پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲

شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵

محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲

محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2022  

سامسونگ به مانند شیائومی، اپل، هواوی و بسیاری از تولید کنندگان دیگر، در سال ۲۰۲۲ پرچمدارهای خود را با کیفیت فوق العاده روانه بازار کرده است. علاوه بر این برخی از گوشی های سامسونگ به عنوان محبوب ترین گزینه ها در سال ۲۰۲۲ توانسته اند فروش بالایی از خود نشان دهند. در مدت زمان کوتاهی که از این سال میلادی گذشته است، چند گوشی سامسونگ به واسطه قابلیت های منحصر به فرد و کیفیت بسیار بالایی که دارند، بیش از سایر گوشی ها مد نظر کاربران قرار گرفته اند. خرید گوشی سامسونگ در بازارهای جهانی به مانند کشور به عنوان یک گزینه کاربردی به کاربران این امکان را می دهد که محصولی با کیفیت از برندی معتبر بتوانند در اختیار داشته باشند.

بهترین گوشی های سامسونگ سال ۲۰۲۲ و پرفروش ترین گوشی های این برند، تنوع و گستردگی بالایی دارند. با توجه به اینکه بخش زیادی از کاربران که به دنبال خرید محصولات دیجیتال خصوصا گوشی های هوشمند هستند، برند سامسونگ را نسبت به سایر برندها ترجیح می دهند. ما در این مطلب به شما اطلاعات کافی در مورد محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهیم داد.

گوشی هایی که شما را شگفت زده خواهند کرد

لزوما بالا بودن قیمت یک گوشی نمی‌تواند برای کاربران جذاب باشد. به عنوان مثال برخی از برندها ترجیح می‌دهند با ارائه گوشی‌های هوشمند با قابلیت های مناسب و قیمت‌گذاری بی نظیر، کاربران را یاری کنند تا محصولی کاربردی در اختیار داشته باشند. سامسونگ نیز این شرایط را در نظر گرفته و با ارائه چندین مدل گوشی با کیفیت در طیف قیمتی گسترده، به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با نیاز خود و هزینه‌ای که قصد پرداخت دارند، محصولی کاربردی را خریداری کنند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید و قصد انتخاب گزینه ای باکیفیت و محصولی محبوب را دارید، می توانید گوشی‌های هوشمند زیر را در نظر داشته باشید.

حتما بخوانید : آشنایی با بهترین گوشی سامسونگ
گوشی سامسونگ A12 

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید و قصد انتخاب یک محصول اقتصادی از سری A را دارید، خرید گوشی سامسونگ A12 گزینه ای کاربردی برای شما شناخته می شود. سامسونگ این محصول خود را در چند نسخه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت روانه‌ بازار کرده است. هر کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود با انتخاب مدل مناسب، این محصول را خریداری کند. استفاده از صفحه نمایش ال سی دی و رزولوشن مناسب در کنار تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل بر اینچ، یک محصول با کیفیت را برای شما مهیا کرده است. سامسونگ گوشی  گلکسی A12 را با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی تولید کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگر سابقه استفاده از گوشی های سامسونگ و نسخه های پیشین این محصول را دارید، به لحاظ عملکردی نمی توانید تفاوت چندانی با آنها مشاهده کنید. با این حال سامسونگ برای ساخت گوشی گلکسی A12 از اندروید نسخه ۱۰ استفاده کرده و به کاربر این امکان را می دهد که بتواند آن را ارتقاء دهد. برای ساخت گلکسی A12، سامسونگ دست همکاری به سوی شرکت مدیاتک دراز کرده است. این شرایط نشان می‌دهد که طرح به دنبال ارائه یک محصول اقتصادی بوده تا کاربران بتوانند با پرداخت هزینه هایی کم، محصولی کاربردی در اختیار داشته باشند. پردازنده به کار رفته بر روی گوشی سامسونگ A12 از نوع Mediatek MT6765 Helio P35 با فناوری ۱۲ نانومتری انتخاب شده است. این پردازنده هشت هسته ‌ای به گونه‌ای طراحی شده که چهار هسته آن با سرعت کلاک ۲.۳۵ گیگاهرتز فعالیت خود را به شکل قابل توجیه انجام می دهد. در مبحث طراحی نیز تولید گوشی سامسونگ A12 به شکلی است که به لحاظ ظاهری، سامسونگ به خوبی توانسته از طراحی های خسته کننده و کلاسیک فاصله گرفته و رنگ و بوی امروزی به این محصول اقتصادی ببخشد. قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در کنار گوشی به عنوان یک ترند طراحی بر روی آن مشاهده خواهد شد.

