تلفات توان مصرفی و افزایش بازدهی کارت گرافیک از جمله مهمترین ویژگی ها و مزایای این فناوری عنوان می‌شود. علاوه بر این موارد، استفاده از این استاندارد برای تولید قطعات کارت گرافیک، موجب کاهش گرمای قطعات و در نتیجه کم شدن نویز آن ها به هنگام انجام پردازش‌های سنگین خواهد شد.

اگر قصد انتخاب و خرید کارت گرافیک مناسب و ارزان قیمت را دارید، می توانید این محصول از برند ایسوس را در نظر داشته باشید. نوع طراحی و ساخت کارت گرافیک CERBERUS-GTX1050TI-O4G توسط ایسوس به شکلی بوده است که می‌تواند از چندین هسته با قدرت پردازشی بی نظیر استفاده نماید. این هسته ها با یکدیگر به صورت موازی تشکیل می شوند. شرایط ساخت کارت گرافیک ایسوس نیز کمک می کند تا برای انجام بازی ها و اموری که کاربران نیاز به قدرت پردازشی موازی دارند، یک محصول مناسب در اختیار داشته باشند.

بهره گیری از سیستم خنک کننده بی نظیر، قابلیت اتصال 3 مانیتور و همچنین استفاده از چندین پورت برای اتصال مانیتور و تجهیزات دیگر به عنوان برخی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های این محصول قدرتمند ارائه شده توسط ایسوس می‌توانند عنوان شوند. نسل سوم رابط اتصال PCI Express  برای این کارت گرافیک در نظر گرفته شده است. بی شک ایسوس این قابلیت را به منظور کاهش قیمت محصول در نظر داشته تا کاربران بتوانند با انتخاب و خرید آن با قیمت مناسب، بازی های نسبتا سنگین را اجرا کنند. برای انتخاب و خرید کارت گرافیک ارزان قیمت می توانید این محصول را در نظر داشته باشید. اگر انتخاب خود را انجام داده و به دنبال خرید کارت گرافیک ایسوس مدل PH_GTX1050_2G هستید، می توانید نیاز خود را از فروشگاه آترامارت برطرف کنید.

بیشتر بخوانیم : بهترین کارت گرافیک های گیمینگ و ماینینگ ایسوس 

کارت‌گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI حافظه ۴ گیگ

یکی دیگر از گزینه هایی که برای خرید کارت گرافیک ارزان قیمت گیمینگ پیش رو دارید، کارت گرافیک ارائه شده توسط شرکت آرک تک است. کارت گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI با حافظه ۴ گیگابایتی می تواند عملکرد مناسبی برای شما اجرا کند. در واقع کارت گرافیک آرک تک 1050TI برای آن دسته از کاربرانی تولید شده است که قصد خرید کارت گرافیک پرقدرت و ارزان قیمت را به منظور اجرای بازی‌های رایانه‌ای دارند.

نوع طراحی و ساخت پردازنده گرافیکی این محصول بر پایه معماری ۱۴ نانومتری پاسکال انتخاب شده است. این شرایط نشان می‌دهد که قدرت عملکرد بالایی برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای از آن دریافت خواهید کرد. استانداردهای به کار رفته در تولید کارت گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI به گونه‌ای است که نسبت به محصولات نسل قبلی می تواند از توان مصرفی بسیار کمتری بهره ببرد. کارت گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI با حافظه پر سرعت GDDR5 طراحی شده و با فرکانس حافظه ۷ گیگاهرتزی و با رابط ۱۲۸ بیتی، عملکرد مناسبی در کنار ۷۶۸ هسته کودا از خود نشان می دهد. با توجه به نیاز کاربران، طراح تلاش کرده تا در ارائه این محصول خود از رزولوشن فوق العاده و با قابلیت فول اچ دی بهره ببرد.

در حالت کلی طراحی کارت گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI به گونه‌ای است که می‌تواند تمام نکات کلیدی و فنی مورد نیاز کاربران برای اجرای بازی های سنگین را به همراه داشته باشد. دو فن خنک کننده قرار گرفته شده و ترکیب شدن با یک هیت سینک بزرگ به بهترین شکل می توانند دمای زیاد را از سیستم خارج کرده و خنک سازی کارت گرافیک را انجام دهد. با وجود اینکه در ساخت کارت گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI قابلیت نور پردازی به کار نرفته است ولی نوع طراحی و ساخت این محصول با نقوش برجسته به شکلی است که کاربر می تواند نمای زیبایی از آن مشاهده کند.

