پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث، صدا را با کیفیت بالا گوش کنید

پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث، صدا را با کیفیت بالا گوش کنید

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث، صدا را با کیفیت بالا گوش کنید !

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث یا هندزفری بی سیم را دارید، کافیست که یک گشت و گذار در مغازه های فروش لوازم جانبی و فروشگاه های اینترنتی بزنید. طیف گسترده‌ای از هندزفری های بلوتوث با استانداردهای مختلف در بازار عرضه می شوند. هنگامی که با تنوع بسیار بالای هندزفری های بلوتوث مواجه شدید، متوجه خواهید شد که برای خرید آن کاری دشوار پیش رو خواهید داشت. مسلما از میان انواع مدل های هندزفری که با شکل های مختلف در بازار عرضه می شوند، خرید یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب کاری دشوار است. اگر بدون اینکه نیازهای خود را برای خرید هندزفری بلوتوث در نظر بگیرید و با عدم توجه به تحقیقات قبلی یک گزینه را انتخاب کنید، ممکن است با پشیمانی مواجه شوید. بهتر است هنگامی که قصد خرید هندزفری بلوتوث را دارید ابتدا راهنمای کاربردی در این زمینه را مورد بررسی قرار دهید. با ما همراه باشید تا راهنمای خرید هندزفری بلوتوث را برای شما بیان کنیم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

چک لیست راهنمای خرید هندزفری بلوتوث

بخش زیادی از کاربرانی که قصد خرید هندزفری بلوتوث را دارند، تنها قیمت آن را در نظر می گیرند. علاوه بر این عده ای از کاربران ترجیح می دهند طراحی ظاهری هندزفری را به عنوان مهمترین ملاک مدنظر قرار دهند. در عین حال اگر به صورت تخصصی تر بخواهید روی به خرید هندزفری بیاورید باید فاکتورها و نکات دیگری را نیز در نظر داشته باشید. ما تلاش کردیم تک تک این فاکتورها را برای شما بررسی کنیم.

نوع هندزفری بی سیم

شاید هنگامی که با نام هندزفری بلوتوث و هندزفری بی سیم مواجه می شوید، ذهن شما به سمت ایربادزها True Wireless برود. این مدل از هندزفری ها که درون گوش قرار می گیرند تنها یک نمونه از انواع محصولات موجود در بازار خواهند بود. از نظر تکنولوژی بی سیم، مدل های مختلفی از هندزفری ها را می توانید در بازار مشاهده کنید. بهتر است ابتدا برای بررسی راهنمای خرید هندزفری بلوتوث باید ابتدا انواع هندزفری را شناسایی کرده و مناسبترین گزینه را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : مقایسه بادز پرو با بادز ۲

هدفون های روگوشی On Ear

هنگامی که صحبت از هدفون و هندزفری می شود، کمتر کسی هدفون های رو گوشی را از این خانواده می داند.

بخش زیادی از کاربران هدفون های رو گوشی را در دسته هندزفری های بی سیم قرار نمی‌ دهند. طراحی و ساخت این گجت به شکلی است که دارای دو گوشی بوده و با استفاده از یک هدبند هم متصل می شوند. در طراحی و ساخت هدفون های رو گوشی شرایطی در نظر گرفته می‌شود که تمام گوش کاربر توسط هدفون مورد پوشش قرار خواهد گرفت. از جمله مزایای خرید این هدفون می توان به کیفیت بالای صدا، قرارگیری راحت بر روی گوش و شارژ بسیار بالای باتری اشاره نمود. در عین حال با خرید هدفون های روکشی ممکن است معایبی مانند ابعاد بزرگ و وزن بیشتر در مقایسه با هندزفری های بلوتوثی داخل گوش، شما را آزار دهند. فراموش نکنید در ساخت این مدل از هدفون ها مدل های تاشو نیز به شما قدرت و قابلیت حمل بیشتری می دهند.

هدفون دور گوش Over ear

افرادی که به صورت حرفه ای از علاقه مندان به موسیقی شناخته می شوند، روی به خرید این مدل هدفون و هندزفری های بی سیم می‌آورند.