دوربین این محصول نیز با لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی می تواند با استفاده از قابلیت هایی مانند ثبت تصاویر پیوسته و استفاده از روشنایی هوشمند، کیفیت بالایی برای کاربران نشان دهد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز بر روی این گوشی تعبیه شده است.

سامسونگ برای ساخت گوشی A12 از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی بهره برده تا کاربر بتواند در سریعترین زمان پس از استفاده از این گوشی، مجددا آن را شارژ کند. بررسی ارزش خرید گوشی سامسونگ A12 به خوبی بیانگر این است که این محصول به واسطه قابلیت‌های کاربردی فراوانی که دارد و همچنین قیمت مناسب آن، از ارزش خرید بالایی برخوردار خواهد بود. اگر به دنبال مقایسه گوشی سامسونگ مدل های اقتصادی دیگر هستید، باید بدانید که این محصول مزایای زیادی برای شما در پی خواهد داشت. باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، لنزهای با کیفیت، پشتیبانی از nfc و همچنین استفاده از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون از ویژگی های این محصول عنوان می شوند. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ A12 می توانید از خدمات ارائه شده در آترامارت بهره ببرید.

گوشی سامسونگ A22

در ژوئن سال ۲۰۲۱ سامسونگ یکی از محصولات رقابتی خود با نام گلکسی A22 را روانه بازار کرد. در واقع قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A22 به عنوان یکی از مهمترین مولفه ها برای فروش بالای آن شناخته می شود. سامسونگ تصمیم گرفته برای ارائه این محصول خود یک مبلغ تعجب ‌برانگیز را در نظر گیرد. بررسی قابلیت ها و ویژگی های گوشی سامسونگ A22 بیانگر این است که این محصول ارائه شده توسط برند معتبر سامسونگ، ارزش خرید بالایی دارد. طراحی گوشی سامسونگ A22 می‌تواند بسیار خاص تر نسبت به مدل های دیگر ارائه شده توسط این برند عنوان شود. یک طراحی قابل ستایش با قرار گرفتن ماژول دوربین به صورت مربعی در گوشه سمت چپ پنل پشتی و استفاده از پلاستیک برای ساخت پنل، محصولی خاص را به شما معرفی خواهد کرد. سامسونگ گوشی گلکسی A22 را در رنگ ‌های بنفش، مشکی، سفید و سبز که همگی جذاب و مات هستند، تولید کرده است. نمایشگر به کار رفته با ۶.۶ اینچ اندازه و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی به همراه تراکم پیکسلی فوق‌العاده ۳۹۹ پیکسل بر اینچ، بر روی گوشی نصب شده است. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی این امکان را به کاربر می دهد که بتواند بازی های سنگین را به راحتی اجرا کند.

چهار سنسور قرار گرفته شده بر روی پنل پشتی برای ثبت تصاویر با قدرت ۴۸ مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی، از مدل های مختلف انتخاب شده اند. اگر علاقه مند به عکاسی پانوراما هستید، دوربین گوشی سامسونگ A22 این قابلیت را به شما خواهد داد. قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و استفاده از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این محصول عنوان می شود.