این کارت گرافیک سازگاری بی‌نظیری با نسل دوم و سوم رابط PCI Express خواهد داشت. علاوه بر این خروجی‌های مختلفی را کاربر می‌تواند از این کارت گرافیک در اختیار داشته و متناسب با نیاز خود از مانیتورهای مختلف استفاده کند. اگر بخواهیم از تکنولوژی و استانداردهای مدرن به کار رفته بر روی این محصول نام ببریم، بدون تردید پشتیبانی از قابلیت واقعیت مجازی و همچنین تنظیم خودکار سرعت کلاک با تنظیم دستی نقطه ولتاژ را بیان کنیم. به منظور ارائه تصاویر با کیفیت و وضوح بالاتر، کارت گرافیک آرک تک مدل GTX1050TI به تکنولوژی NVIDIA G_SYNC مجهز شده است. این شرایط کمک می کند تا تصاویر بسیار زیبایی را کاربر بتواند از محیط بازی دریافت کند.

کارت گرافیک گینوارد GeForce GTX 1650 Ghost حافظه ۴ گیگابایت

اگر از جمله کاربران حرفه‌ای محسوب می شوید و با برندهای تولید کننده سخت افزار آشنایی کامل داشته باشید، بدون تردید تاکنون با نام گینوارد برخورد کرده اید. این برند که در زمینه محصولات اقتصادی به عنوان یک کمپانی پیشرو شناخته می شود، سعی کرده کارت های گرافیک را به گونه‌ای روانه بازار کند که کاربر با پرداخت هزینه های مناسب، عملکردی بی نظیر از آنها دریافت کند. کارت گرافیک گینوارد GeForce GTX 1650 Ghost یکی از محصولات بی نظیر این کمپانی شناخته می‌شود. گینوارد برای اجرای سریع بازی ها، کارت گرافیک خود را به گونه ای طراحی کرده است که کمترین میزان تأخیر ورود اتصالی را کاربر از آن مشاهده خواهد کرد. شرایطی که موجب اجرای سریع و روان بازی ها خواهد شد. استفاده از دو پورت hdmi و یک دیسپلی پورت (display port) نشان می دهد که کاربر می تواند از گزینه ای کامل بهره‌مند شود.

گینوارد برای طراحی و ساخت این محصول خود از معماری مدرن nvidia Turing استفاده کرده است. این معماری می‌تواند سطح نوینی از جلوه های بصری را برای کاربر به همراه داشته باشد. عملکرد کارت گرافیک ۴ گیگابایتی گینوارد به شکلی است که تمام بازی های سنگین را کاربر با بالاترین کیفیت می‌تواند اجرا کند. تکنولوژی‌های مختلف دیگری به منظور بهبود نرخ تصویر و افزایش وضوح و شفافیت، گینوارد بر روی این محصول خود قرار داده است.

در کنار این موارد، به منظور جلوگیری از داغ شدن سیستم، فن های دوگانه اکسیال می‌توانند دمای کارت را در سطح مطلوبی قرار دهند. این کارت گرافیک با ایجاد پهنای باند ۱۲۸ گیگابایتی، کاربران را برای تجربه لذت بخش همراهی خواهد کرد. کاربر می تواند فرکانس ۱۸۱۵ مگاهرتزی را با خرید این کارت گرافیک در اختیار داشته باشد.

قیمت و خرید انواع کارت گرافیک ارزان قیمت گیمینگ

با توجه به اینکه کارت گرافیک های گیمینگ معمولا با قیمت بالا روانه بازار می‌شوند، بسیاری از کاربران به دنبال خرید محصولی اقتصادی هستند. مجموعه آترامارت با ارائه انواع کارت گرافیک گیمینگ با قیمت مناسب، خدمات گسترده ای در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال اطلاع از قیمت کارت گرافیک برندهای مختلف هستید، می توانید از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت دیدن کنید. در کنار این موارد اگر قصد خرید کارت گرافیک ارزان قیمت گیمینگ ایسوس و کارت گرافیک گینوارد را دارید، می توانید محصولات ارائه شده در فروشگاه ما را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.