جالب است بدانید که این مدل از هدفون ها به عنوان یکی از باکیفیت ترین اعضای خانواده هندزفری بلوتوث شناخته می شوند. اندازه هدفون دور گوش به شکلی است که معمولا بزرگتر از مدل های رو گوشی تولید می شوند. کاربر با خرید آن می تواند یک محصول با کیفیت بسیار بالای صدا، بیس قدرتمند و عایق بودن از نظر ورود و خروج صدا در اختیار داشته باشد. از جمله معایب خرید هدفون دور گوش می توان به وزن بالای آن ها، ایجاد تعرق و جابجایی سخت اشاره کرد.

هدفون های داخل گوش

هنگامی که صحبت از خرید هندزفری و هدفون بی سیم و بلوتوث می شود، مدل های مختلفی می‌توانند توجه شما را به خود جلب کنند. هدفون های داخل گوش از جمله محبوب ترین گزینه ها در میان علاقه مندان هستند. طراحی و ساخت این هدفون ها به شکلی است که به راحتی درون مجرای گوش قرار خواهند گرفت. در مقایسه با هدفون های قبلی، این مدل هدفون ها وزن و اندازه بسیار کمتری دارند. به همین خاطر کاربر به راحتی می تواند آنها را جابجا کند.

هنگامی که قصد خرید هدفون های داخل گوش را دارید باید نکات مختلفی مد نظر قرار دهید. هدفون های داخل گوش هندزفری های بلوتوثی یا هندزفری بی سیم نیز شناخته می شوند. این تجهیزات امروزه برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی به شکل قابل توجهی مد نظر قرار گرفته اند. برخی از مدل های هدفون های داخل گوش که به عنوان هندزفری بی سیمی شناخته می شوند، گزینه های زیر هستند.

هندزفری بی سیم یا بلوتوث Wireless Headphones

برای خرید هندزفری بلوتوث، یکی از محبوب ترین گزینه ها هندزفری های بی سیم هستند. نوع ساخت این هندزفری ها به شکلی است که ابعاد بسیار کوچکی داشته و دارای دو گوشی بوده و به شکلی طراحی می شوند که درون مجرای گوش قرار خواهند گرفت. این مدل برای اتصال به موبایل از بلوتوث بهره می برند.

علاوه بر این هندزفری بلوتوث را می توان به لوازم هوشمند دیگر نیز متصل کرد. در این بخش که به سراغ راهنمای خرید هندزفری بلوتوث آمده‌ایم باید بیان کنیم که هندزفری بلوتوث به عنوان محبوب ترین گزینه برای ورزشکاران همواره مدنظر قرار خواهند گرفت. کیفیت بسیار بالای صدا، قابلیت حمل آسان و وزن سبک از مزایای خرید این مدل از هندزفری ها هستند. فراموش نکنید که برخی از مدل های ارائه شده در بازار به شکلی طراحی می شوند که به راحتی درون گوش جای خواهند گرفت.

هندزفری های گردنی

خرید هندزفری بلوتوث می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. هندزفری های بی سیم که از مدل های دور گردنی هستند برای ایجاد اتصال بین موبایل و گوشی ها از بلوتوث بهره می برند. در این مدل از هندزفری ها سیم حذف شده اما هر دو گوشی آن با استفاده از این به همدیگر متصل هستند. کاربر می‌تواند این حلقه را دور گردن قرار دهند. از جمله مزایای خرید هندزفری های دور گردنی می توان به کیفیت بسیار بالای صدا، مقاومت و دوام بی نظیر و همچنین عدم احتمال آسیب دیدن یا گم شدن گوشی ها اشاره کرد. علاوه بر این وجود حلقه گردنی شما را یاری می کند تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. نوع ساخت این هندزفری به شکلی است که حلقه های گردنی آن فضای بیشتری برای قرار دادن باتری و قطعات مختلف در اختیار طراح قرار خواهند داد.