سیستم عامل قرار گرفته شده به صورت پیش فرض، اندروید ۱۱ انتخاب شده است. با این حال کاربر می تواند با ارائه بروزرسانی های متعدد این قابلیت را نیز ارتقاء دهد. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به شما کمک می کند تا مدت زمان طولانی بتوانید از قابلیت‌های این گوشی بهره ببرید. سامسونگ به منظور قیمت گذاری مناسب این محصول سعی کرده از یک چیپست مدیاتک با فناوری ۱۲ نانومتری بهره ببرد. با توجه به شرایط بیان شده، خرید گوشی سامسونگ A22 به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه می‌تواند برای شما معرفی شود. فراموش نکنید که سامسونگ گوشی گلکسی A22 را در نسخه هایی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و 4G به صورت جداگانه ارائه داده است. دوربین با کیفیت، باتری بزرگ، پشتیبانی از حافظه خارجی و قیمت مناسب، از جمله مزایای این محصول عنوان می‌شوند. کاربران می توانند با خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی A22 محصولی با کیفیت از برندی معتبر در اختیار داشته باشند.

گوشی سامسونگ A32

اگر به دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید و قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، توصیه ما به شما بررسی گلکسی A32 است. رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی A32 کاربران و علاقه مندان به محصولات این برند را شگفت زده کرد. یک محصول فوق العاده با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع TFT و با پردازنده مرکزی Mediatek MT6853 Dimensity 720 5g در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند در اختیار کاربران قرار داده شده است. سامسونگ این محصول خود را در نسخه های چندگانه روانه بازار می کند. به عنوان مثال کاربران می توانند با خرید محصول ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی، یک گزینه اقتصادی از این مدل را در اختیار داشته باشند. در طرف مقابل سامسونگ نیاز کاربران حرفه‌ای را نیز به خوبی در نظر گرفته و این محصول خود را در مدل های قدرتمند تر با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم نیز روانه بازار کرده است.

بدون تردید نوع قیمت گذاری گوشی سامسونگ A32 به شکلی است که با وجود امکاناتی بی نظیر، می تواند محصول اقتصادی و مقرون به صرفه عنوان شود. رابط کاربری قرار گرفته شده بر پایه اندروید ۱۱ می تواند قابلیت های مناسبی را به کاربران ارائه دهد. سامسونگ بر روی این محصول خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده تا کاربران حرفه‌ای و گیمرها هنگام انجام بازی های سنگین، کمترین مشکل را احساس نمایند.

در مبحث طراحی، بدنه پلی ‌کربنات به کار رفته برای ساخت گوشی گلکسی A32 نسبت به نسخه های قبلی، محصولی مقاومت را برای شما نشان می دهند.  لبه های منحنی این گوشی و نوع طراحی ماژول دوربین یک محصولی متفاوت نسبت به گوشی های هوشمند دیگر برای شما نشان می دهد.

دوربین چهارگانه به کار رفته بر روی گوشی سامسونگ A32 با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی از نوع عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق، کیفیت بی نظیری برای ثبت تصاویر نشان می‌دهند. برای فیلمبرداری نیز کاربر قادر است که با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه از ویژگی های این محصول بهره ببرد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی از نوع عریض بر روی این محصول استفاده شده است. خرید گوشی سامسونگ A32 یک محصول اقتصادی با پشتیبانی از اینترنت 5G و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه خارجی برای شما در پی خواهد داشت. اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی سامسونگ A32 هستید، این محصول را از فروشگاه آترامارت می توانید انتخاب کنید.

