پربازدیدترین مطالب

علم و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر کدام مدل ها می باشند؟

پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶

بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر کدام مدل ها می باشند؟

بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر

شرکت ایسوس همواره یکی از پیشتازان عرصه کامپیوتر و دیجیتال بوده و می باشد و معمولا بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر  در بازار گوی سبقت را از سایر رقبا خواهند ربود. معمولا کاربران در انتظار رونمایی از محصولات این شرکت می مانند تا خرید خود را انجام دهند.

بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر:

مدل های سری ZenBook ایسوس: این سری از لپ تاپ ها این شرکت در کلاس بندی تاپ ها در رده بندی کاربری خانگی قرار دارند و برای انجام کارهای تخصصی و سنگین مناسب نمی باشند. همچنین این مدل ها دارای طراحی شیک و باریک و زیبا بوده که معمولا این مدلها فاقد سی دی درایو می باشند و بسیار سبک هستند. معمولا در ابعاد ۱۳، ۱۴ یا ۱۵ اینچ به باز عرضه می شوند شامل مدل هایی با نام های ZenBook S، ZenBook PRO و ZenBook Flip می باشد.
مدل های سری Chromebook ایسوس: این سری دارای یک ویژگی منحصر بفرد است که آن استفاده از سیستم عامل کروم بوک گوگل می باشد که برای انجام پروژه و برنامه های دانشجویی و دانش آموزی ایده آل می باشد.  این مدل از لحاظ طراحی و دیزاین شبیه به سری ZenBook ایسوس می باشد. معمولا در سایز 14 اینچ به بازار عرضه می شوند و در جدیدترین مدل خود دارای مشخصات سخت افزاری پردازنده‌ی اصلی  Core i7 نسل هشت، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC SSD بوده است که بسیار عالی و ایده آل می باشد.
بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر سری VivoBook ایسوس: این مدل از لپ تاپ های این شرکت جز مدل های اکونومی یا ارزان قیمت دسته بندی می شوند و معمولا برای انجام کارهای روزمره و خانگی مناسب هستند. سخت افزار این مدل ها هم طوری طراحی شده است که بدون اینکه هزینه اضافی به کاربر تحمیل کند نیاز های روزانه آن را مرتفع سازد. در سایز های 11 تا 17 اینچی به بازار عرضه شده اند و در مدل های مختلف خود از پسوند های K, X, E, Q, B, V و F معمولا استفاده می کنند. 
سری گیمینگ ROG و TUF:این مدل از لپ تاپ های این شرکت همانطور که از نامشان پیداست تمرکز خود را بر روی ارتقا سخت افزاری برای قدرت اجرای بازی ها و نرم افزار های سنگین گذاشته اند و امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های این شرکت می باشند. دارای پردازنده اصلی اینتل i7 و i9 می باشد و از سیستم خنک کننده قوی به منظور کولینگ این سخت افزار قوی بهره میبرد. مدل ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS یکی از منحصر بفرد ترین وقوی ترین مدل های  این سری در جهان می باشد. 
مدل های سری ایسوس ExpretBook: این مدل ها که در واقع می توان آنها را جز مدل های VIP این شرکت دانست متاسفانه در کشور ما کمیاب است و دارای باتری با قدرت بالا وزن کم طراحی عالی و سخت افزار قدرتمند می باشند. بهترین لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر این سری می باشد  که معمولا تولید آن  لیمیتد می باشد دارای ویژگی های تمام مدل های ذکر شده بود و گران قیمت می باشد. 

 

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

۰

از

۵

0 نفر امتیاز داده‌اند

دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان نمایید

نظری برای این مطلب ارسال نشده است

راهنمای خرید

راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
راهنمای خرید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب مجله آترا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.