هندزفری کاملا بی سیم و بلوتوث True Wireless Headphones

اگر بخواهیم به معرفی جذاب ترین هندزفری های بلوتوث بپردازیم باید به سراغ این مدل از هندزفری ها برویم. هندزفری بی سیم true wireless headphones از طراحی خاصی بهره مند شده و به صورت کاملا بدون سیم روانه بازار می شود. نه تنها در ساخت این مدل از هندزفری بی سیم متصل کننده بین موبایل و گوشی ها حذف شده است بلکه در ساخت آن ها برای اتصال میان هر دو گوشی هیچگونه سیمی وجود ندارد.

معمولا فعالان در این حوزه و کاربران آن ها را ایرباد می نامند. این هندزفری ها برای شارژ شدن درون باکس شارژ قرار خواهند گرفت. علاوه بر این باکس شارژ هم از طریق بلوتوث نیز به صورت وایرلس یا بی سیم قابلیت شارژ شدند دارد.

هنگامی که صحبت از خرید هندزفری کاملا بی سیم می شود مزایای متعددی در ذهن تداعی خواهند شد. طراحی خاص و منحصر به فرد این هندزفری ها، قابلیت حمل آسان، کیفیت بسیار بالای صدا و وزن کم می توانند به عنوان مزایای خرید هندزفری بلوتوث و بی سیم بیان شوند. در عین حال قیمت زیاد آن ها و عدم تعمیر شدن به عنوان معایب این مدل از هندزفری ها در نظر گرفته می شوند. این مدل از هندزفری ها نیز در دو شکل در دست تولید قرار می گیرند. مدل تک گوش و دو گوش هر کدام با ویژگی هایی که دارند می توانند خریداری شوند.

هندزفری بی سیم تک گوش

همانگونه که بیان کردیم با بررسی راهنمای خرید هندزفری بلوتوث متوجه می شویم محصولاتی متنوع در بازار ارائه می شوند. مدل گوش از هندزفری های بی سیم یا ایرباد دارای میکروفون و اسپیکر است.

این مدل از هندزفری ها برای افرادی که در شبانه روز مکالمه های زیادی انجام می‌دهند گزینه‌ ای مناسب خواهند بود. در مقایسه با هندزفری های دیگر، قیمت هندزفری بی سیم تک گوش بسیار مناسب تر است. علاوه بر این، مدل های مختلف هندزفری تک گوش با طراحی شیک و منحصر به فرد به بازار عرضه می شوند.

هندزفری دو گوشی

برای خرید هندزفری بلوتوث می توانید از مدل های دو گوشی استفاده کنید. این مدل از هندزفری های بلوتوثی برای اتصال به گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث عمل می کنند. ایرپاد پرو اپل و گلکسی بادز پرو سامسونگ از جمله پرفروش ترین محصولات موجود در این زمینه به شمار می روند. مدل های موجود در بازار با کیفیت فوق العاده و طراحی خاص می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

ظرفیت باتری

هنگامی که به دنبال بررسی راهنمای خرید هندزفری بلوتوث هستید باید از جنبه‌ های مختلف این گجت ها را بررسی کنید. در خرید هندزفری بلوتوث یکی از مهمترین فاکتورها، ظرفیت باتری محسوب می شود. ظرفیت باتری شما را یاری می کند تا بتوانید آشنایی کامل با مدت شارژدهی آن به دست آورید. سعی کنید برای خرید هندزفری بی سیم گزینه ای را انتخاب کنید که باتری آن ظرفیت بالایی داشته باشد. در این بین باید بدانید که مدل های داخل گوشی و دور گوشی معمولا برای نصب باتری فضای کافی در اختیار طراح قرار خواهند داد. از میان انواع هندزفری های داخل گوش نیز معمولا هندزفری گردنی بی سیم ظرفیت بیشتری از نظر باتری دارد.

میزان کیفیت صدا

برای خرید هندزفری بی سیم باید مشخص کنید که از کیفیت صدای آن چه انتظاری دارید.

اگر از جمله علاقمندان به موسیقی هستید، سعی کنید گزینه ای انتخاب نمایید که صدای بالایی داشته باشد. در این میان هندزفری بلوتوث می تواند صدا را با بالاترین و بهترین کیفیت در گوش شما پخش کند. برای بررسی میزان کیفیت صدا نیز چندین مشخصه مدنظر قرار خواهند گرفت.