گوشی سامسونگ A52s

سری گوشی های گلکسی A به عنوان محبوبترین سری در میان گوشی های سامسونگ، همواره توجه کاربران را به خود جلب کرده اند. سامسونگ نیز این شرایط را در نظر گرفته و با ارائه محصولات میان رده و با کیفیت در این سری، به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران بوده است. کاربران نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان همواره به دنبال خرید گوشی سامسونگ از این سری هستند. بررسی کیفیت ساخت و طراحی سامسونگ گلکسی A52s  نشان می دهد یک محصول بی نظیر را از برندی معتبر می توانید در اختیار داشته باشید. بدنه تمام پلاستیکی و فریمی شبیه فلز و براق بر روی سامسونگ A52s قرار گرفته است. سامسونگ برای تولید گلکسی A52s از یک رابط کاربری بسیار روان و مناسب بهره برده و کاربر قادر است که سنگین ترین نرم افزارها و بازی ها را بدون کمترین کندی و لگ اجرا کند. این رابط کاربری دارای ویژگی های قابل توجه و جذابی برای کاربران خواهد بود. آپشن های شخصی سازی فوق ‌العاده‌ای که سامسونگ برای A52s در نظر گرفته کمک می‌کنند تا کاربر بتواند در فضایی بی نظیر، کاربری ساده ‌ای از این گوشی دریافت نماید. سامسونگ از یک فناوری نوین برای ساخت گلکسی A52s بهره برده است. این فناوری که با نام eye comfort shield شناخته می‌شود، می‌تواند با توجه به ساعات مختلف روز، برای تنظیم میزان نور به گونه ‌ای عمل کند که کاربر هیچگونه خستگی بر روی چشمان خود مشاهده نکند. تراشه به کار رفته بر روی گوشی سامسونگ A52s به گونه‌ای انتخاب شده که موجب ارتقای کیفیت عملکرد این محصول باشد. پردازنده مرکزی Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G با فناوری ۶ نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 642L انتخاب شده است. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با تراکم پیکسلی بی‌نظیر ۴۰۵ پیکسل بر اینچ و از نوع سوپر امولد، محصولی کاملا کاربردی را به شما نشان می دهد.

خرید گوشی سامسونگ A52s به شما این امکان را میدهد که بتوانید از یک گوشی هوشمند برای ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت بهره ببرید. دوربین چهارگانه قرار گرفته شده بر روی این محصول به گونه ‌ای انتخاب شده که در تاریکی می تواند بالاترین کیفیت را برای ثبت تصاویر به واسطه فعال کردن حالت شب نشان دهد. علاوه بر این برای ثبت تصاویر پرتره نیز این دوربین عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی در کنار دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسورهای ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق به شما در ثبت تصاویر کمک خواهند کرد. دوربین سلفی گوشی A52s نیز از یک سنسور بی ‌نظیر ۳۲ مگاپیکسلی با طراحی هول پانچ انتخاب شده است. گستره دینامیکی عکس های گلکسی A52s به واسطه قابلیت‌ های به کار رفته در آن می تواند توسط کاربر افزایش یابد. اگر به دنبال خرید یک میان رده بی‌نظیر هستید و قصد انتخاب محصولی از برند سامسونگ را دارید، فروشگاه آترامارت به شما در خرید اقساطی گوشی سامسونگ A52s کمک خواهد کرد. باتری 4۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی از دیگر ویژگی های این محصول عنوان می‌شود.

بیشتر بخوانید : معرفی موبایل سامسونگ A۵۲s ۵G

گوشی سامسونگ s21fe

پس از موفقیت سامسونگ در فروش گوشی های سری S در چند سال اخیر، به روزرسانی های فوق العاده ای بر روی این محصولات مشاهده کرده‌ایم. سامسونگ s21fe به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه توسط این برند رونمایی شده است. استقبال بی نظیر کاربران از این محصول نشان می دهد که به خوبی سامسونگ نیازهای آنها را درک کرده و محصولی فوق العاده برای آنها ارائه داده است. بررسی گوشی سامسونگ s21fe و قابلیت ‌های به کار رفته در آن یک گزینه کامل را به ما معرفی می کنند. در نمای رو به روی گوشی سامسونگ s21fe یک صفحه نمایش یکدست با طراحی ناچ اینفینیتی O را مشاهده خواهیم کرد. بریدگی دایره ای شکل قرار گرفته شده در قسمت مرکزی صفحه نمایش و در بالای آن، مکانی مناسب برای نصب سنسور دوربین سلفی خواهد بود. سامسونگ در خصوص صفحه نمایش این محصول، حرف ‌های بسیاری برای گفتن دارد. یک صفحه نمایش دینامیک امولد با تراکم پیکسلی فوق‌العاده می تواند کیفیت بالایی برای ارائه تصاویر از خود نشان دهد. این صفحه نمایش با اندازه ۶.۴ اینچ و با محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus انتخاب شده است. نرخ بروزرسانی 90 هرتزی به بالا بردن کیفیت صفحه نمایش کمک فراوان خواهد کرد. در نگاه اول کاربر می تواند دوربین های قدرتمند و نام آشنایی را بر روی این محصول مشاهده نماید. سه دوربین به کار رفته بر روی پنل پشتی با ۱۲ مگاپیکسل به عنوان سنسور عریض، ۸ مگاپیکسل لنز تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را به خوبی برای شما در اختیار خواهند داد. سنسور تله فوتو می‌تواند زوم سه برابری اپتیکال را بدون کاهش کیفیت برای شما به همراه داشته باشد. سنسور فوق عریض که طرفداران بسیاری در میان کاربران دارد نیز به بالا بردن کیفیت تصاویر کمک فراوان خواهد نمود.

اگر یک گیمر به شمار می روید و به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید، توصیه ما به شما خرید این محصول است. با خیال راحت می توانید سنگین ترین بازی ها را اجرا کرده و از آنها لذت ببرید. تراشه قدرتمند و اختصاصی شرکت سامسونگ با نام اگزینوس ۲۱۰۰ بر روی این محصول قرار گرفته است. این تراشه با رم ۸ گیگابایتی به بهترین شکل میتواند سنگین ترین بازی ها را برای شما اجرا کند. البته سامسونگ این محصول را در نسخه های مختلف و با رم 6 گیگابایتی نیز روانه بازار می‌کند. ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به عنوان مکانی فوق العاده برای ذخیره سازی داده ها بر روی گوشی سامسونگ s21fe قرار گرفته شده است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و همچنین پشتیبانی از شارژر وایرلس از تکنولوژی شارژ معکوس نیز می تواند بهره ببرد. نسخه اندروید ۱۲ به عنوان سیستم عامل پیش فرض بر روی این گوشی قرار دارد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از نوع عریض با گشودگی دیافراگم فوق‌العاده برای ثبت تصاویر سلفی یک گزینه بی‌نظیر شناخته می شود. از جمله ویژگی ها و مزایایی که با خرید گوشی سامسونگ s21fe از آنها بهره خواهید برد، یک محصول مقاوم در برابر آب خواهد بود. بدنه مقاوم، محصولی مناسب برای بازی و عکاسی و مجهز شدن به حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی های این محصول می توانند عنوان شوند.