درایور

اگر بخواهیم مهمترین قطعات برای بررسی کیفیت هندزفری یا هدفون را در نظر بگیریم، باید درایو ها را نام ببریم. نوع طراحی و ساخت هندزفری آن به شکلی است که از دیافراگم بهره‌مند هستند. هر اندازه درایو یا قدرت دیافراگم بزرگتر باشد، می توانید صدا را با کیفیت بالاتر و بیس بیشتری دریافت کنید. هندزفری های دور گوشی معمولا درایوهای قدرتمند بهره‌ مند هستند. در هندزفری رو گوشی و داخل گوشی نیز از درایوهای دوگانه و سه گانه می توان استفاده کرد. این شرایط موجب افزایش کیفیت صدای هندزفری می شود.

امپدانس

با بررسی تخصصی تر راهنمای خرید هندزفری بلوتوث متوجه می شویم که برخی از فاکتورها با دقت و حساسیت بیشتری باید در نظر گرفته شوند. هر اندازه امپدانس هندزفری بیشتر باشد، به انرژی بیشتری برای پخش صدا نیاز دارد. معمولا امپدانس ۳۲۰ برای ساخت هندزفری مدنظر قرار خواهد گرفت. یادآور می شویم که هندزفری های معمولی امپدانس بین ۱۶ تا ۳۲ خواهند داشت. اگر در محیط های شلوغ و باز نیاز به استفاده از هندزفری دارید باید امپدانس کمتری در نظر گرفته شود. علاوه بر این برای محیط های ساکت تر مانند خانه، نوع طراحی و ساخت هندزفری به شکلی است که امپدانس بالاتری خواهد داشت.

حساسیت

در هندزفری برای نشان دادن سطح فشار به میزان حساسیت اشاره می‌کنند. در واقع هر اندازه حساسیت هندزفری بلوتوثی یا بی سیم بیشتر باشد، کاربر قادر است با افزایش ولوم به اندازه یک درجه صدای بلندتری دریافت کند. هندزفری های میان رده که در بازار عرضه می شوند معمولا با برخورداری از حساسیت ۶۸ دسیبلی کیفیت پایینی خواهند داشت. در این بین هندزفری های پیشرفته تر و با کیفیت تر با حساسیت حداقل 110 دسیبل روانه بازار می شوند. فراموش نکنید هر اندازه این میزان بیشتر باشد باید کیفیت آمپلی فایر نیز با افزایش همراه شود. در غیر اینصورت خش های الکتریکی و صدای نویز دار را به گوش خواهید شنید.

دامنه فرکانس

در بررسی راهنمای خرید هندزفری بلوتوث باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید. با وجود اینکه دامنه فرکانسی در کیفیت صدا نقشی اساسی ندارد ولی می تواند در خرید بهترین هندزفری بلوتوث به شما کمک کند. منظور از دامنه فرکانسی در خرید هندزفری بلوتوث کمترین و بیشترین فرکانس صوتی بوده که یک هدفون قادر به تولید آن است. به طور کلی انسان می‌ تواند صدای بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را بشنود. از این رو در طراحی و ساخت هندزفری این فاکتور نیز مدنظر قرار خواهد گرفت. هر اندازه مقدار فرکانس هندزفری بلوتوث بالاتر باشد، صدای غنی تری تولید خواهد کرد.

نویز کنسلینگ

هنگامی که قصد خرید بهترین هندزفری بی سیم را دارید، یکی از جذاب‌ ترین قابلیت‌ هایی که در نظر خواهید گرفت، فناوری نویز کنسلینگ آن خواهد بود. در حالت کلی نویز کنسلینگ به نوعی فناوری گفته می‌شود که هنگام گوش دادن به موسیقی یا انجام مکالمه تمام صداهایی که در اطراف شما مزاحم باشند حذف خواهند شد. در نتیجه کاربر می تواند صدای طرف مقابل را با شفافیت بیشتری دریافت کند. معمولا در ساخت هندزفری بلوتوثی این فاکتور به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد مد نظر قرار خواهد گرفت.

طراحی و ارگونومی

بخش زیادی از کاربران است هنگام خرید هندزفری بلوتوث، شیک بودن ظاهر آن را به عنوان مهمترین فاکتور در نظر می‌گیرند. هندزفری بلوتوث باید به گونه ای انتخاب شود که همخوانی کاملی با ساختار گوش شما داده باشد. در غیر اینصورت هنگام استفاده از آن در گوشی خود احساس خستگی خواهید کرد.

مقاومت در برابر رطوبت

اگر از جمله افرادی به شمار می روید که هنگام ورزش کردن از هندزفری بی سیم استفاده می کنید، باید بدانید که گزینه خریداری شده نیاز به مقاومت بالا در برابر رطوبت خواهد داشت؛ چرا که در انجام فعالیت‌ های سنگین بدن دچار تعریق می شود. در این بین بد نیست بدانید در طراحی و ساخت هندزفری بی سیم شرایطی مد نظر قرار خواهد گرفت که علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت می تواند در آب نیز مقاوم باشد. سعی کنید هنگام خرید هندزفری بلوتوثی این فاکتور را در نظر داشته باشید.

نسخه بلوتوث

برای خرید هندزفری بلوتوث یکی دیگر از فاکتورها، بررسی نسخه بلوتوث آن است. نسخه بلوتوث می تواند در فاکتورهای مختلفی تاثیر خود را نشان دهد. به عنوان مثال کیفیت انتقال صدا و پایداری اتصال میان گوشی و هندزفری با استفاده از نسخه بلوتوث مشخص می شود. علاوه بر این میزان برد هندزفری نیز وابستگی به نسخه بلوتوث آن دارد. سعی کنید در خرید هندزفری بلوتوث گزینه ای را انتخاب نمایید که از یک نسخه جدید بهره مند باشد. با انجام این کار می توانید صدا را به فاصله های دورتر ارسال کنید.

امکانات جانبی

در ساخت هندزفری بلوتوث امکانات دیگری نیز مدنظر قرار می گیرند. به عنوان مثال برخی از هندزفری های بلوتوث به شکلی طراحی می شوند که برای کنترل صدا دکمه های مختلفی دارند. معمولا هندزفری های حرفه ای و با کیفیت به صورت لمسی این قابلیت را در اختیار کاربر قرار خواهند داد. علاوه بر این برخی از هندزفری های بلوتوث نیز اپلیکیشن هایی را داشته که کاربر با استفاده از آن ها می تواند تنظیمات بیشتری را اعمال نماید.

قیمت هندزفری بلوتوث

بدون تردید یکی از مهمترین مباحث در راهنمای خرید هندزفری بلوتوث، بررسی قیمت این گجت خواهد بود. با بررسی قیمت انواع هندزفری بلوتوث متوجه می شوید برخی از آن ها به واسطه کیفیت فوق العاده ای که دارند از قیمت بالاتری بهره‌مند هستند. در کنار تمام فاکتورها سعی کنید این مولفه را نیز در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت هندزفری بلوتوث می توانید از خدمات ما در مجموعه آترامارت استفاده نمایید.

بهترین هندزفری های بلوتوث موجود در بازار

در میان انواع هندزفری های بلوتوث موجود در بازار برخی از آن‌ ها می‌توانند به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارند، برای خرید مورد بررسی قرار گیرند.

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2045

یکی از برندهایی که در ساخت هندزفری با کیفیت عالی های گسترده ای انجام می دهد، برند جبرا نام دارد.

هندزفری بلوتوثی جبرا مدل BT2045 از جمله محصولات بی نظیر برای رانندگان و افراد ورزشکار به شمار می رود. این هندزفری قادر است تا ۸ ساعت مکالمه بدون نیاز به شارژ کردن مجدد شما را یاری کرده و قابلیت های خود را نشان دهد. علاوه بر این کیفیت ساخت هندزفری جبرا مدل BT2045 نیز به شکلی است که در شرایط مختلف می توانید از آن استفاده نمایید. کاربر می‌ تواند با خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل BT2045 یک محصول با وزن مناسب در اختیار داشته باشد. ورژن بلوتوث برای این هندزفری ۲.۱ مدنظر قرار گرفته است. این مدل هندزفری تک گوش با طراحی شیک و خاص، یک محصول اسپرت برای جوانان خواهد بود.