گوشی سامسونگ S22 ULTRA

سامسونگ در سال جدید سعی کرده برای طراحی پرچمداران خود، جذابیت های فوق العاده ای به کار ببرید. رونمایی از گلکسی S22 ULTRA به خوبی توانست برای کاربران و علاقه مندان به محصولات سامسونگ یک گزینه بی نظیر را معرفی کند. گوشی سامسونگ S22 ULTRA نسبت به پرچمداران قبلی ارائه شده توسط سامسونگ در سری S با طراحی متفاوت تری ارائه می شود. ترکیب پرچمداران سری های مختلف را بر روی این محصول می توانید مشاهده کنید. بدون تردید قرار گرفتن قلم هوشمند سامسونگ بر روی گلکسی S22 ULTRA به خوبی می تواند یادآور سری نوت برای کاربران باشد. یکی دیگر از تفاوت هایی که در طراحی گوشی S22 ULTRA نسبت به محصولات دیگر مشاهده می کنید، نوع چیدمان سنسورهای دوربین بر پنل پشتی است. سامسونگ در این زمینه به گونه ای عمل کرده که خبری از معماری مستطیلی شکل برای سنسور های دوربین در پنل پشتی نخواهد بود. بهره مندی از استاندارد ضد آب و بدنه ای فوق العاده با کیفیت در کنار صفحه نمایش داینامیک امولد 2x به خوبی بیانگر قدرت فوق‌العاده سامسونگ S22 ULTRA خواهد بود. سامسونگ این محصول خود را با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی روانه بازار کرده است. تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل بر اینچ و همچنین استفاده از محافظ صفحه نمایش بی نظیر در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، همه و همه در یک محصول پرچمدار از سامسونگ قرار گرفته اند. نمایشگر همیشه روشن و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت از دیگر ویژگی‌هایی به شمار می‌روند که بر روی این گوشی فوق‌العاده از سامسونگ می توانید مشاهده کنید. حافظه داخلی به کار رفته بر روی سامسونگ S22 ULTRA به مانند یک لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی می تواند حجم زیادی از داده ها را برای شما ذخیره کند. سامسونگ این محصول خود را در چند مدل برای کاربران روانه بازار کرده است. با این حال نسخه قدرتمند و بی نظیر ۵۱۲ گیگابایتی بارم ۱۲ گیگابایتی و نسخه یک ترابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی به عنوان گزینه ‌های گرانقیمت و نسخه ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایتی به عنوان گزینه کاربردی برای گیمرها روانه بازار شده است.

در مبحث دوربین، سامسونگ به خوبی توانسته پرچم‌دار بودن این محصول را به شما نشان دهد. دوربین های آشنا و قدرتمند به کار رفته با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با حمایت از دوربین های سه گانه دیگر با لنز ۱۲ مگاپیکسلی و لنز 10 مگاپیکسلی در کنار سنسور ۱۰ مگاپیکسلی دیگر به عنوان دوربین فوق عریض، بالاترین کیفیت را برای ثبت تصاویر خواهند داشت. سامسونگ بار دیگر برای ارائه یک پرچمدار از زوم ۱۰۰ برابری بر روی گوشی خود استفاده کرده است. بدون هیچ تعریف اضافه به خوبی می توانیم مشاهده کنیم نسبت به نسل های قبلی یک محصول بی نظیر را به لحاظ عملکرد دوربین مشاهده خواهیم کرد. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که بر روی این محصول مشاهده می کنید. تراشه به کار رفته بر روی گوشی سامسونگ S22 ULTRA از نوع Qualcomm SM8450 SNAPDRAGON 8 GEN 1 انتخاب شده است. پردازنده گرافیکی بی نظیر نیز به شما کمک می کند تا بتوانید سنگین ترین بازی ها را به راحتی با بالاترین کیفیت اجرا کنید. قاب پشتی و جلویی گوشی سامسونگ S22 ULTRA از جنس شیشه و فریم آلومینیومی، ظاهری بی‌نظیر به این محصول می بخشند. خرید گوشی سامسونگ S22 ULTRA به شما یک محصول با بدنه ای مقاوم و مجهز به استاندارد IP68 ارائه خواهد داد.

با توجه به قیمت این محصول، اگر قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ S22 ULTRA را دارید، می توانید از فروشگاه آترامارت نیاز خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S۲۲ Ultra

جمع بندی

سامسونگ به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای گوشی هوشمند در ایران شناخته می‌شود. علاوه بر این، علاقه مندان به محصولات سامسونگ در نقاط مختلف جهان همواره به دنبال بروزرسانی سبد فروش سامسونگ بوده و محصولات این برند را به دقت در نظر می گیرند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید و قصد انتخاب بهترین و پرفروش ترین محصول این برند در سال ۲۰۲۲ را دارید، می توانید گزینه های ارائه شده را بررسی کنید. مجموعه آترامارت و با هدف ارائه خدمات به شما با فروش گوشی سامسونگ به صورت نقد و اقساط، خدمات خود را عرضه می کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.