هندزفری بلوتوث کیو سی وای T17

اگر از جمله علاقه مندان به هندزفری دو گوشی هستید، خرید هندزفری بلوتوث کیو سی وای T17 را به شما توصیه می کنیم.

کیفیت بی نظیر این هندزفری و استفاده از نسخه ۵.۱ بلوتوث نشان می‌دهد که با خرید آن می توانید از یک محصول مدرن استفاده نمایید. طراح تلاش کرده است برای ساخت این محصول یک ظاهر ارگونومیک را در نظر بگیرد. این هندزفری برای مکالمه، ورزش و گیمینگ به بهترین شکل قابلیت‌ های خود را نشان می دهد. استفاده از فناوری کاهش نویز فعال و همچنین پشتیبانی از حالت های مختلف شما را یاری می کند تا با خرید هندزفری بلوتوث کیو سی وای T17 بتوانید یکی از جدیدترین محصولات را در اختیار داشته باشید.

هندزفری بلوتوثی هایلو W1

اگر از علاقه مندان به هندزفری های با کیفیت و با طراحی خاص هستید، خرید هندزفری بلوتوثی هایلو w۱ را به شما توصیه می‌کنیم.

استفاده از اتصال بی سیم و نسخه ۵.۲ بلوتوث در کنار به کارگیری یک باتری قدرتمند شما را یاری خواهد کرد تا با خرید این هندزفری بتوانید تمام شرایط مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. طراحی زیبا و وزن کم، بهره گیری از چهار میکروفون مدرن با قابلیت نویز کنسلینگ از ویژگی های این محصول می توانند بیان شوند. در ساخت این هندزفری تلاش شده است که کاربر بتواند از فرامین صوتی نیز استفاده نماید. با خرید هندزفری بلوتوثی هایلو w۱ یک محصول با طراحی ارگونومیک در اختیار خواهید داشت.

هدفون بی سیم وان مور 1MORE PistonBuds Pro

یکی از بهترین هدفون و هندزفری های بی سیم موجود در بازار، محصول ارائه شده توسط وان مور است. کیفیت بسیار بالای این هندزفری به گونه‌ ای بوده که می‌تواند با تمام گوشی های هوشمند اندروید و ios سازگاری خود را نشان دهد. علاوه بر این پشتیبانی از فرامین صوتی، استفاده از فناوری نوین و همچنین قابلیت حالت بازی از ویژگی هایی به شمار می روند که با خرید هدفون بی سیم وان مور 1MORE PistonBuds Pro در اختیار خواهید داشت.

کاربر قادر است با استفاده از این هندزفری تا ساعت‌ ها روی به مکالمه بیاورد. نسخه بلوتوث در نظر گرفته شده برای این محصول ورژن ۵.۲ است. نوع طراحی و ساخت این هندزفری بلوتوثی به گونه‌ای انجام گرفته که در برابر رطوبت و تعریق بسیار مقاوم خواهد بود. علاوه بر این کیفیت بی نظیر هدفون بی سیم وان مور 1MORE PistonBuds Pro به شکلی است که در برابر آب نیز مقاومت بی نظیر خود را نشان خواهد داد. برای خرید هدفون بی سیم وان مور 1MORE PistonBuds Pro می توانید از محصولات موجود در فروشگاه ما دیدن کنید.

خرید انواع هندزفری بلوتوث با قیمت مناسب

بررسی محصولات موجود در بازار و انواع هندزفری بی سیم و بلوتوث نشان می دهد که برای خرید هر کدام ممکن است کاری دشوار پیش رو داشته باشید. در این بین مجموعه آترامارت به عنوان مرکز فروش هندزفری بلوتوث و هدفون های بی سیم توانسته است انواع مختلفی از این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و قیمت انواع هندزفری بلوتوث می توانید از خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی آترامارت استفاده نمایید.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
راهنمای خرید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.